IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Khanate Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 26-04-2004 17:20 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2004 16:40 schreef Macabre het volgende:
Waar is Las Palmas?
http://www.laspalmasgc.es/servlet/page?_pageid=203,465&_dad=portal30&_schema=PORTAL30

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-04-2004 17:33 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2004 16:40 schreef Macabre het volgende:
Waar is Las Palmas?

Oude loods/terminal van de Holland/Amerika lijn naast Hotel New York in Rotterdam.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 26-04-2004 21:17 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Donderdag is helaas een beetje een vervelende dag... maar het lijkt me wel erg gaaf.

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-04-2004 21:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Woensdag in Groningen

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 26-04-2004 22:26 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Ja, maar dan is mijn OV ook niet geldig. En donderdag moet ik ook naar school

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 26-04-2004 22:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Tja ...

Ik moet donderdag ook werken ...

Offers brengen ... prioriteiten stellen ...

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 26-04-2004 22:48 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Wat een wijze levensles.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 26-04-2004 22:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

en .. gratis!

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 26-04-2004 22:52 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Niet zeiken, gewoon komen, p0ser...

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 26-04-2004 22:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik ben er in Groningen ....

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 26-04-2004 22:54 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ik had het dan ook tegen Badgast II...

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 26-04-2004 22:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kan ie niet bij jou in de ootoo

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 26-04-2004 22:56 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Mag ie eerst 40km lopen waarschijnlijk...

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 26-04-2004 22:56 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Ik vind Khanate zowiezo wat te snel om echt DOOM te noemen eh...

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 26-04-2004 22:59 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

tja...

jimmyk
p. james kevorkian
Usericon van jimmyk
Posted 28-04-2004 10:13 by jimmyk Wijzig reactieProfiel van jimmykQuote dit bericht

geniaal, ik ga dit niet missen (in mijn omgeving is dit volstrekt onbekend/ongewenst).

o dark grace of the death of god

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-05-2004 22:32 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

schopje

edit: misschin dat ik nog lekker richting grunn ga crossen ook.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 08-05-2004 22:33]

Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 09-05-2004 17:46 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

'k heb een compilatie-ceedeetje binnengekregen van m'n collega, die er erg enthousiast over is. Ik vond het de eerste keer bagger, de tweede keer al wat meer heerschen...

Of ik er heen ga.... dat beslis ik maar op het laatste moment...

Dear dirty delightful old drunken old days

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-05-2004 10:07 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Zijn er nog pisvlekken naar Grunn gegaan? Hoe was't?

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-05-2004 14:29 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Volledig structuurloos; onze (...) lichtman kon er erg weinig mee.

Goed geluid, redelijke show, alleen was Traum, weet niet of die bij jullie ook komt, beslist niet mijn ding. Een hoop feedback en resonantie.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 13-05-2004 15:28 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Khanate IS Feedback.

Erg kut dat die concerten op Wo en Do zijn

X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 13-05-2004 18:56 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2004 15:28 schreef Claw het volgende:
Khanate IS Feedback.

dat is wel wat kort door de bocht hé makker

In der Beschränkung zeigt sich der Meister !

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-05-2004 1:56 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

MORGEN

*edit: technisch gezien vandaag*

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 20-05-2004 1:57]

Fristie
B.T.Y.
Usericon van Fristie
Posted 20-05-2004 1:58 by Fristie Wijzig reactieProfiel van FristieQuote dit bericht

Wordt gaav, reken daar maar op...

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-05-2004 0:21 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

FAN-Fucking-TASTISCH

Slepend, ruw, ziek, vuig, psychotisch.

Net zoals het hoort.

De locatie heerschte overigens extreem hard. Het was op de derde verdieping van de loods waar Las Palmas zich bevindt. Een gure, kille ruimte met een industriële uitstraling en een schitterend uitzicht over Rotterdoom.

Ik moet zeggen dat het voorprogramma mij ook enorm beviel. Single Unit. Een eenmansprorject van een kereltje die met gitaren, synths e.d. zeer aanstekelijke doch niet direct behapbare soundscapes maakt.

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com