|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Dan mag je alleen op ma t/m do komen [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 31-10-2001 13:21] |
|
Weet iemand trouwens ook hoe het kan dat DVD's op mijn pc zo schokkerig afgespeeld worden? Te weinig RAM? |
|
quote: Lock Stock & two smoking barrels net gekocht voor 35 piek bij de FRS. Coole film. Heads I win, tails you lose |
|
Ja ik heb ook een dvd-speler maar hij doet het niet zo goed dus gaan we een nieuwe kopen word waarschijnlijk een Playstation 2 zit ook dvd in en heb je ook een wrede spelcomputer. |
|
quote: Tja, maar dan moet je wel erg opletten dat je geen NTSC-titels koopt maar PAL. Anders heb je zo'n misvormd beeld! |
|
/me zweert bij DVD op mn PC. Ik heb geen tv en geen steroe installatie. dus ik doe alles met mn PC. heb er een degelijke. Dolby surround geluidsset bij, dus den Bios thuis is compleet Ik koop bets regelmatig DVD's. ben er nog nie erg lang mee bezig dus mn collectie telt op dit moment 13 exemplareb, maar die zal zeer zeker hard gaan groeien Over schollerig beeld op je DVD: als je een wat ;tragere' PC hebt, mindere videokaart en geenn DVD decoder, dan moet je PC al het rekenwerk doen en dat lukt op een dergelijke PC vaak niet zonder gezeik. Koop dan een DVD speler met een DVD decoder kaart, of koop een goede videokaart . ik heb zelf een GForce II GTS (64M . die heeft standaard hardwarematige DVD decoding, dus dat loopt prima. neukuh? |
|
quote: Hmm, ik heb een videokaart van 32 MB maar en of-ie DVD decoding enzo heeft weet ik niet. PC heeft verder 800 MHz processor en 64MB RAM.(ik vermoedde zelf dat het daar aan lag) |
|
DVD PANTERA is erg cool 4-uur lang pure POWER OOOOOH, FUCKING HOSTILE DVD Satiricon valt na de DVD an Pantera een beetje in het niet, wel cool aar niet geweldig, niet een heel nummer. DVD PANTERA Black Metal ist krieg :-) |
|
quote:Maar onvergetelijk om de komische situaties. Vooral als Frost en Satyr bij Pantera het podium gaan "schoonhouden". |
|
DVD van Rammstein - Live in Berlin is ook erg cool. Heads I win, tails you lose |
|
ik heb de DVD van Pantera en Satyricon. Lache man, als Satyr een lijntje zit te snuiven en hij wordt gebeld... |
|
Geen zin om er een nieuw topic voor te openen dus hier maar. Iemand die weet waar ik software kan downen om DVD's te rippen, en hoelang dat ongeveer zal duren op mijn systeem? AMD 1800+ 256 DDR Ram 16x DVD speler GEforce 3 Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Hier in huis staan er drie, twee in computers en één stand-alone. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Op http://www.doom9.net staat alles wat je ooit nodig zult hebben hehe... en t duurt meestal wel een paar uurtjes geloof ik. Ligt er ook aan wat voor kwaliteit je wilt... Zenial |
|
quote: Ok, thnx, ik ben nu aan het kijken. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Het schiet nog aardig op ook, als het zo doorgaat ben ik binnen een uurtje klaar. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik heb een Playstation 2, Games en DVD in 1 Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
DVD... heb het nog niet... zal er wel binnen een afzienbare tijd een aan schaffen.. twijfel nog over of ik een dvdspeler wil of zo'n dvd/videorecorder in een,,, als er maar genoeg in- en outs op zitten om de hele handel op mijn ook nog niet aangeschafde computer aan te sluiten .. |
|
Heb ook een PS2 en mijn pc natuurlijk heeft ook een spelertje. Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
|
ik wil er een gaan kopen maar dan zonder 5.1 shit enzo, ik wil m als extra luxe CD speler gebruiken lama zegge |
|
Home cinema set met Bose Acoustimass speakertjes... (Relaxed zo'n vader die al dat soort spul koopt!! ) Saving Private Ryan in 5.1... Damn!!! Super! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Lord of the rings - The fellowship of the ring the special extended dvd edition op dolbi 6.1 dat is Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
|
ik heb een dvd speler hier op de pc,en een philips dvd speler beneden bij de tv,aleen tsjah ik heb nou een maal niet echt veel dvds: ring(de originele) all quiet on the western front the corrupter and thats all. maar zo n ding is zeker wel handig,als cd speler en mp3 speler dus tsjah,blij dat ik er een heb. when the blood will come down from heaven like rain,you all christian sluts will be born with pain |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |