IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Khanate Vorige pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 21-05-2004 1:34 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 21 mei 2004 0:21 schreef Chelman het volgende:
FAN-Fucking-TASTISCH

Slepend, ruw, ziek, vuig, psychotisch.

Net zoals het hoort.

De locatie heerschte overigens extreem hard. Het was op de derde verdieping van de loods waar Las Palmas zich bevindt. Een gure, kille ruimte met een industriƫle uitstraling en een schitterend uitzicht over Rotterdoom.

Ik moet zeggen dat het voorprogramma mij ook enorm beviel. Single Unit. Een eenmansprorject van een kereltje die met gitaren, synths e.d. zeer aanstekelijke doch niet direct behapbare soundscapes maakt.
Zonder meer een zeer memorabele avond. De lokatie en sfeer deden denken aan een obscuur kraakfeest en de muziek was wazig tot en met.

Ik heb me in elk geval prima weten te vermaken. Chelman ook zo te merken. What about Snaack en Jane?

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-05-2004 1:40 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Snaack trok het heel goed.

Jane vond het geen reet aan.

Ik heb ook nog even met James Plotkin staan lullen over hoe ze uberhaupt op dit concept gekomen zijn en hoe ze bepaalde digitale effecten bewerkstelligen.....de iPod kan je voor veel meer doeleinden inzetten dan dat ik dacht.

edit: dat de locatie aan een kraakfeest deed denken was niet geheel ontoevallig. Ik kwam vanavond voor het eerst sinds lange tijd een maat van mij tegen die zich met de promotie en boekingen van Worm bezighoudt. Hij is dus zo'n krakend tuig geweest vroeger....ja ik weet het, ook ik heb foute vrienden.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 21-05-2004 1:42]

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 21-05-2004 1:43 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 21 mei 2004 1:40 schreef Chelman het volgende:
Jane vond het geen reet aan.
Die indruk had ik al ja.. Zelden iemand zo aandachtig een poster in het trappenhuis zien lezen om zodoende toch maar een beetje van het hele gebeuren weg te blijven.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-05-2004 1:44 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Hehe...ze kon ons inderdaad veel over Situationisme vertellen na afloop.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 21-05-2004 1:48 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-05-2004 11:13 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2004 0:21 schreef Chelman het volgende:
FAN-Fucking-TASTISCH

Slepend, ruw, ziek, vuig, psychotisch.

Net zoals het hoort.

Ik sluit me hier volledig bij aan!

quote:
De locatie heerschte overigens extreem hard. Het was op de derde verdieping van de loods waar Las Palmas zich bevindt. Een gure, kille ruimte met een industriƫle uitstraling en een schitterend uitzicht over Rotterdoom.

Juischt!

quote:

Ik moet zeggen dat het voorprogramma mij ook enorm beviel. Single Unit. Een eenmansprorject van een kereltje die met gitaren, synths e.d. zeer aanstekelijke doch niet direct behapbare soundscapes maakt.

Idd, erg verassend!

Jane trok het inderdaad niet, ik had haar nog wel gewaarschuwd hehehehe. Ik heb haar van tevoren Khanate laten horen, ze vond het niet gaaf maar wilde toch mee.. Sja..

Ik zag trouwens dat "De Vogels" binnenkort op dezelfde locatie spelen:

http://www.wormweb.nl/agenda/item.aaa?id=33229

En hier de normale agenda:
http://www.wormweb.nl/agenda/m_index.aaa

Geen metal maar wel erg interessant!

Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 21-05-2004 11:21 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

Hmmm de Volgels..het ambientproject met rustgevende vogelgeluiden van Snaack?

Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.

Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 21-05-2004 13:31 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

t was fantastisch idd..
heeft er nog iemand foto's gemaakt? de mijne zijn allemaal blurry

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-05-2004 13:33 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Da's niet erg. Dan lijkt het tenminste op de live DVD.

Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 21-05-2004 13:52 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

is die zo erg? heb er nog over gedacht om em te kopen, 18 euro toch?

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-05-2004 13:53 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Hij is wel van goede kwaliteit maar er zitten veel effecten en zo op waardoor sommige stukjes wazig zijn. Hij was 18 euro, ja.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-05-2004 13:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dude .. shirt al op de post gedaan ??

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-05-2004 14:00 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

hahaha....nee man. Ik ben vandaag nog niet buitenshuis geweest.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 21-05-2004 14:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

PLease please?

want it Baaaaahhhaaaaaddd

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-05-2004 14:01 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 21-05-2004 14:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2004 14:01 schreef Chelman het volgende:

you have a looooovve mail

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-05-2004 14:07 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Der_Pim
Hertog Jan
Usericon van Der_Pim
Posted 21-05-2004 14:26 by Der_Pim Wijzig reactieProfiel van Der_PimQuote dit berichthttp://www.officiumtriste.com

Khanate was idd een geweldige ervaring.

windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 21-05-2004 14:28 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Ben wel nieuwschierig geworden na het doorlezen van dit topic. Ik ken de band niet echt.

mvg wk10

Fristie
B.T.Y.
Usericon van Fristie
Posted 21-05-2004 18:40 by Fristie Wijzig reactieProfiel van FristieQuote dit bericht

jimmyk
p. james kevorkian
Usericon van jimmyk
Posted 22-05-2004 20:09 by jimmyk Wijzig reactieProfiel van jimmykQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2004 14:26 schreef Der_Pim het volgende:
Khanate was idd een geweldige ervaring.

Ervaring is inderdaad het goede woord. Fantastische band. De locatie klopte overigens ook helemaal.

o dark grace of the death of god

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 22-05-2004 21:15 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Godver nu wordt Doom Metal ook nog populair. Wat moet ik nou?

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com