|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Gekocht? Gratis gekregen zul je bedoelen! Go Off dan tenminste... |
|
En mijn dank is dan ook groot. I like to rock and roll all night and part of everyday |
|
quote: Dat zal het zijn... |
|
quote: ja, ik vind die juist erg goed. wat een rare verzameling thrashy-riffs is dat eigenlijk. Maar goed het apocrypha-materiaal is wel beter. ik moest er eerst inkomen maar draaien het nu nog steeds (alle drie de cd's). Jammer genoeg speelt die fredianelli nu popmuziek. zucht, toen shrapnel nog zulke lpees uitbracht, dat waren de tijden(chastain, dr. mastermind, oude racer x ) |
|
Inderdaad, waar dacht je dat ik mijn username vandaan had... |
|
quote: weet niet. misschien heetje "rap" met je voornaam en "shnel" met je achternaam??? maar zonder gekheid, ken je ook de hexx-platen? de meest thrashy shrapnel cd's?? |
|
Hexx heb ik één keer geluisterd, een paar jaar geleden. Ik vond er toen niet veel aan, heel anders dan ik verwacht had. Misschien nog maar eens luisteren... welke cd raad je aan? |
|
quote: "no escape" en "under the spell" http://vibrationsofdoom.com/test/calbums36/Terror.ram http://vibrationsofdoom.com/test/Hexx.html |
|
OK, dank je wel! Ik zal morgen eens luisteren, ik ga er nu vandoor. |
|
Zag ik gisteren dus bij een handelaar op een markt/braderie hier in het dorp de originele Speed Metal Symphony liggen voor 10 euro. Meteen meegenomen natuurlijk spelfout weggehaald... |
|
hahaha, wat een plek voor zo een meesterwerk. maar als ik er zo aan terugdenk, dei Mrty freidmaan heeft toch zeker enkele meesterlijke cd's uitgebracht in zijn periode voor megadeth. hawaii(vixen), cacophony, zijn solowerk. de hawaiicd (en ep's) zouden best weleesn fatsoenlijk opnieuw uitgebracht mogen worden (maar ik vrees dat de markt daarvoor te beperkt is dus zal het er wel nooit van komen) |
|
quote:Maak daar maar 4 van Ik heb nog steeds beide lp's in mn bezit. Gave shit vooral Speed metal symphony |
|
Dan vind ik Jason Becker in z'n eentje gaver dan Cacophony. |
|
Kent iemand Marty Friedmans vorige bands dan nog dus Hawai en daarvoor Vixen, die colllectors m.l.p. voor 100 euro. |
|
Ik was Deuce nog vergeten waar hij begon in 1979, maar niet lang bij was, omdat zijn ouders toen naar Hawaii verhuisden. |
|
quote:ja, en het vixen materiaal is onlangs op een cd heruitgegeven (zeker OK maar nog niet super ). Het Hawaii materiaal was al een stuk beter. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 31-07-2006 19:28] |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |