|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Snaack trok het heel goed. Jane vond het geen reet aan. Ik heb ook nog even met James Plotkin staan lullen over hoe ze uberhaupt op dit concept gekomen zijn en hoe ze bepaalde digitale effecten bewerkstelligen.....de iPod kan je voor veel meer doeleinden inzetten dan dat ik dacht. edit: dat de locatie aan een kraakfeest deed denken was niet geheel ontoevallig. Ik kwam vanavond voor het eerst sinds lange tijd een maat van mij tegen die zich met de promotie en boekingen van Worm bezighoudt. Hij is dus zo'n krakend tuig geweest vroeger....ja ik weet het, ook ik heb foute vrienden. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 21-05-2004 1:42] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Die indruk had ik al ja.. Zelden iemand zo aandachtig een poster in het trappenhuis zien lezen om zodoende toch maar een beetje van het hele gebeuren weg te blijven. |
|
Hehe...ze kon ons inderdaad veel over Situationisme vertellen na afloop. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
|
|
quote: Ik sluit me hier volledig bij aan! quote: Juischt! quote: Idd, erg verassend! Jane trok het inderdaad niet, ik had haar nog wel gewaarschuwd hehehehe. Ik heb haar van tevoren Khanate laten horen, ze vond het niet gaaf maar wilde toch mee.. Sja.. Ik zag trouwens dat "De Vogels" binnenkort op dezelfde locatie spelen: http://www.wormweb.nl/agenda/item.aaa?id=33229 En hier de normale agenda: http://www.wormweb.nl/agenda/m_index.aaa Geen metal maar wel erg interessant! |
|
Hmmm de Volgels..het ambientproject met rustgevende vogelgeluiden van Snaack? Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
t was fantastisch idd.. heeft er nog iemand foto's gemaakt? de mijne zijn allemaal blurry |
|
Da's niet erg. Dan lijkt het tenminste op de live DVD. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
is die zo erg? heb er nog over gedacht om em te kopen, 18 euro toch? |
|
Hij is wel van goede kwaliteit maar er zitten veel effecten en zo op waardoor sommige stukjes wazig zijn. Hij was 18 euro, ja. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Dude .. shirt al op de post gedaan ?? |
|
hahaha....nee man. Ik ben vandaag nog niet buitenshuis geweest. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
PLease please? want it Baaaaahhhaaaaaddd |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:you have a looooovve mail |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Khanate was idd een geweldige ervaring. |
|
Ben wel nieuwschierig geworden na het doorlezen van dit topic. Ik ken de band niet echt. mvg wk10 |
|
|
|
quote: Ervaring is inderdaad het goede woord. Fantastische band. De locatie klopte overigens ook helemaal. o dark grace of the death of god |
|
Godver nu wordt Doom Metal ook nog populair. Wat moet ik nou? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |