|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Over toevallig gesproken: ik zit er net naar te luisteren, en mijn Speed Metal Symphony is ook gesigneerd door Marty Friedman! |
|
Die van jou heb je vast bij The Rock laten signeren |
|
Shit, betrapt! |
|
hehe. Maarre, kekkefoonie is inderdaad erg cool ja Ik luister het eigenlijk zelden. Meestal als ik iets dergelijks wil horen zet ik Perpetual Burn op van Jason Becker |
|
De solo cd's van hun zijn ook erg gaaf trouwens. Dan heb ik het over "Perpetual Burn" van Jason Becker en "Dragon's Kiss" van Marty Friedman. O, je was me al voor. Perpetual Burn is inderdaad wat "relaxter" om te luisteren! [Dit bericht is gewijzigd door Rapshnel op 12-11-2005 20:15] |
|
quote: Ik doe ze niet weg maar wil ze best voor je kopiëren. |
|
quote: Ik heb destijds wel een Megadeth album laten signeren bij The Rock, maar het Cacaphony album heb ik deze week bij Sounds gevonden in de 2dehands bak |
|
Die RapShnel is echt een homo!!! I like to rock and roll all night and part of everyday |
|
Meteen al 4 smilies bij de eerste post. Mot kinne. Ga je maar eens netjes melden bij de "nieuw hier" topic! |
|
Ach, hou toch je kop, manne!!!! En emoticons roeleren!!! I like to rock and roll all night and part of everyday |
|
Ik bedoel heerschen I like to rock and roll all night and part of everyday |
|
quote: *zucht* Cacophony heerscht btw. |
|
Welke cd vind je beter, Go Off of Speed Metal Symphony? Ik vind zelf S.M.S. ( hee!) gaver. |
|
quote: Is deze aan mij gericht? Ik heb volgens mij alleen werk van Go Off gehoord, en deze is ook nog niet eens in mijn bezit. Ooit |
|
Ja, aan jou inderdaad (je doet je naam geen eer aan door zo snel te reageren)! Dan zou ik die andere ook maar eens luisteren, hij is iets 'rauwer' en er staan meer instrumentale nummers op. Aanrader: Concerto! |
|
quote: Ik zal eens (goed, ik heb nog geen cd's vaan Cacophony in de platenzaken kunnen vinden) zoeken. |
|
Zou ik zeker doen! Vooral in tweedehandsbakken kom je ze nog wel voor een habbekrats tegen, nieuw denk ik niet. |
|
S.M.S. is idd het coolst. Vind Go Off een beetje fragmentarisch. Btw; Slome, Rapshnel is een vriend (en bandgenoot) van me en ik was gewoon aan het gekken. Ben dus geen aso die zomaar vanalles gaat roepen. Maar ik ben wel vereerd dat ik direct in de klachtentopic vermeld word. I like to rock and roll all night and part of everyday |
|
quote: Hmm ja. Ik had al door dat jullie in dezelfde band zaten (zelfde website in het profiel). Ik was vooral benieuwd of je in andere topics ook als een halve zool post Edit: dat weet ik nu nog niet... [Dit bericht is gewijzigd door slome op 15-11-2005 17:45] |
|
Heb beide cacophony cd's gekocht bij metal mania store in niverdal, wel prijzig, 25 euro per stuk, maar ze zijn het wel waard!! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
€25,-??!! Tja, je moet er wat voor over hebben natuurlijk. I like to rock and roll all night and part of everyday |
|
quote: duur, maar goed besteed geld. en als je weer wat geld bijeen hebt gespaard, koop dan gelijk ook de eerste solo cd van Marty friedman en de cd's van Apocrypha {van shrapnel-label, met Tony Fredianelli als gitarist) [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 18-11-2005 20:41] |
|
Apocrypha is ook best gaaf, maar Tony Fredianelli vind ik toch stukken minder gaaf spelen dan Marty Friedman, moet ik zeggen. Dan is Dragon's Kiss toch een vettere plaat. |
|
Heb ik weer geluk gehad; Ik heb ze nog gewoon in een cd zaak gekocht, voordat ze zo zeldzaam werden. En Apocrypha is idd Ken je ook die solo-cd van Tony Fredianelli, "Breakneck Speed"? Ver-schrik-ke-lijk. I like to rock and roll all night and part of everyday |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |