|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Inderdaad, kom naar Groningen! |
|
*Start Veronica-tune*: She-Devil komt naar je toe deze zomer. Shit! Wat is het al laat/vroeg... Ik ga pitten. [Dit bericht is gewijzigd door GrinRoth op 27-03-2004 3:47] Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
Hee Hanneke Ging toch wel lekker eh ? Ik hoop dat je eerste optreden je goed bevallen is Groetjes Mier (& Marcel) |
|
Was te gek gisteren, alleen het geluid was echt bagger... Maar ja, dat is vaak in de Zig. Ik heb me prima vermaakt! |
|
wauw! thanx allemaal !!! k vond t super gisteren ...de volgende keer zal er wel meer in zitten stond vantevoren helemaal stijf van de zenuwen en sarah werd helemaal gek van mij.... 21 mei spelen we in Ell en 28 mei in Leiden!!binnekort ook in Breda misschien... dus groningen zal er vast ook wel inzitten over n tijdje en thanx voor iedereen die is komen kijken !!!!! [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 27-03-2004 11:42] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik had in mijn hoofd zitten dat het vandaag was |
|
quote: Breda! Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote:maar perron 55 zit er ook in misschien wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: wanneer? da's om de hoek voor mij |
|
quote:weeknie maar de bassist had het er over, juni dacht ik wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Oo, dat duurt nog ff. Komen jullie van te voren maar ff een biertje doen bij mij |
|
quote:deal wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: |
|
quote: (het dakterras is inmiddels BBQ en feestbaar) |
|
hehe spijtig dat ik het gemist heb, kom nog wel es kijken. goed bezig iig zzz |
|
grappig, bij ons speelt ook een gitariste die ook les bij Marcel heeft en zes maart was ook ons eerste optreden. succes ermee in ieder geval "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Ik wil foto's ziiiiiieeeeeeeeeeeeeeen Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: spelen we daar niet in jullie voorprogramma? dop tegen je vlinder en zo The Quiescent - Belgian Melodic Death Metal |
|
quote: Ik zal er waarschijnlijk zijn! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Leiden kom ik ook met wat tuig, onder voorbehoud dat ik zelf niet hoef te spelen.. Waar moet je optreden? LVP? |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina |