![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
och och, dikke kansloze.. is er geen volk nu? Striem'n op de pokkel 1227 ![]() |
|
Hehe tsja allemaal mietjes hiero in de stad, waar zijn de zuuplappen Only suicide is real, kill yourself ![]() |
|
Regel maar vervoer, van Den Haag naar Leeuwarden. Dan kom ik wel even bier drinken... ![]() Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl ![]() |
|
er gaat zometeen een trein richting hiero vanuit Den Haag ![]() Only suicide is real, kill yourself ![]() |
|
frisian deathsquad??? ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
Al die fusten krijg ik niet in mijn eentje op hoor jongens enne om 19:00 tot 0:00 is een biertje maar 1 euro ![]() Only suicide is real, kill yourself ![]() |
|
dit kan ik mij arme huigje niet aan doen ![]() Striem'n op de pokkel 1227 ![]() |
|
kom hier juh slappe, er mot bier in dat schrale lijf van je Only suicide is real, kill yourself ![]() |
|
Krije we er gratis keugels bij? rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrotzooi ![]() |
|
a dr wat te doen is komt dr toch gien harses op af juh! [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 18-01-2004 21:28] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
jahoor, nou dat rare taaltje ook nog. ![]() ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
058eeeeh!! Liwwadden! ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
dat is nou de mentaliteit van leeuwarden, slappe hap ![]() Only suicide is real, kill yourself ![]() |
|
hey stelletje slappelingen wie komt er vandaag een biertje drinken op deze zwaar gezellige metal middag, tevens luisteren we hier nu naar de nieuwe cd van Lugubre ![]() Only suicide is real, kill yourself ![]() |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door helmet op 15-02-2004 16:03] rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrotzooi ![]() |
|
Dus...... Stakkertje. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Sterf af? rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrotzooi ![]() |
|
Hoe heet je moeder? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Eva, en nu uit het topic verdwijnen. rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrotzooi ![]() |
|
Oh Eva....die had ik gisteren nog gehad. Zo'n 5 euro hoer. Best goede deal eigenlijk, behalve dat ze retelelijk is. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
En waar is de thrash herr untergang? rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrotzooi ![]() |
|
quote: Had jij die gisteren nog gehad, en had ze het leuk gehad gisteravond? Of had ze het niet naar haar zin gehad.. kneus rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrotzooi ![]() |
|
Ah Frankeehm, du fotze Fülst du dich ein bischen schwackjenz? Dann brauche ich ein kartoffelsalat von Annie.. met die lekkere knofloocksauss. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Metal Mark op 15-02-2004 14:56] sebinsagoil ![]() |
|
ouwe destruction , kreator, testament tuurlijk is aanwezig hiero ![]() Only suicide is real, kill yourself ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Metal Mark op 15-02-2004 14:55] sebinsagoil ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |