|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
boeien...... |
|
ZM is wel gewoon open hoor |
|
quote: Schandalig. Op de dag des here... "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
ja, we zijn volop evil! |
|
Nou, dit topic dan ook maar dicht op zondag? |
|
nou ja, veel valt hier ook niet te beleven op zondag Uit liefde voor ZM. |
|
Dan ga je toch lekker weg? |
|
waar maak jij je dik om? Uit liefde voor ZM. |
|
Oh oh oh ohh... Wat erg... Ze zijn zondags dicht... Flikker op man! Wat boeit het? Ze zijn een metalforum met geloofsnogwattes... laat ze dan toch lekker! En hier valt op zich nu ook niets te beleven omdat iedereen zijn roes nog uitslaapt FREEZE |
|
Waar ik me dik om maak? Om mensen die hier wel komen maar ondertussen een beetje lopen te klagen, daar maak ik me dik om! |
|
quote: Wat doe je dan ook in hemelsnaam op MetalFan??? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik klaag niet, ik stel gewoon vast. Onder het genot van een koffie en een toep. Uit liefde voor ZM. |
|
quote: Hij is metalfan heh, gij onnozelaar dat lijkt me evident! |
|
quote: zij de popmuziekant Uit liefde voor ZM. |
|
ja zit ook nog op afterforever.com en sinds gisteren ook nog op Hollands Metaal Maar ZM overheerscht natuurlijk |
|
quote: Het recept voor een geslaagde zondagmiddag lijkt mij. Ik ge er ook enen toeleggen zie. SANTE! |
|
quote: *spellingschecker* quote: Zei de analfabeet En ik speel ook metal hoor, alleen niet met die band |
|
quote: Ja, wou het nog aanpassen maar... fuck off. Ik ben een metalhead, toch? Uit liefde voor ZM. |
|
quote: Sinds wanneer is dat een excuus om slegd Nederlands te sgreifen? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Inderdaad, dom overkomen is een gewenst kenmerk van MeToLHeDzzzz KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Ik mag hopen dat ze voldoende redenen gaan vinden om de boel ook op alle andere dagen van de week dicht te gooien... |
|
wil je ie mafketels hier hebben dan None of us are saints - Albert Fish |
|
vertaling: er zijn tijdelijk problemen met het forum dus istie gewoon ff offline gehaald My madness, my sadness |
|
quote: Of het is gehackt |
|
weet ik nix van maar ken best My madness, my sadness |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |