|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
AAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! Een van de beste doom bands ooit heeft nog geen topic!! [EDIT: Hotlinken vanaf www.zenial.nl niet meer toegestaan] Novembers Doom uit amerika is hard op weg de beste doom metal band ooit te worden. De eerste twee cd's "Amid Its Hallowed Mirth" en "Of Sculptured Ivy and Stone Flowers" waren aardige doomwerkjes, maar niet zo heel bijzonder. Daarna hebben ze echter de cd's "The Knowing" (2000) en "To Welcome the Fade" (2002) uitgebracht en dat zijn echt geniale meesterwerken die iedere zichzelf respecterende doom-metal-liefhebber aan moet schaffen! [EDIT: Hotlinken vanaf www.zenial.nl niet meer toegestaan] http://www.zenial.nl/html/november.htm [Dit bericht is gewijzigd door Zenial op 02-05-2004 22:38] Zenial |
|
Hehe, Zenial vond zeker dat er wel een paar extra doomband-topics bij moesten? Novembers doom vind ik wel aardig, maar het heeft mij nooit echt kunnen boeien. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Er zijn nooit genoeg Doom Metal topics Zenial |
|
Jij snapt het! *zet To welcome the Fade op* |
|
Een van de beste bands ooit? Right ... ik vind het matig. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Gave band ja! moet vanavond maar weer eens opzetten Heb trouwens alleen "Of Sculptured Ivy and Stone Flowers" nog niet.... hij lag laatst in State off Art in Nijmegen, maar voor 19 euro ofzo, vond ik iets te veel van het goeie ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
"The knowing" heb ik hier, dat snijdt erg diep! Ultieme uitschieter "Silent tomorrow". [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 03-02-2004 20:58] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik heb alleen The Knowing en dat is een prima plaat. Maar momenteel ptrefereer ik Swallow The Sun |
|
quote:Helaas is dat ook één van de weinige echte uitschieters op die plaat...de rest is overwegend saai...dan vond ik ze vroeger boeiender klinken... [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 03-02-2004 23:52] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Die zijn echt zalig. Heb er cdtje van liggen, maar weet niet de welke (is gecopieerd) Novembers Doom rulez!! Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: 't is ook de enige echt dure CD die ze uitgebracht hebben, en dat komt door de kut-distributie van die plaat . Dat schijfje is z'n geld wel waard overigens - Mutatis mutandis - |
|
Hmmm...ik heb hem vaak genoeg voor een normale prijs zien liggen hoor... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Gauw kopen dan - Mutatis mutandis - |
|
quote: ik ken de cd heb hier thuus een kopie liggen gave cd ja maar 19 euro nee.... ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
heb laatst in de Large ( ) een CD van ze besteld voor maar 5 euro! Welke CD was dat ook alweer.... *checkt de Large* het was de CD Knowing goeie band, maar zeker niet de beste Doom band op deze aardkloot |
|
"The Knowing". Maar nog steeds een matige band met vroeger een paar leuke nummers.... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik ken alleen "Of Sculptured Ivy and Stone Flowers". Die is wel goed, dan maar eens even die volgens de topicopener betere albums downloaden. Jullie zijn allemaal negers! |
|
Op 8 Maart komt hun nieuwe genaamd "Pale Haunt Departure" uit! De coverart is iig aardig "apart": Tracklist 1. The Pale Haunt Departure 2. Swallowed By the Moon [MP3] 3. Autumn Reflection 4. Dark World Burden 5. In the Absence of Grace 6. The Dead Leaf Echo 7. Through a Child's Eyes 8. Collapse of the Falling Throe Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
Swallowed By the Moon is een zeer strak nummer! |
|
Ik heb The Knowing. Niet onaardig maar zeker niet speciaal. |
|
Damn die nieuwe plaat heerscht! The Pale Haunt Departure. [Dit bericht is gewijzigd door Chimaira op 25-02-2005 20:56] |
|
Het ís een gave band, meer dan het niveau van hun voorbeelden zullen ze nooit halen. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 25-02-2005 21:07] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Maar ze komen wel erg dicht in de buurt. |
|
Goed zijn ze ze-ker. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Die klinkt inderdaad erg goed! Misschien wel het beste dat ze ooit hebben uitgebracht! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |