|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Een normale en een met 5 middelvingers. |
|
quote:Niet? |
|
quote: ja dat geloof ik allemaal wel. Maar het hoofdprobleem blijft hetzelfde.De platenmaatschappij slechts EEN keer inkomsten krijgt terwijl er TWEE mensen van "genieten"., en hierbij had de platen maatschappij twee jeer moeten cashen. De tweedehandkoper koopt die licentie NIET van de platenmaatschappij. Ook zo kunnen in theorie oneindig veel mensen van de muziek genieten (zij het kortstondig). het verschil is: met kopieren blijft iedereen de muziek behouden, met doorverkopen niet. De overeenkomst is: platenmaatschappijen lopen geld mis. Enige verschil is de schaal. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 30-01-2004 13:18] |
|
quote: Jij masturbeert dus rechts |
|
quote:en met links houd ie dolly, het partyschaap met discrete achteringang, stevig vast ... |
|
quote: Daar heb ik die 5 middelvingers voor. |
|
quote:Als je een CD koopt koop je in principe de licentie om die muziek voor de rest van je leven te luisteren. Sterker nog, voor de rest van het bestaan van de CD mag de eigenaar/licentiehouder naar de muziek luisteren. Als jij besluit daar op een gegeven moment afstand van de te doen is dat jouw keuze.. de licentie is van jou om weg te geven of te verkopen. Ik zou het zelfs om willen draaien. Waarom moet een radiostation betalen voor het uitzenden (voor het feit dat er dus een heleboel mensen, waaronder ik, er naar luisteren) van een nummer dat ik thuis al op CD heb en dus toch al mag luisteren? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Willen jullie a.u.b. naar: http://home.wanadoo.nl/sweettooth/ gaan? |
|
quote: Under construction? The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Ik heb alleen bezoekers nodig!!! (ongeveer 200) |
|
SPAM |
|
Wat spam? |
|
Ham |
|
quote:Het is vreselijk irritant om reclame te gaan lopen maken voor je site, zet de site maar in je profiel of in je signature. Daarnaast ben je ook nog eens ontzettend offtopic! Ik koop wel vaker tweedehands! Maar ik ben dan ook een arme student! [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 09-02-2004 8:40] |
|
quote: idd het zou dan betekenen dat je nooit een cd voor iemand mag kopen en aan iemand kado mag doen, omdat je er dan eigenlijk 2 had moeten kopen?! zoals er al meer gezegt wordt. de cd is al gekocht en de belanghebbenden hebben dus hun poen ontvangen. ze kunnen niet meerdere keren cashen voor cd. je auto verkoop je idd ook niet voor het volle bedrag door, wat je dan daarna aan de fabrikant door zou moeten spelen. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |