|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
wat wou je nou zeggen mark, dat je een biertje komt drinken bij je maatje Only suicide is real, kill yourself |
|
jullie kunnen allesvan de plankier zeggen maar als band zijnde kun je er goed terecht beter dan de meeste in nederland |
|
neehoor Striem'n op de pokkel 1227 |
|
je hebt gelijk darkf, 7 maart gaan we hier weer los met bands enne roel melden hier, lekker bier kunnen we ook effe een datum afspreken enne mark komt ook Only suicide is real, kill yourself |
|
Godverdomme kansloze homofiele neger dat je me daar bent! Regel voor mij eens even zo'n vinyl uitgave van Lugubre! Oh du heissige fotze!!! Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
quote: De plankier rockt godverdomme! Bier, achterlijke metalheads en dom volk om een lekkere pot tegen aan te kankeren in overvloed. Wat wil je nog meer godverdomme?? [Dit bericht is gewijzigd door Duxmortem op 15-04-2004 19:28] SCUM FUCK |
|
quote: Tegenwoordig zitten er alleen nog maar wat Turken, verder is er niks te vinden. Will there ever be a better icon than myself? |
|
en de grootste turk staat op zondag achter de bar Striem'n op de pokkel 1227 |
|
alleen op zondag? ik dacht dat ie daar woonde....en hoe weet jij dat?...jij mag toch nog niet in cafees komen Roel? Crappy days |
|
oke, als ik ooooooit een keer in leeuwarden kom Bassist |
|
dan..? Will there ever be a better icon than myself? |
|
quote: .......zegt harry de waailap en wat betreft de kroeg binnenkomen.. er is een minimum lengte ingesteld.. je moet minstends 1.50 lang zijn... word dus kielekiele voor meneer genocidalbar [Dit bericht is gewijzigd door ranzige roel op 15-04-2004 21:41] Striem'n op de pokkel 1227 |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |