IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Wat vragen over reizen Vorige pagina
PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 18-10-2013 9:41 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Eventueel met Ryan Air naar Manchester, en vandaar is het maar even met de trein tot in Liverpool.
Maar in ieder geval hartelijk dank voor de tips


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 18-10-2013 14:53 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Zo, het tripje is in orde! Hotel, vliegticket en niet onbelangrijk, tickets voor het concert. Alhoewel Echo en z'n konijnen m'n ding niet echt is, heb ik er wel goesting is. We vertrekken wel zaterdag erg vroeg in Charleroi, en de dag ervoor zit ik nog te feesten op de Eindhoven Metal Meeting.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 18-10-2013 14:56 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Wel tof! Ik lees hier en daar wel dat Ian McCulloch niet bepaald meer een mooie stem heeft maar hopelijk valt het mee.

[Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 18-10-2013 14:56]


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 18-10-2013 15:53 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Ik ken alleen het ouwe werk van de konijnemannen. En das bepaald niet misselijk


... hoe de hazen lopen ...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-10-2013 15:56 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Twee jaar geleden aan het werk gezien, klonk prima hoor


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 27-04-2015 14:00 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Tips gevraagd: op zoek naar een chalet in de Ardennen. Voorwaarden: minstens 10 personen, liefst redelijk afgelegen (midden in een bos zou fantastisch zijn), niet te ver van Spa (dus provincie Luik). De reguliere sites al tot in den treure afgezocht, moest iemand, uit eigen ervaring, een gouden tip weten, wel, die zal ik vreselijk dankbaar zijn. Maar echt vreselijk.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 27-04-2015 14:02 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Ovifat, of is dat te ver?


En nu gaan we vegen


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 27-04-2015 14:19 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2015 14:00 schreef PandroidJack het volgende:
Tips gevraagd: op zoek naar een chalet in de Ardennen. Voorwaarden: minstens 10 personen, liefst redelijk afgelegen (midden in een bos zou fantastisch zijn), niet te ver van Spa (dus provincie Luik). De reguliere sites al tot in den treure afgezocht, moest iemand, uit eigen ervaring, een gouden tip weten, wel, die zal ik vreselijk dankbaar zijn. Maar echt vreselijk.

Voldoet regio Büllingen aan jouw voorwaarden? Ligt op 50 km van Spa.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 27-04-2015 14:27 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Alle 2 ok, en alvast merci. Ik denk aan een huisje genre 'The Evil Dead' (liefst zonder demonen in de kelder). t' Is voor een vrijgezellenweekend, en we zouden effectief wel een soort van post-apocalyptisch bosspel willen organiseren.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 27-04-2015 17:55 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Gaat er veel gezwijnd worden?


En nu gaan we vegen


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen