|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
och och, dikke kansloze.. is er geen volk nu? Striem'n op de pokkel 1227 |
|
Hehe tsja allemaal mietjes hiero in de stad, waar zijn de zuuplappen Only suicide is real, kill yourself |
|
Regel maar vervoer, van Den Haag naar Leeuwarden. Dan kom ik wel even bier drinken... Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
er gaat zometeen een trein richting hiero vanuit Den Haag Only suicide is real, kill yourself |
|
frisian deathsquad??? Oud Vuil. |
|
Al die fusten krijg ik niet in mijn eentje op hoor jongens enne om 19:00 tot 0:00 is een biertje maar 1 euro Only suicide is real, kill yourself |
|
dit kan ik mij arme huigje niet aan doen Striem'n op de pokkel 1227 |
|
kom hier juh slappe, er mot bier in dat schrale lijf van je Only suicide is real, kill yourself |
|
Krije we er gratis keugels bij? rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrotzooi |
|
a dr wat te doen is komt dr toch gien harses op af juh! [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 18-01-2004 21:28] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
jahoor, nou dat rare taaltje ook nog. Oud Vuil. |
|
058eeeeh!! Liwwadden! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
dat is nou de mentaliteit van leeuwarden, slappe hap Only suicide is real, kill yourself |
|
hey stelletje slappelingen wie komt er vandaag een biertje drinken op deze zwaar gezellige metal middag, tevens luisteren we hier nu naar de nieuwe cd van Lugubre Only suicide is real, kill yourself |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door helmet op 15-02-2004 16:03] rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrotzooi |
|
Dus...... Stakkertje. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Sterf af? rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrotzooi |
|
Hoe heet je moeder? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Eva, en nu uit het topic verdwijnen. rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrotzooi |
|
Oh Eva....die had ik gisteren nog gehad. Zo'n 5 euro hoer. Best goede deal eigenlijk, behalve dat ze retelelijk is. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
En waar is de thrash herr untergang? rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrotzooi |
|
quote: Had jij die gisteren nog gehad, en had ze het leuk gehad gisteravond? Of had ze het niet naar haar zin gehad.. kneus rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrotzooi |
|
Ah Frankeehm, du fotze Fülst du dich ein bischen schwackjenz? Dann brauche ich ein kartoffelsalat von Annie.. met die lekkere knofloocksauss. [Dit bericht is gewijzigd door Metal Mark op 15-02-2004 14:56] sebinsagoil |
|
ouwe destruction , kreator, testament tuurlijk is aanwezig hiero Only suicide is real, kill yourself |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Metal Mark op 15-02-2004 14:55] sebinsagoil |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |