|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Sinds ik zelf een baan als verkoper heb gehad vertrouw ik die voor geen meter! Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Je bij een kwaliteits-audiospeciaalzaak laten informeren (oh wat zijn we geinteresseerd in een eventuele koop..), alles testen wat er te testen valt, prijzen vergelijken, en DAN...ergens via internet goedkoop op de kop zien te tikken [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 30-05-2007 15:43] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Zitten gewoon stereo tulp stekkertjes bij hoor... Vanmorgen der eens Skinless - Miscreant EPtje mee geript, eitje |
|
quote: Hehe, zelfde geldt voor mij, ben sowieso iets te cynisch ingesteld om iets maar lukraak aan te nemen, maar nu in zelf enige ervaring heb wat betreft werken in een electronicazaak kunnen ze me niks meer wijsmaken / aansmeren. |
|
quote: Not impressed @ 1720 Watt Wat ik eigenlijk wel wil weten is of hij dit aan RMS vermogen (Continu en een eerlijke waarde) heeft of als bijvoorbeeld een trendy aanduiding als PMPS of PMPO(Muziekvermogen) wat toch snel een factor 3 hoger ligt. De laatste wordt tegenwoordig namelijk erg vaak gebruikt om de domme jeugd die op "<groot getal> Watt" geilt een oor aan te naaien. Verder is bij PMPS de kwalitiet absoluut niet van belang en betreft het hier pieken die je installatie aan kan waarbij je boxen bij wijze van spreken net niet ontploffen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Psssst. Jij gelooft zeker ook nog in de paashaas en de kerstman, he? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Stappenplan: 1. Bepaal je budget 2. Loop een speciaalzaak binnen, met audio-Nerds. Nerds zijn eerlijk en verkopen je geen troep. N.B. ketens, ook kleine ketens, als RAF (het oude Staffhorst geloof ik) zijn geen speciaalzaak. 3. In een speciaalzaak kan je een afspraak maken voor een luistersessie. Doe dat ook. Neem CD's mee uit alle genres die je waardeert. Neem ook iemand anders mee voor de broodnodige 'second opinion'. 4. Doe je aankoop. Bij de speciaalzaak. Nogmaals: het zijn Nerds. Die onthouden wat je hebt. Een volgende keer krijg je beter advies. Als het ding stukgaat helpen ze je. Je kunt er eens binnenwandelen als je een vraag hebt. Dat kan bij een internet-aankoop allemaal niet. P.S. als je al een CD-speler hebt ben je denk ik beter af met een set nieuwe speakers + nieuwe versterker *edit* voorbeeld van een speciaalzaak: http://www.wilbert.nl Op deze site kan je ENORM veel informatie vinden, o.a. ook verslagen van "werkbezoeken" aan speciaalzaken: http://www.hifi.nl Succes!!! [Dit bericht is gewijzigd door M. op 30-05-2007 17:14] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik zit te twijfelen tussen een audio set en een complete surround set voor de nog aan te schaffen tv.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Toch eens bij zo'n zaakje kijken of ze iets binnen mijn budget hebben staan. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Audio set? |
|
quote: Losse componenten zijn zo 1990 Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Wat M. zegt + http://www.hanzehifi.nl |
|
Ik vertrouw mede zettemmers( op 1 na) meer.. Zal wel eens iemand vragen mee te gaan naar de audioboer Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Volgens mij is het de optelsom van het piekvermogen van alle versterkers die in die auto liggen. dus. quote: Check dit topic eens. Verder, zonder indicatie van je budget is het vrij lastig te bepalen in welke hoek je zou kunnen kijken natuurlijk. Nu neem ik aan dat je geen 10k's voor een CD speler over hebt, laat staan meer, maar er zit al enorm veel kwaliteitsverschil tussen een speler van 500 en een speler van 1000 euro. Het is totaal zinloos om hetzelfde merk CD-speler te kopen als je versterker, dat maakt echt niets uit. Je hebt gelijk dat het loopwerk een belangrijk onderdeel van een CD-speler is. Echter, in de "betaalbare" prijsklasse zijn alle loopwerken van Toshiba dus dat maakt geen fuck uit. @Jenje: als je een klote-apparaat wilt moet je inderdaad een wisselaar kopen. Het is niet voor niets dat deze teringdingen in het high-end segment niet voorkomen. |
|
Kijk..dit is een beetje usefull info Thanx Snaack. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
|
|
quote: Ik ken mezelf, als ik een kwartiertje in een high-end topic ga neuzen ben ik de sjaak, als je begrijpt wat ik bedoel. Budget doet er in principe niet toe, als ik maar tevreden ben; ik weet wel zeker dat daar geen gouden snoertjes voor nodig zijn. Eerst maar es met een paar CD-tjes naar een sjovele hifi-zaak inderdaad, zien we dan wel verder. (Toch jammer dat die producenten geen samples online hebben staan hè. ) Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Niets mis met 2e hands. Voor 4 euro bij de kringloopwinkel gehaald en al 4 jaar zeer veel luisterplezier aan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
.. het plaatje doet het al niet ... |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Vanmiddag een Konzertgeräte aangeschaft oftewel een radiomeubel. Een Grundig Receiver met een in het meubel ingebouwde platenspeler met wisselaar van Philips. Luidsprekers zitten onderin het meubel verwerkt. Alles werkt en we hebben er 25 euro voor betaald. Mijn vraag is nu is dit teveel of te weinig? Ik gok dat het ding uit de jaren 60 komt. Mensen die ervaring hebben met dit soort meubels? Zo'n ding bedoel ik. [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 23-02-2008 20:47] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Nou hij is in ieder geval poeplelijk, dus als dat je ding is lijkt het me een goede aankoop Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Een euro lijkt me al teveel voor zoiets. |
|
quote: Die hier staat is veule mooier uiteraard. Die foto was slechts een voorbeeld. En een euro tveel? Ach, we waren op zoek naar een kastje om een B&O op te zetten, maar dit is veel gaver dan een standaard kast. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |