|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb een DVD speler op m'n computertje. Hele mooie beeldkwaliteit... maar ik maak er toch eigenlijk erg weinig gebruik van. Dead things grow from deep inside... |
|
We hebben beneden zo'n DVD-speler op de TV met zo'n "home-cinema" speaker-setup. Geweldig! Alleen mag de TV wel ietsejs groter. Maar goed, DVD schijfjes zijn vrij duur. Ik heb er wel een paar. The 13th Warrior is erg mooi op DVD. Ook Satyricon's Roadkill Extravaganza is lachen. En niet te vergeten The Song Remains the Same van Led Zeppelin! |
|
Ik heb de Stratovarius dvd En ook de Nightwish dvd en die is echt . Een absolute aanrader voor mensen met dvd!!!! If there is life after death, There is no death. And if death does not exist, We do not live |
|
Ik heb ook DVD( Playstation 2) en dat bevalt inderdaad errug goed. Ik heb alleen nog niet veel schijfjes. Maar binnenkort heb de Death-DVD! |
|
Te duur, bijna geen software op DVD en films kijk ik maar 1 keer. Dus geen DVD speler. (komt wel als het branden van DVD's wat betaalbaarder wordt.) |
|
Yep bij mij staat er ook eentje thuis. DVD aanrader: 'Nightwish, from wishes to eternity' Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Jups... in de pc, maar die staat in de huiskamer en een DVD speler in de pc werkt vaak een stuk beter dan een zogenoemde stand-alone, omdat je digitaal kunt uitsturen (dat leg ik niet helemaal goed uit ff opscheppen: *grpj* http://nightmarepatrol.ath.cx/hometheater.htm [Dit bericht is gewijzigd door Sarjenka op 24-10-2001 20:32] If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Ik wil ook een plasmascherm tv Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Heeeeeeeej wist niet dat ie er was!!!!BEETOR!!!maar es ff aanschaffen. Suck my piss |
|
DVD.... ik zit te denken om er 1 te kopen, maar het is zo duur allemaal MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
Jazeker, 2 zelfs : 1 in de computer en 1 standalone. Beide regiovrij. (maar dat loont niet echt meer, regio 2 zijn tegenwoordig net zo goed als regio 1) En ik heb een verzameling van ~70 schijfjes. En dan kijken we op onze Sony Breedbeeld. DVD + Breedbeeld = Heads I win, tails you lose |
|
Yep me too, heb regiovrij DVD + breedbeeld+ digital surround set 5.1, ben alleen bijna nooit thuis en kijk er nooit naar en heb 1 DVD schijfje, over nutteloze aankopen gesproken [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 25-10-2001 9:06] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
me broertje heeft een ps2, leuk dingetje kan je ook dvd's op afspelen Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Heb er ook een op de computer Heerst echt! |
|
quote: nahja, geeneens breedbeeld??? [Dit bericht is gemodereerd door Lord Morgoth op 26-10-2001 12:04] |
|
Dit is een plaatje wat we er zo ff hebben ingeplakt TUURLIJK hebben we wel breedbeeld!!! En bovendien: 4:3 RULEZ If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: Die heb ik sinds vandaag ook. Die roelt echt vet! |
|
DVD's zijn cool maar te duur. Uitgezonderd de Death DVD koop ik NEVER originele nieuwe DVD's (60,- ) (De free record schijnt wel eens aardige aanbiedingen te hebben; Lock Stock & two smoking barrels & Hannibal voor 40,- p.s. klinkt al veel beter!) Huren daarentegen...... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 30-10-2001 2:20] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Lock, Stock And Two Smoking Barrels is een gave film. Die moet ik echt wel op DVD hebben. Als ik een DVD koop ga ik meestal naar de Makro. Heads I win, tails you lose |
|
Ik heb geen DVD's en ook gen DVD-speler |
|
ik vind dat als je een filmliefhebber bent, moet je gewoon een DVD speler hebben. [Dit bericht is gewijzigd door Hirogen op 30-10-2001 14:53] Heads I win, tails you lose |
|
Weet iemand of de DVD's van Entombed & Carcass de moeite waard zijn? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Of je neemt een abbonnement op de bios |
|
quote: KLOPT ALS EEN BUSSSSSSSSS! [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 30-10-2001 21:33] Suck my piss |
|
DVD RULES !!!! ik had ook een DVD brander, die lag spontaan eens voor mijn deur. Helaas deed die het niet was ook niet meer te maken Wiegen Meister ! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |