|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
was ook van de week in de krant een vrouw die haar baby van anderhalf jaar vermoord had omdat ze elke dag drugs toediende bij het kind |
|
Hahahahahaha. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
moeder zit nu ook zwaar in de bak hehe |
|
Las vandaag dat iemand een baby gewoon ff het raam uit had gegooid |
|
quote: Yep, was de flat naast mij! Geen gelul! Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
quote: jep, is hier in sittard gebeurd in de beruchte flats. somalische vrienden van de ouders hebben het gedaan... niet te geloven zoiets... |
|
quote: He Ron, zo berucht zijn ze nou ook weer niet he.. Dat hier nou elke week wel iemand van de flat springt (of gooit) dat er mensen aangerand worden en vervolgens bij opsporing verzocht komen, wil nog niet zeggen dat de flats berucht zijn! Kvind het wel relaxed hier. Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
Och zo heb je overal wel wat he....... |
|
quote: Dat bedoel ik. Mij hoor je niet klagen! Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
Mij ook niet... ik woon in venlo... is ook altijd puin.... |
|
quote: Auw hoer maan! in mestreech is ut pas rieleks maan! as t daar zo rieleks is met kom ik wel binnenkort langs he!! |
|
quote: Ut weurd tied maaaan, dus kom maar sjnel maaan, angers kriegse unnu sjtamp onger dien vot maaaan! Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
quote: Het land uit schoppen die k#nk$rhonden |
|
quote: Hoezo? gewoon hier een oefenkamp voor zelfmoordaanslagen voor ze maken. Dan lost het probleem zich zelf wel op I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Goed idee! Wanneer gaat dat kamp open? |
|
quote: ASAP, kunnen we misschien nog wat geld mee verdienen ook!! I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Met de verkoop van explosieve oefenpakketjes natuurlijk! |
|
|
|
quote: Misschien kunnen we er een soort van bioscoop bij maken, met popcorn, dan kan de gewone Nederlander ook toe kijken hoe ze zich zelf opblazen |
|
quote: Leuk voor de kinderen thuis I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
van fok.nl: quote: HEERSCH, nu nog in een bier variant |
|
jeeeezus! wat tandloos! kater in de morgen hoort gewoon |
|
quote: daar denk ik momenteel anders over |
|
So hee, lijkt me echt niet gezond, zo'n anti-kater iets. Veel drinken IS gewoon niet gezond, je vergiftigt je lichaam + je droogt uit en de reactie daarop merk je de volgende morgen. Het doet niet voor niets pijn! In m'n ouwe studentenflat in Wageningen is een keer een BNN-reportage gemaakt over een anti-kater pilletje. Ik geloof dat als je dat ding nam de kans op een hartaanval de lucht inschoot. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |