IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : ZM frontpage vraagjes. Vorige pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-01-2004 19:06 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Damesch ende heeren. Ik weet niet of het e.e.a. al eerder besproken is, vandaar dat ik dit topic post.

ZM is een leuke zine met name wat nieuws betreft. Op review gebied is het echter IMHO enigszins matig. Niet zozeer wat de kwaliteit betreft maar meer de kwantiteit. Er worden bijna uitsluitend nieuwe en relatief nieuwe releases behandeld maar oude(re) klassiekers (en missers) zijn een beetje onderbelicht. Voor de 'oude rotten' en mensen die toch al bij ZM betrokken zijn is dat niet zo erg. Het zou echter voor het uitbreiden van de 'reader base' nuttig kunnen zijn. Ook draagt het zorg voor een meer complete overview van de metal scene. Ik snap dat de redactie leden uiteraard niet over 48 uur in een dag beschikken maar mij persoonlijk lijkt het zeer prettig om de review base uit te breiden. Nogmaals, niet zozeer voor mij of voor de 'stamgasten' maar 'ter meerdere groei en bloei'* van ZM in het algemeen.

Ten tweede vroeg ik me af of het niet interessant zou zijn om de reviews in twee talen aanbieden. Dus een nederlandse 'zine en review base en (in het begin) een 'partner site' met in het Engels vertaalde reviews. Dit wederom om de 'reader base' te kunnen vergroten. Hier kleven uiteraard wat meer haken en ogen aan maar die kunnen m.i. uitgewerkt worden.

Wat zijn jullie gedachten hierover?

*inside grapje voor Bintmeister

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 19-01-2004 19:07]

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com