IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Novembers Doom Vorige pagina | Volgende pagina
A.
Twenty Four Hours
Usericon van A.
Posted 28-02-2005 20:21 by A. Wijzig reactieProfiel van A.Quote dit bericht

Vette tegenvaller die nieuwe. Teveel van hetzelfde.

Welcome to the Atrocity Exhibition

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 14-03-2005 20:12 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2005 20:02 schreef Mark Z het volgende:
Die klinkt inderdaad erg goed! Misschien wel het beste dat ze ooit hebben uitgebracht!

Inmiddels weet ik dit zeker!

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 06-04-2005 13:52 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

*luistert nieuwe cd nu ook*

Die cleane zang vind ik een beetje jammer. Voor de rest is ie weer erg goed. En wat is Autumn Reflection een snel nummer voor hun doen

EDIT:
*heeft nu hele cd geluisterd*

Hmmm... hmmm... Voor ND's doen staan er wel veel snelle nummers op. En op de langzame nummers verpest die cleane zang het weer een beetje. Dat laastste nummer vind ik bijv erg suf.
Nee, toch niet helemaal mijn ding.
*zet Last God nog eens op*

[Dit bericht is gewijzigd door Zenial op 06-04-2005 14:34]

Zenial

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 11-05-2005 21:24 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Heb de nieuwe nu eindelijk binnen! Voor een schappelijk prijsje van €8,30 op eBay gekocht.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 14-05-2005 19:40 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Luister deze band nu voor de tweede keer (Pale Haunt Departure) en ik moet zeggen dat ik dit erg lekker vind! Het heel af en toe wel wat van Primordial, maar dan meer doom-gericht.

NP: ND - Swallowed by the Moon

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

A.
Twenty Four Hours
Usericon van A.
Posted 14-05-2005 19:48 by A. Wijzig reactieProfiel van A.Quote dit bericht

Neen. Ik vind het toch wel de minste die ze tot nu toe gemaakt hebben. Jammersch.

Welcome to the Atrocity Exhibition

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-05-2005 19:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Necrobertje moet het vorige album maar eens gaan luisteren

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 14-05-2005 19:54 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Titel?

oh wacht...To Welcome the Fade

Ga het checke

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 14-05-2005 19:55]

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 14-05-2005 19:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

to welcome the fade Heb ik .. erg goede plaat

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 14-05-2005 19:57 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Ik heb The Knowing gehad. Dat vond ik wel een aardige cd maar het bleef bij mij niet echt hangen. Daarom heb ik verder niet veel aandacht aan deze band besteed.

Totdat ik de cover van hun nieuwe album zag. Dit wist mijn aandacht toch wel even te trekken.

Nou, ok...toch maar eens een MP3 downloaden dan.
Bij de eerste luisterbeurt viel het me direkt op dat Novembers doom tegenwoordig niet meer pure doom maakt. Ze doen me nu nog het meest aan Opeth denken. Het is nogsteeds melancholieke muziek maar dit keer met meer melodie, wat folk, prog en death metal invloeden en meer afwisseling tussen snelle en langzame stukken.

Hoewel de meeste doom fans hier wel niet zo blij mee zullen zijn vind ik het een hele vooruitgang. Ik ga deze cd zeker eens in z'n geheel uitchecken.

[Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 14-05-2005 20:05]

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 14-05-2005 19:58 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

@ Jenje: Nou ik vind met dit nieuwe album weinig mis hoor. KLinkt errug vet! Maar het is niet traag genoeg voor je zeker...

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 14-05-2005 19:58]

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 14-05-2005 20:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Heb de video laatst eens gedownload .. was mij wat te progressief geworden. Op zich nog wel aardig .. maar aardig op een manier van: als ik de cd een keer voor een 10tje zie koop ik em ...

lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 18-05-2005 22:16 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Het laatste nummer van die nieuwe plaat is zoooo ongelooflijk vet! Sowieso wel een goed album, maar wat een wereldnummer zeg

no text supplied

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 28-09-2005 20:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Pale Haunt .. aangeschaft, goed album, maar lijkt her en der wel HEEL erg op To weldome .. beetje meer ontwikkeling had wel gemogen

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 28-09-2005 21:07 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2005 20:46 schreef Jenje het volgende:
Pale Haunt .. aangeschaft, goed album, maar lijkt her en der wel HEEL erg op To weldome .. beetje meer ontwikkeling had wel gemogen

Bij mij staat hij nog in de top drie van dit jaar.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 28-09-2005 21:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2005 21:07 schreef Mark Z het volgende:
Bij mij staat hij nog in de top drie van dit jaar.
Mja, jij bent ook wat progessiever ingesteld dan mij ...

Lazarus Blackstar staat hoog bij mij, en de nieuwe YOB

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 28-09-2005 22:04 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Net ook die videoclip gedownload, best cool

Zenial

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 28-09-2005 22:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Van het nummer Pale Haunt ..?
Ja die stond tijden terug op hun site, wel leuk nummer .. alleen wel weer erg herkenbaar, vind ik altijd beetje jammer ...

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 28-09-2005 22:15 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Ik niet

Wat ik dan weer een beetje jammer vind, is dat ze beloven om op te treden in de baroeg en dan afzeggen!

Zenial

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 28-09-2005 22:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja das jammer ... lijkt me wel gave live band, als ze dat zelfde volle geluid tenminste live ook hebben ...

Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 26-10-2005 11:39 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2005 19:57 schreef XnegativeX het volgende:
Ik heb The Knowing gehad. Dat vond ik wel een aardige cd maar het bleef bij mij niet echt hangen. Daarom heb ik verder niet veel aandacht aan deze band besteed.

Totdat ik de cover van hun nieuwe album zag. Dit wist mijn aandacht toch wel even te trekken.

Nou, ok...toch maar eens een MP3 downloaden dan.
Bij de eerste luisterbeurt viel het me direkt op dat Novembers doom tegenwoordig niet meer pure doom maakt. Ze doen me nu nog het meest aan Opeth denken. Het is nogsteeds melancholieke muziek maar dit keer met meer melodie, wat folk, prog en death metal invloeden en meer afwisseling tussen snelle en langzame stukken.

Hoewel de meeste doom fans hier wel niet zo blij mee zullen zijn vind ik het een hele vooruitgang. Ik ga deze cd zeker eens in z'n geheel uitchecken.

Had deze cd al een poosje op de pc binnen maar nog niet geluisterd, ik luister het nu en ik vind het best een lekkere plaat die goed wegluisterd. Nu ken ik ook alleen deze cd dus heb ik even geen vergelijkingsmateriaal. Maar ik zal ze zeker wel een keer live checken op basis van deze cd mochten ze in de buurt spelen.

SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 26-10-2005 11:48 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 26 oktober 2005 11:39 schreef Smoochy het volgende:
Had deze cd al een poosje op de pc binnen maar nog niet geluisterd, ik luister het nu en ik vind het best een lekkere plaat die goed wegluisterd. Nu ken ik ook alleen deze cd dus heb ik even geen vergelijkingsmateriaal. Maar ik zal ze zeker wel een keer live checken op basis van deze cd mochten ze in de buurt spelen.

Zeker de oudere cd's ook checken dan!!

Zenial

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 10-11-2006 16:36 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Zo dat nieuwe nummer klinkt weer erg goed! Eens kijken of ze die volgende week ook spelen. Ben zeer benieuwd naar de nieuwe CD.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 10-11-2006 16:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik las daar iets over snelheid over .. hoop wel dat ze beetje meer richting doom gaan .. anders gaat voor mij het speciale eraf

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 10-11-2006 16:39 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

De snelheid zit er goed in ja, maar ze schijnen het op het album nogal af te wisselen.

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com