|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
|
|
Sodeju zeg, die had vast wat verkeerds gedaan in haar vorige leven. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
die hond is onverwoestbaar man.. Moet haast wel het Terminator 3000 model zijn |
|
I'll be back Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
nieuws : Bonnies bbq staat aan |
|
oe lekker, bbq |
|
quote: LOL! |
|
Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote:adres? |
|
Sjongejongejongejonge... LOS ANGELES - Onbekenden hebben op internet een zwarte lijst gepubliceerd van Hollywoodsterren die zich hebben uitgesproken tegen de oorlog in Irak. De makers van Celiberal.com maken zich kwaad over de 'anti-Amerikaanse' houding van deze beroemdheden. Onder anderen Barbra Streisand, Dustin Hoffman, George Clooney, Julia Roberts en Martin scorsese hebben volgens de conservatieve makers van de internetpagina "niets beters te doen dan klagen over Amerika en de moedige mannen en vrouwen die onze levenswijze verdedigen". Overigens is er op de site ook een lijst van 'righties', bekende personen die neigen naar de rechterzijde van het politieke spectrum en het bij het 'rechte' eind hebben. Deze lijst is veel langer dan de links-liberale lijst. http://www.nu.nl/news.jsp?n=138059&c=52 Zenial |
|
- De Standaard: “ Liefdadigheid voor borstvergroting “. De Californische vrouw die via een website geld probeerde in te zamelen voor een borstvergroting heeft haar doel bereikt. De 23-jarige wilde met haar ‘www.give-boobs.com’ website 4.500 euro verzamelen om haar A-cup te vergroten. De deeltijdse studente liet weten dat haar borsten iedereen zou willen bedanken voor de steun en de bijdragen. Ze beloofde ook om foto’s van de nieuwe borsten op haar website te plaatsen. Je kan me de bout hachelen! |
|
@Legatius Had ik ook al gehoord , zou nog makkellijker gaan als er stond "send me money, grab a feel afterwards" I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Oftewel is de pik van de mannetjesworm gemuteerd en 75% dikker geworden waardoor het neuken een stuk interessanter wordt. |
|
quote: Erg ja.. Wat een pokkevolk Sommige threads op hun forum zijn best lollig: Deze bijvoorbeeld |
|
quote: Gaaf nieuws, insecten zijn nou eenmaal de hardste levende wezens op deze aarde When man is dead insects will reign the earth |
|
>>>De VN heeft wereldwijd een opiniepeiling gehouden en de vraag >>>neergelegd om alstublieft een eerlijke mening te geven over de >>>oplossingen voor het tekort aan voedsel in de rest van de wereld. >>>Niemand reageerde. In Afrika wisten ze niet wat “voedsel” was; in >>>Oost-Europa niet wat “eerlijk” was; in West-Europa niet wat >>>“tekort” was; in China niet wat “mening” was, in het Midden-Oosten >>>niet wat “oplossingen” zijn, in Zuid-Amerika niet wat >>>“alstublieft” was en in de VS niet wat “de rest van de wereld” >>>was. wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
|
|
idd... Op die forums van celiberal staan wel interressante dingen, bijvoorbeeld allemaal mensen die CNN veel te links vinden, ik vraag me af hoe rechts de mensen moeten zijn om CNN dat eigenlijk alleen pro-oorlog propaganda verspreidde links te vinden? "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Ik las net in de hormony-central forum dat MTV in amerika Headbanger's Ball weer gaat uitzenden. Dit rees natuurlijk de nodige scepsis bij mij en alle mensen op het forum. IMO wordt het een gruwelijk shit programma met Kelly Osbourne en Puddle of Mudd. |
|
quote: Waarschijnlijk wel.. MTV "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Ongelooflijk: quote: |
|
Vrouw in shock na fout gespelde tatoeage Uitgegeven: 3 mei 2003 12:22 LONDEN - Een 35-jarige fan van de Britse voetballer David Beckham baalt als een stekker. Ze loopt sinds enkele dagen rond met de naam van haar idool groot op haar rug getatoeëerd, maar dan wel met een kolossale spelfout. De 'h' ontbreekt en dus staat er Beckam op de onderrug van Michelle Plummer. Dat meldde zaterdag de Britse krant The Sun. ”Ik was dagenlang helemaal kapot”, aldus Plummer. “Ik verafgood Beckham en wilde daarom zijn naam op mijn lichaam.” En ging het nou om Ruud van Nistelrooij, dan is een spelfout volgens Plummer nog wel voorstelbaar. “Maar Beckham is de beroemdste naam van heel Groot-Brittannië. Als het nou nog een kleine tatoeage was.” Tatoeëerder Mike ontkent alle schuld. De klant heeft de naam zelf fout voorgeschreven op een briefje, zei hij. Zijn baas voegde daar nog aan toe dat Mike niet zo'n voetbalfan is. Hehe, voe je ff goed genaaid |
|
Maakt toch niet uit? Onder kleding zie je dat toch niet en het is doorgaans niet zo moeilijk om niet de hele tijd tegen je eigen rug aan te kijken . |
|
- De Morgen: “ Begraven Rotterdammer blijkt springlevend “. De krant Algemeen Dagblad meldt dat een 59-jarige Rotterdammer die eind vorige maand is doodverklaard, blijkt springlevend te zijn. Door een persoonsverwisseling werd een overleden plaatsgenoot onder diens naam begraven. In de woning van de 59-jarige had de politie in maart een stoffelijk overschot aangetroffen. De agenten gingen darbij uit dat het om de bewoner zelf ging. Zijn familie werd daarop ingelicht. Die regelde de begrafenis. Intussen zat de doodverklaarde man onwetend in een Rotterdamse gevangenis. De vergissing kwam aan het licht toen hij onlangs vrijkwam. Je kan me de bout hachelen! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |