|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Al de ZM'ers die er gaan zijn natuurlijk... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Komt Garmenhord ook in Bladel? |
|
quote: Weet ik niet, kan ook zijn dat het de Nationale ingeving is van het land waar het plaats vindt, misschien speelt Heidevolk wel in Bladel Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Heidevolk mag hier ook weer eens een keertje komen optreden!!!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: idd, dan zie ik ze eindelijk eens. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: heb ze twee maal gezien;twee dagen na elkaar dan nog wel Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: waarom niet ? In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
gggrrmbl zo ver jeesus Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Een kwartiertje stappen heb ik er nog voor over... |
|
quote: In Bladel spelen alleen Menhir, Trimonium en Skyforger. De Pazzop wilde geen verdere voorprogramma plaatsen. Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
quote: ik een minuutje In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote: ik met geluk een uurtje al liftend Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Is menhir headliner? Ik dacht dat dat meer een openingsbandje is, ze zouden eerst al niet meer mee. |
|
quote: Dit is de volgorde van spelen. Klopt, maar naar wat "overleg" gingen ze toch mee, die gasten hadden nogal wat kapsones!!! hehehe Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
quote: Ach wat maakt het uit dat een band kapsones heeft. Als ze zich op het podium waar kunnen maken, laat ze vooral hun gang gaan. Vallen ze hard door de mand, dan heeft het publiek een paar strakke bakken te vertellen onder het genot van een biertje Verdeel en heersch |
|
Bands met kapsones? Hmmm...daar zit ik niet echt op te wachten eigenlijk, maarja.. ze kunnen mauwen wat ze willen, jammer dan. |
|
quote: Precies!!!!!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
Korte review: * Aes Dana: beetje geluidsproblemen in begin, maar verder erg goed. Leuk om zien ook * Garmenhord: goed, kon vooral hun nieuwere werk appreciëren dus dat belooft voor het komende split-album (met W&D) * Trimonium: nogal rechtlijnige black vond ik, niet bijzonder (en weinig pagan als je teksten niet verstaat ) * Menhir: niet goed, niet slecht, de truc met de t-shirts laat wel de balans in negatieve richting overhellen ... * Skyforger: strakke set, erg van genoten ! @Beli: sorry, door mn gehoorproblemen verstond ik haast niets van wat je zei (en uw zwaar accent hielp ook al nie echt ) Volgende keer beter In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote: Trimonium vond ik welkom tussen al dat pagan geweld. Héhé, idd , die "strip" van Menhir was er teveel aan. Skyforger was idd echt feesten, meer van dat. t was neig, zo doorgaan tot in de nacht (was het 3u voorbij?) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: ja ! Was zelfs al rond 4u toen ik voortging uit frontline. Ik vind dat ze nu echt wel op een goeie locatie zitten voor hun concerten, iig beter dan dat romy-café van vorig jaar. In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Als gunman even de foto's op CD-r wil branden,kan ik ze online zetten Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Timing weer volledig uitgelopen precies.. Da's daar toch echt geen doen he Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: mmmm... wie heeft dat gerucht eigenlijk de wereld in geholpen? Menhir en kapsones? HELL NO! Zwaar toffe en relaxte gasten! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |