IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Cacophony Vorige pagina
Rapshnel
Usericon van Rapshnel
Posted 18-11-2005 21:06 by Rapshnel Wijzig reactieProfiel van RapshnelQuote dit bericht

Gekocht? Gratis gekregen zul je bedoelen! Go Off dan tenminste...

Grim Sweeper
True story
Usericon van Grim Sweeper
Posted 18-11-2005 21:09 by Grim Sweeper Wijzig reactieProfiel van Grim SweeperQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2005 21:03 schreef Rapshnel het volgende:
Apocrypha is ook best gaaf, maar Tony Fredianelli vind ik toch stukken minder gaaf spelen dan Marty Friedman, moet ik zeggen. Dan is Dragon's Kiss toch een vettere plaat.

Maar jij hebt natuurlijk ook de minste cd van Apocrypha...

I like to rock and roll all night and part of everyday

Grim Sweeper
True story
Usericon van Grim Sweeper
Posted 18-11-2005 21:09 by Grim Sweeper Wijzig reactieProfiel van Grim SweeperQuote dit bericht

En mijn dank is dan ook groot.

I like to rock and roll all night and part of everyday

Rapshnel
Usericon van Rapshnel
Posted 18-11-2005 21:15 by Rapshnel Wijzig reactieProfiel van RapshnelQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2005 21:09 schreef Grim Sweeper het volgende:
Maar jij hebt natuurlijk ook de minste cd van Apocrypha...

Dat zal het zijn...

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-11-2005 21:17 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2005 21:03 schreef Grim Sweeper het volgende:
Heb ik weer geluk gehad; Ik heb ze nog gewoon in een cd zaak gekocht, voordat ze zo zeldzaam werden.
En Apocrypha is idd

Ken je ook die solo-cd van Tony Fredianelli, "Breakneck Speed"? Ver-schrik-ke-lijk.

ja, ik vind die juist erg goed. wat een rare verzameling thrashy-riffs is dat eigenlijk. Maar goed het apocrypha-materiaal is wel beter. ik moest er eerst inkomen maar draaien het nu nog steeds (alle drie de cd's).
Jammer genoeg speelt die fredianelli nu popmuziek.

zucht, toen shrapnel nog zulke lpees uitbracht, dat waren de tijden(chastain, dr. mastermind, oude racer x )

Rapshnel
Usericon van Rapshnel
Posted 18-11-2005 21:58 by Rapshnel Wijzig reactieProfiel van RapshnelQuote dit bericht

Inderdaad, waar dacht je dat ik mijn username vandaan had...

attila_de_hun
Posted 18-11-2005 22:02 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2005 21:58 schreef Rapshnel het volgende:
Inderdaad, waar dacht je dat ik mijn username vandaan had...

weet niet. misschien heetje "rap" met je voornaam en "shnel" met je achternaam???

maar zonder gekheid, ken je ook de hexx-platen? de meest thrashy shrapnel cd's??

Rapshnel
Usericon van Rapshnel
Posted 18-11-2005 22:16 by Rapshnel Wijzig reactieProfiel van RapshnelQuote dit bericht

Hexx heb ik één keer geluisterd, een paar jaar geleden. Ik vond er toen niet veel aan, heel anders dan ik verwacht had. Misschien nog maar eens luisteren... welke cd raad je aan?

attila_de_hun
Posted 18-11-2005 22:21 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2005 22:16 schreef Rapshnel het volgende:
Hexx heb ik één keer geluisterd, een paar jaar geleden. Ik vond er toen niet veel aan, heel anders dan ik verwacht had. Misschien nog maar eens luisteren... welke cd raad je aan?

"no escape" en "under the spell"

http://vibrationsofdoom.com/test/calbums36/Terror.ram

http://vibrationsofdoom.com/test/Hexx.html

Rapshnel
Usericon van Rapshnel
Posted 18-11-2005 22:25 by Rapshnel Wijzig reactieProfiel van RapshnelQuote dit bericht

OK, dank je wel! Ik zal morgen eens luisteren, ik ga er nu vandoor.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 31-07-2006 6:03 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Zag ik gisteren dus bij een handelaar op een markt/braderie hier in het dorp de originele Speed Metal Symphony liggen voor 10 euro.
Meteen meegenomen natuurlijk

spelfout weggehaald...

attila_de_hun
Posted 31-07-2006 8:36 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

hahaha, wat een plek voor zo een meesterwerk. maar als ik er zo aan terugdenk, dei Mrty freidmaan heeft toch zeker enkele meesterlijke cd's uitgebracht in zijn periode voor megadeth. hawaii(vixen), cacophony, zijn solowerk.
de hawaiicd (en ep's) zouden best weleesn fatsoenlijk opnieuw uitgebracht mogen worden (maar ik vrees dat de markt daarvoor te beperkt is dus zal het er wel nooit van komen)

Flaming Fury
Usericon van Flaming Fury
Posted 31-07-2006 15:30 by Flaming Fury Wijzig reactieProfiel van Flaming FuryQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2004 22:38 schreef attila_de_hun het volgende:
idd. ongelooflijk, dat maar drie mensen die hier aanwezig zijn deze band kennen!
Maak daar maar 4 van
Ik heb nog steeds beide lp's in mn bezit.
Gave shit vooral Speed metal symphony

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 31-07-2006 17:36 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Dan vind ik Jason Becker in z'n eentje gaver dan Cacophony.

axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 31-07-2006 17:41 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

Kent iemand Marty Friedmans vorige bands dan nog dus Hawai en daarvoor Vixen, die colllectors m.l.p. voor 100 euro.

axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 31-07-2006 18:13 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

Ik was Deuce nog vergeten waar hij begon in 1979, maar niet lang bij was, omdat zijn ouders toen naar Hawaii verhuisden.

attila_de_hun
Posted 31-07-2006 19:28 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2006 17:41 schreef axegrinder het volgende:
Kent iemand Marty Friedmans vorige bands dan nog dus Hawai en daarvoor Vixen, die collectors m.l.p. voor 100 euro.
ja, en het vixen materiaal is onlangs op een cd heruitgegeven (zeker OK maar nog niet super ). Het Hawaii materiaal was al een stuk beter.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 31-07-2006 19:28]

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com