IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Black/Death metal middag in de Plankier Vorige pagina
totenkopf
Usericon van totenkopf
Posted 15-02-2004 14:59 by totenkopf Wijzig reactieProfiel van totenkopfQuote dit bericht

wat wou je nou zeggen mark, dat je een biertje komt drinken bij je maatje

Only suicide is real, kill yourself

darkforrest
www.sephyros.nl
Usericon van darkforrest
Posted 15-02-2004 15:00 by darkforrest Wijzig reactieProfiel van darkforrestQuote dit berichthttp://   www.sephyros/nl

jullie kunnen allesvan de plankier zeggen
maar als band zijnde kun je er goed terecht
beter dan de meeste in nederland

ranzige roel
Frisian DeathSquad
Usericon van ranzige roel
Posted 15-02-2004 15:01 by ranzige roel Wijzig reactieProfiel van ranzige roelQuote dit bericht

neehoor

Striem'n op de pokkel 1227

frankeehm
Sterf af.
Usericon van frankeehm
Posted 15-02-2004 15:04 by frankeehm Wijzig reactieProfiel van frankeehmQuote dit bericht

Lume und Jany
En staan er ook travestieten achter de bar?
En nee, ik doel niet op jou. Wellicht kom ik even om het hoekje kijken..

rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrotzooi

totenkopf
Usericon van totenkopf
Posted 15-02-2004 15:05 by totenkopf Wijzig reactieProfiel van totenkopfQuote dit bericht

je hebt gelijk darkf, 7 maart gaan we hier weer los met bands enne roel melden hier, lekker bier kunnen we ook effe een datum afspreken enne mark komt ook

Only suicide is real, kill yourself

Rob Guts
Vi brenner guds barn på bålet, Vi brenner guds hus
Usericon van Rob Guts
Posted 15-04-2004 0:41 by Rob Guts Wijzig reactieProfiel van Rob GutsQuote dit berichthttp://www.putrid.tk

Godverdomme kansloze homofiele neger dat je me daar bent! Regel voor mij eens even zo'n vinyl uitgave van Lugubre! Oh du heissige fotze!!!

Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden...

Duxmortem
MURDER JUNKIE
Usericon van Duxmortem
Posted 15-04-2004 19:23 by Duxmortem Wijzig reactieProfiel van DuxmortemQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2004 14:17 schreef totenkopf het volgende:
Wie van jullie stakkers durft het aan om bij mij in de kroeg langs te komen voor een biertje en een potje stevige metalen, ben je in leeuwarden wip dan es effe aan, bands die willen spelen op een zondag laat maar weten

De plankier rockt godverdomme! Bier, achterlijke metalheads en dom volk om een lekkere pot tegen aan te kankeren in overvloed. Wat wil je nog meer godverdomme??

[Dit bericht is gewijzigd door Duxmortem op 15-04-2004 19:28]

SCUM FUCK

Karin
Usericon van Karin
Posted 15-04-2004 19:34 by Karin Wijzig reactieProfiel van KarinQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 19:23 schreef Duxmortem het volgende:
De plankier rockt godverdomme! Bier, achterlijke metalheads en dom volk om een lekkere pot tegen aan te kankeren in overvloed. Wat wil je nog meer godverdomme??

Tegenwoordig zitten er alleen nog maar wat Turken, verder is er niks te vinden.

Will there ever be a better icon than myself?

ranzige roel
Frisian DeathSquad
Posted 15-04-2004 19:35 by ranzige roel Wijzig reactieProfiel van ranzige roelQuote dit bericht

en de grootste turk staat op zondag achter de bar

Zwarte Kruisiging
Usericon van Zwarte Kruisiging
Posted 15-04-2004 21:19 by Zwarte Kruisiging Wijzig reactieProfiel van Zwarte KruisigingQuote dit bericht

alleen op zondag? ik dacht dat ie daar woonde....en hoe weet jij dat?...jij mag toch nog niet in cafees komen Roel?

Crappy days

EcthelionBandmember
Boterham met pindakaas
Usericon van EcthelionBandmember
Posted 15-04-2004 21:21 by EcthelionBandmember Wijzig reactieProfiel van EcthelionBandmemberQuote dit berichthttp://www.metalgamers.nl.tt

oke, als ik ooooooit een keer in leeuwarden kom

Bassist

Karin
Usericon van Karin
Posted 15-04-2004 21:27 by Karin Wijzig reactieProfiel van KarinQuote dit bericht

dan..?

Will there ever be a better icon than myself?

ranzige roel
Frisian DeathSquad
Posted 15-04-2004 21:36 by ranzige roel Wijzig reactieProfiel van ranzige roelQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 21:19 schreef Zwarte Kruisiging het volgende:
alleen op zondag? ik dacht dat ie daar woonde....en hoe weet jij dat?...jij mag toch nog niet in cafees komen Roel?

.......zegt harry de waailap

en wat betreft de kroeg binnenkomen.. er is een minimum lengte ingesteld.. je moet minstends 1.50 lang zijn... word dus kielekiele voor meneer genocidalbar

[Dit bericht is gewijzigd door ranzige roel op 15-04-2004 21:41]

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com