IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Prijzenoorlog in de supermarkt Vorige pagina
elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 27-01-2004 11:26 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote:
Op 26 januari 2004 22:06 schreef Dwaallicht het volgende:
Ja, merkwaardig dat iedereen daar blijft werken, dat snap ik dus niet. Er schijnt nog behoorlijk wat trots onder die werknemers te heersen ook. Knap dat je dat kunt bewerkstelligen maar ik zou allang opgerot zijn...

Ik meen eens in zo'n supermarktblad gelezen te hebben dat de medewerkers daar dik verdienen. Supermarktmanager met auto van de zaak enzo... (onze bedrijfsleider reed in een oude Skoda) Ik weet de salarissen niet meer, maar ik vond het belachelijk. Het ging alleen over Duitsland, dus ik weet niet of dat wel te vergelijken is.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-01-2004 11:31 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2004 11:26 schreef elessar het volgende:
Ik meen eens in zo'n supermarktblad gelezen te hebben dat de medewerkers daar dik verdienen. Supermarktmanager met auto van de zaak enzo... (onze bedrijfsleider reed in een oude Skoda) Ik weet de salarissen niet meer, maar ik vond het belachelijk. Het ging alleen over Duitsland, dus ik weet niet of dat wel te vergelijken is.

Dat wil ik best geloven.

In Nederland is het not done blijkbaar om als bedrijf je eigen weg te gaan en moet je je medewerkers inspraak en flexibiliteit geven want anders voelen ze zich miskend als mens. Dikke sront! In sommige bedrijfstaken is flexibiliteit wenselijk maar in andere dus blijkbaar niet, bevalt het niet? Ga je weg. Blijkbaar maakt geld echter wel gelukkig aangezien die mensen WEL aanblijven.

Aldi. (alleen shop ik daar niet want het is een teringeind rijden)

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-01-2004 11:49 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2004 11:31 schreef Chelman het volgende:
Blijkbaar maakt geld echter wel gelukkig aangezien die mensen WEL aanblijven.

Het merendeel van de mensen heeft geld nodig voor levensonderhoud, hypotheek kinderen etc. etc. en daarom blijven ze.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-01-2004 11:59 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2004 11:49 schreef attila_de_hun het volgende:
Het merendeel van de mensen heeft geld nodig voor levensonderhoud, hypotheek kinderen etc. etc. en daarom blijven ze.

Duidelijk.

Maar als het je ECHT niet aanstaat ga je toch rustig (je hebt immers al een baan) aan naar een andere functie bij een ander bedrijf zoeken? Blijkbaar is de drang om weg te gaan niet zo groot en dus concludeer ik dat mensen liever bij de Aldi blijven werken i.p.v. dat ze naar de Edah overstappen. (ervanuitgaande dat de vergoedingen idd beter zijn)

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-01-2004 12:19 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2004 11:59 schreef Chelman het volgende:
Duidelijk.

Maar als het je ECHT niet aanstaat ga je toch rustig (je hebt immers al een baan) aan naar een andere functie bij een ander bedrijf zoeken? Blijkbaar is de drang om weg te gaan niet zo groot en dus concludeer ik dat mensen liever bij de Aldi blijven werken i.p.v. dat ze naar de Edah overstappen. (ervanuitgaande dat de vergoedingen idd beter zijn)

dat is idd zo.

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 27-01-2004 15:40 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2004 17:27 schreef MBMarduk het volgende:
Hah, ALDI: 6 liter appelsap voor ong. 1,50

heb Zemba op NL3 onlangs gekeken,ging over de AlDi.NOOIT koop ik er nog groenten of fruit!!!zoveel giftige stoffen dat ze daar op terug vinden

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 27-01-2004 18:49 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2004 22:27 schreef Dwaallicht het volgende:
Elleboogjesmacaroni van 0,50 cent is goor.

Koop dan gewoon aardappels, (room)boter en bloem en maak met een snufje zout en peper 2,5 kilo gnocchi of andere pasta voor een euro of twee .
jahaa...paar minuutjes koken, versgemalen peper, veel nootmuskaat en versgeraspte parmezaanse kaas erover. NJAMMIE. Alleen het is wel enorm veel werk. Als je na je werk en die kutfile thuiskomt heb ik geen zin om nog anderhalf uur te gaan staan koken. Dus dan toch maar macaroni. Is binnen vijf minuten klaar.

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 27-01-2004 18:50 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Pasta heerscht! Snel, makkelijk en niet duur!

Edit: En natuurlijk nog lekker ook.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 27-01-2004 18:51]

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 27-01-2004 21:45 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2004 11:31 schreef Chelman het volgende:
Dat wil ik best geloven.

In Nederland is het not done blijkbaar om als bedrijf je eigen weg te gaan en moet je je medewerkers inspraak en flexibiliteit geven want anders voelen ze zich miskend als mens. Dikke sront! In sommige bedrijfstaken is flexibiliteit wenselijk maar in andere dus blijkbaar niet, bevalt het niet? Ga je weg. Blijkbaar maakt geld echter wel gelukkig aangezien die mensen WEL aanblijven.

Aldi. (alleen shop ik daar niet want het is een teringeind rijden)

SCHLUSS MIT SPASS Hehe.

Ik shop niet bij Aldi want ik word depressief van die zaak, ze hebben geen breed assortiment en de kwaliteit van de produkten is in veel gevallen niet bepaald goed. Maar voor mensen die het niet zo breed hebben is het echt een uitkomst.

headbanger013
Usericon van headbanger013
Posted 03-02-2004 10:37 by headbanger013 Wijzig reactieProfiel van headbanger013Quote dit bericht

Rage Against The Aldi

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com