|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Garmenhord, is dat een band met kale zanger. Ik geloof dat die een tijd terug nog in ons jeugdhuis gespeeld hebben. Niet bijzonder maar die kale knikker was wel hillarisch. Uit liefde voor ZM. |
|
erg gave band garmenhord en trimonium ook alleen die afstand he Je moeder. |
|
quote: Ze komen ook naar Pazzop hoor Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
dat het in nederland is wil nog niet zeggen dat het dan haalbaar is in minder dan 3 uur reizen Je moeder. |
|
quote: tja, als ik naar een optreden wil gaan in de Biebob ben ik minstens drie uur en half onderweg. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
juist, maar met mijn portemonnaie is de drempel erg hoog... Je moeder. |
|
Zijn die gasten van Garmenhord zelf niet van Gent? Of ergens uit de buurt. De naam zegt me iets maar ik weet niet meer wat. Hebben ze ook niet die t-shirts met een tekening van een middeleeuwse kroeg waar iedereen zich een blackout gedronken heeft? Uit liefde voor ZM. |
|
quote: Ja Je kan me de bout hachelen! |
|
GARMENHORD HEERST en eht zijn geniale gasten.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: cool Uit liefde voor ZM. |
|
I'll be there!!!!!!! SKYFORGER AES DANA Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Ik wil ook!! |
|
quote: Poor you,wat is de red"en dat je niet kan gaan?Afstand/geld zeker? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Geld totaal niet! Meer de afstand inderdaad, ik woon op dit moment in het Noorden van Nederland...grmbl...er is hier nooit iets boeiends te doen! |
|
quote: Verhuizen naar gent,eh Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
lol, maar dan mis ik alle Nederlandse concerten veel plezier iig! |
|
quote: Halfweg,dan.naja,ik zal er zeker eentje drinken en es aan jou denken Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote:Snagger en ik gaan naar de pazzop Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Nee, Bladel ligt in het centrum van de bewoonde wereld. Hier was een paar jaar terug ook geen hol te doen. Dan kun je in huilen uitbarsten of zelf gewoon zooi gaan organiseren... Elk gehucht heeft toch wel een leegstaand pand, jongerencentrum of kroeg die wel eens wat wil bijverdienen? |
|
quote: hm... Je moeder. |
|
maar goed dat dit ook in bladel komt |
|
Ik wil ook! Maar moet al gaan eten bij neef van mijn lief. Zal ook wel dikke leute zijn, maar wrom just ook den 31sten?? wrom? Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
Kleinde update voor de Frontlinegangers: De deuren gaan open om 8uur en het begint om 9 uur. De prijs aan de deur is 10€ (net effe gemeeld met de Frontline ) Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik kom niiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet Wie zou me er ook missen hé [Dit bericht is gewijzigd door ~Narsil op 23-01-2004 15:29] |
|
Ik zal zien of ik deze keer wel vervoer vind... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |