IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Cacophony Vorige pagina | Volgende pagina
Hollie!
Usericon van Hollie!
Posted 12-11-2005 19:05 by Hollie! Wijzig reactieProfiel van Hollie!Quote dit bericht

Das toevallig, heb gister in een tweedehandsbak de CD " Speed Metal Symphony" gekocht... toen ik thuis kwam, zag ik eens dat de hoes door dhr. Friedman gesigneerd is

Rapshnel
Usericon van Rapshnel
Posted 12-11-2005 20:04 by Rapshnel Wijzig reactieProfiel van RapshnelQuote dit bericht

Over toevallig gesproken: ik zit er net naar te luisteren, en mijn Speed Metal Symphony is ook gesigneerd door Marty Friedman!

renYek
Usericon van renYek
Posted 12-11-2005 20:07 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Die van jou heb je vast bij The Rock laten signeren

Rapshnel
Usericon van Rapshnel
Posted 12-11-2005 20:10 by Rapshnel Wijzig reactieProfiel van RapshnelQuote dit bericht

Shit, betrapt!

renYek
Usericon van renYek
Posted 12-11-2005 20:11 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

hehe.
Maarre, kekkefoonie is inderdaad erg cool ja Ik luister het eigenlijk zelden. Meestal als ik iets dergelijks wil horen zet ik Perpetual Burn op van Jason Becker

Rapshnel
Usericon van Rapshnel
Posted 12-11-2005 20:13 by Rapshnel Wijzig reactieProfiel van RapshnelQuote dit bericht

De solo cd's van hun zijn ook erg gaaf trouwens. Dan heb ik het over "Perpetual Burn" van Jason Becker en "Dragon's Kiss" van Marty Friedman.

O, je was me al voor. Perpetual Burn is inderdaad wat "relaxter" om te luisteren!

[Dit bericht is gewijzigd door Rapshnel op 12-11-2005 20:15]

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-11-2005 20:35 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2005 18:59 schreef valfar het volgende:
Schop!

Gister heeft mijn gitaarleraar me hier wat van laten horen en ik was zeer onder de indruk van dit gitaargeweld! Nou ben ik dus op zoek naar deze cd's, iemand die ze weg doet toevallig?

Ik doe ze niet weg maar wil ze best voor je kopiëren.

Hollie!
Usericon van Hollie!
Posted 13-11-2005 1:44 by Hollie! Wijzig reactieProfiel van Hollie!Quote dit bericht

quote:
Op 12 november 2005 20:07 schreef renYek het volgende:
Die van jou heb je vast bij The Rock laten signeren

Ik heb destijds wel een Megadeth album laten signeren bij The Rock, maar het Cacaphony album heb ik deze week bij Sounds gevonden in de 2dehands bak

Grim Sweeper
True story
Usericon van Grim Sweeper
Posted 14-11-2005 19:28 by Grim Sweeper Wijzig reactieProfiel van Grim SweeperQuote dit bericht

Die RapShnel is echt een homo!!!

I like to rock and roll all night and part of everyday

Rapshnel
Usericon van Rapshnel
Posted 14-11-2005 19:33 by Rapshnel Wijzig reactieProfiel van RapshnelQuote dit bericht

Meteen al 4 smilies bij de eerste post. Mot kinne. Ga je maar eens netjes melden bij de "nieuw hier" topic!

Grim Sweeper
True story
Posted 14-11-2005 19:36 by Grim Sweeper Wijzig reactieProfiel van Grim SweeperQuote dit bericht

Ach, hou toch je kop, manne!!!!

En emoticons roeleren!!!

Grim Sweeper
True story
Posted 14-11-2005 19:37 by Grim Sweeper Wijzig reactieProfiel van Grim SweeperQuote dit bericht

Ik bedoel heerschen

slome
Usericon van slome
Posted 14-11-2005 19:39 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2005 19:36 schreef Grim Sweeper het volgende:
Ach, hou toch je kop, manne!!!!

En emoticons roeleren!!!

*zucht*

Cacophony heerscht btw.

Rapshnel
Usericon van Rapshnel
Posted 14-11-2005 19:50 by Rapshnel Wijzig reactieProfiel van RapshnelQuote dit bericht

Welke cd vind je beter, Go Off of Speed Metal Symphony? Ik vind zelf S.M.S. ( hee!) gaver.

slome
Usericon van slome
Posted 14-11-2005 19:54 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2005 19:50 schreef Rapshnel het volgende:
Welke cd vind je beter, Go Off of Speed Metal Symphony? Ik vind zelf S.M.S. ( hee!) gaver.

Is deze aan mij gericht? Ik heb volgens mij alleen werk van Go Off gehoord, en deze is ook nog niet eens in mijn bezit.

Ooit

Rapshnel
Usericon van Rapshnel
Posted 14-11-2005 19:58 by Rapshnel Wijzig reactieProfiel van RapshnelQuote dit bericht

Ja, aan jou inderdaad (je doet je naam geen eer aan door zo snel te reageren)!
Dan zou ik die andere ook maar eens luisteren, hij is iets 'rauwer' en er staan meer instrumentale nummers op. Aanrader: Concerto!

slome
Usericon van slome
Posted 14-11-2005 20:00 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2005 19:58 schreef Rapshnel het volgende:
Ja, aan jou inderdaad (je doet je naam geen eer aan door zo snel te reageren)!
Dan zou ik die andere ook maar eens luisteren, hij is iets 'rauwer' en er staan meer instrumentale nummers op. Aanrader: Concerto!

Ik zal eens (goed, ik heb nog geen cd's vaan Cacophony in de platenzaken kunnen vinden) zoeken.

Rapshnel
Usericon van Rapshnel
Posted 14-11-2005 20:03 by Rapshnel Wijzig reactieProfiel van RapshnelQuote dit bericht

Zou ik zeker doen! Vooral in tweedehandsbakken kom je ze nog wel voor een habbekrats tegen, nieuw denk ik niet.

Grim Sweeper
True story
Posted 15-11-2005 17:20 by Grim Sweeper Wijzig reactieProfiel van Grim SweeperQuote dit bericht

S.M.S. is idd het coolst. Vind Go Off een beetje fragmentarisch.

Btw; Slome, Rapshnel is een vriend (en bandgenoot) van me en ik was gewoon aan het gekken. Ben dus geen aso die zomaar vanalles gaat roepen. Maar ik ben wel vereerd dat ik direct in de klachtentopic vermeld word.

slome
Usericon van slome
Posted 15-11-2005 17:44 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2005 17:20 schreef Grim Sweeper het volgende:
S.M.S. is idd het coolst. Vind Go Off een beetje fragmentarisch.

Btw; Slome, Rapshnel is een vriend (en bandgenoot) van me en ik was gewoon aan het gekken. Ben dus geen aso die zomaar vanalles gaat roepen. Maar ik ben wel vereerd dat ik direct in de klachtentopic vermeld word.

Hmm ja. Ik had al door dat jullie in dezelfde band zaten (zelfde website in het profiel). Ik was vooral benieuwd of je in andere topics ook als een halve zool post

Edit: dat weet ik nu nog niet...

[Dit bericht is gewijzigd door slome op 15-11-2005 17:45]

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 15-11-2005 18:35 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Heb beide cacophony cd's gekocht bij metal mania store in niverdal, wel prijzig, 25 euro per stuk, maar ze zijn het wel waard!!

Grim Sweeper
True story
Posted 18-11-2005 20:37 by Grim Sweeper Wijzig reactieProfiel van Grim SweeperQuote dit bericht

€25,-??!!

Tja, je moet er wat voor over hebben natuurlijk.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-11-2005 20:41 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2005 18:35 schreef blonde rockgod het volgende:
Heb beide cacophony cd's gekocht bij metal mania store in niverdal, wel prijzig, 25 euro per stuk, maar ze zijn het wel waard!!

duur, maar goed besteed geld. en als je weer wat geld bijeen hebt gespaard, koop dan gelijk ook de eerste solo cd van Marty friedman en de cd's van Apocrypha {van shrapnel-label, met Tony Fredianelli als gitarist)

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 18-11-2005 20:41]

Rapshnel
Usericon van Rapshnel
Posted 18-11-2005 21:03 by Rapshnel Wijzig reactieProfiel van RapshnelQuote dit bericht

Apocrypha is ook best gaaf, maar Tony Fredianelli vind ik toch stukken minder gaaf spelen dan Marty Friedman, moet ik zeggen. Dan is Dragon's Kiss toch een vettere plaat.

Grim Sweeper
True story
Posted 18-11-2005 21:03 by Grim Sweeper Wijzig reactieProfiel van Grim SweeperQuote dit bericht

Heb ik weer geluk gehad; Ik heb ze nog gewoon in een cd zaak gekocht, voordat ze zo zeldzaam werden.
En Apocrypha is idd

Ken je ook die solo-cd van Tony Fredianelli, "Breakneck Speed"? Ver-schrik-ke-lijk.

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com