|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Nog 1 weekje wachten LAI LAI HEI |
|
AAAAAAAARGH HET IS MORGEN AL *BIBBER* wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Succes! |
|
quote: wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Succes ermee |
|
succes O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
Ik hoop dat ik het haal. Ik zit tot 20u nog in de tattootoko in Breda. Daarna wip ik wel ff binnen. Hopelijk wordt er daar nu niet met pistolen gezwaaid. In ieder geval SUCCES. Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
Succes She Devil! Zal je vast goed afgaan |
|
pistolen? |
|
Heb er zin in! |
|
blaas ze omver She_Devil!!! metaaaaaaaaaaal Bruce Banner |
|
haq ende beuq ze omver! |
|
succes vandaag etcetera |
|
Premium Class Groupy reporting! Naar verwachting gaat het weer lekker heerschen. En ja, we gaan wel achteraan staan. |
|
wauw dank jullie allemaal k zal niks van ze heel proberen te laten wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Dat zullen de aanwezigen leuk vinden Raap jij de stukjes toeschouwer weer bij elkaar? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
crushen en totaal losgaan!!!; ga ervoor, ik ga morgenavond ook echt helemaal genadeloos los als ik op die planken sta no matter what, ik ga helemaal los Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Sussex ende zo |
|
Succes! |
|
Da's vanavond! Veel succes! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Niet dat je het nog leest voor het optreden, maar veel succes in elk geval, |
|
ben benieuwd hoe het gegaan is! Bruce Banner |
|
Was heel leuk! Weinig beweging van de bandleden maar het publiek vond het allemaal een lekkere pot METAAAAAL!! Beetje jammer dat de vokillist niet meer van het podium benutte. S_D heeft iig pico bello gespeeld \\m/ De tweede band was zo'n beetje het slechtste wat ik ooit heb moeten aanhoren (voor zover ze een beetje goed geluid mee hadden). De voor mij veel te vroeg afgelopen afterparty was ook zeer vermakelijk iig! Ook leuk eens weer Sarah te hebben gezien. .....morgen weer |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |