IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Novembers Doom Volgende pagina
Zenial
Usericon van Zenial
Posted 02-02-2004 18:54 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

AAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!
Een van de beste doom bands ooit heeft nog geen topic!!

[EDIT: Hotlinken vanaf www.zenial.nl niet meer toegestaan]

Novembers Doom uit amerika is hard op weg de beste doom metal band ooit te worden.
De eerste twee cd's "Amid Its Hallowed Mirth" en "Of Sculptured Ivy and Stone Flowers" waren aardige doomwerkjes, maar niet zo heel bijzonder.

Daarna hebben ze echter de cd's "The Knowing" (2000) en "To Welcome the Fade" (2002) uitgebracht en dat zijn echt geniale meesterwerken die iedere zichzelf respecterende doom-metal-liefhebber aan moet schaffen!

[EDIT: Hotlinken vanaf www.zenial.nl niet meer toegestaan]

http://www.zenial.nl/html/november.htm

[Dit bericht is gewijzigd door Zenial op 02-05-2004 22:38]

Zenial

X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 02-02-2004 18:58 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

als je het 'now playing' topic hier en 'cd you have been playing on repeat' topic op DM checkt zal je wel weten dat ik deze band ook zeer kan waarderen. Maar 'beste doomband' vind ik dan weer te veel lof eigenlijk.

In der Beschränkung zeigt sich der Meister !

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 02-02-2004 19:04 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Hehe, Zenial vond zeker dat er wel een paar extra doomband-topics bij moesten?

Novembers doom vind ik wel aardig, maar het heeft mij nooit echt kunnen boeien.

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 02-02-2004 19:16 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Er zijn nooit genoeg Doom Metal topics

Zenial

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-02-2004 19:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jij snapt het!

*zet To welcome the Fade op*

' '
Usericon van ' '
Posted 02-02-2004 19:19 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Een van de beste bands ooit? Right ... ik vind het matig.

"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"

Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 03-02-2004 20:55 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

Gave band ja!
moet vanavond maar weer eens opzetten
Heb trouwens alleen "Of Sculptured Ivy and Stone Flowers" nog niet.... hij lag laatst in State off Art in Nijmegen, maar voor 19 euro ofzo, vond ik iets te veel van het goeie

~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 03-02-2004 20:58 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

"The knowing" heb ik hier, dat snijdt erg diep! Ultieme uitschieter "Silent tomorrow".

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 03-02-2004 20:58]

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 03-02-2004 22:09 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik heb alleen The Knowing en dat is een prima plaat. Maar momenteel ptrefereer ik Swallow The Sun

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 03-02-2004 23:50 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 20:58 schreef Gunman het volgende:
"The knowing" heb ik hier, dat snijdt erg diep! Ultieme uitschieter "Silent tomorrow".
Helaas is dat ook één van de weinige echte uitschieters op die plaat...de rest is overwegend saai...dan vond ik ze vroeger boeiender klinken...

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 03-02-2004 23:52]

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 04-02-2004 13:50 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

Die zijn echt zalig. Heb er cdtje van liggen, maar weet niet de welke (is gecopieerd) Novembers Doom rulez!!

Llie n'vanima ar' lle atara lanneina

Skull
Usericon van Skull
Posted 04-02-2004 17:37 by Skull Wijzig reactieProfiel van SkullQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

quote:
Op 3 februari 2004 20:55 schreef Undertaker het volgende:
Gave band ja!
moet vanavond maar weer eens opzetten
Heb trouwens alleen "Of Sculptured Ivy and Stone Flowers" nog niet.... hij lag laatst in State off Art in Nijmegen, maar voor 19 euro ofzo, vond ik iets te veel van het goeie

't is ook de enige echt dure CD die ze uitgebracht hebben, en dat komt door de kut-distributie van die plaat . Dat schijfje is z'n geld wel waard overigens

- Mutatis mutandis -

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 04-02-2004 17:40 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Hmmm...ik heb hem vaak genoeg voor een normale prijs zien liggen hoor...

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Skull
Usericon van Skull
Posted 04-02-2004 17:45 by Skull Wijzig reactieProfiel van SkullQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

quote:
Op 4 februari 2004 17:40 schreef Voice Of Doom het volgende:
Hmmm...ik heb hem vaak genoeg voor een normale prijs zien liggen hoor...

Gauw kopen dan

- Mutatis mutandis -

Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 04-02-2004 17:46 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2004 17:37 schreef Skull het volgende:
't is ook de enige echt dure CD die ze uitgebracht hebben, en dat komt door de kut-distributie van die plaat . Dat schijfje is z'n geld wel waard overigens

ik ken de cd
heb hier thuus een kopie liggen
gave cd ja
maar 19 euro
nee....

~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 01-05-2004 15:04 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

heb laatst in de Large ( ) een CD van ze besteld voor maar 5 euro! Welke CD was dat ook alweer....

*checkt de Large*

het was de CD Knowing

goeie band, maar zeker niet de beste Doom band op deze aardkloot

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 01-05-2004 15:09 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

"The Knowing". Maar nog steeds een matige band met vroeger een paar leuke nummers....

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 01-05-2004 15:13 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Ik ken alleen "Of Sculptured Ivy and Stone Flowers". Die is wel goed, dan maar eens even die volgens de topicopener betere albums downloaden.

Jullie zijn allemaal negers!

A.
Twenty Four Hours
Usericon van A.
Posted 14-01-2005 21:38 by A. Wijzig reactieProfiel van A.Quote dit bericht

Op 8 Maart komt hun nieuwe genaamd "Pale Haunt Departure" uit!

De coverart is iig aardig "apart":

Tracklist

1. The Pale Haunt Departure
2. Swallowed By the Moon [MP3]
3. Autumn Reflection
4. Dark World Burden
5. In the Absence of Grace
6. The Dead Leaf Echo
7. Through a Child's Eyes
8. Collapse of the Falling Throe

Welcome to the Atrocity Exhibition

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 15-01-2005 10:44 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Swallowed By the Moon is een zeer strak nummer!

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 15-01-2005 13:31 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik heb The Knowing. Niet onaardig maar zeker niet speciaal.

Chimaira
Usericon van Chimaira
Posted 25-02-2005 20:55 by Chimaira Wijzig reactieProfiel van ChimairaQuote dit bericht

Damn die nieuwe plaat heerscht! The Pale Haunt Departure.

[Dit bericht is gewijzigd door Chimaira op 25-02-2005 20:56]

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-02-2005 21:04 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Het ís een gave band, meer dan het niveau van hun voorbeelden zullen ze nooit halen.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 25-02-2005 21:07]

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Chimaira
Usericon van Chimaira
Posted 25-02-2005 21:10 by Chimaira Wijzig reactieProfiel van ChimairaQuote dit bericht

Maar ze komen wel erg dicht in de buurt.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-02-2005 21:12 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Goed zijn ze ze-ker.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 28-02-2005 20:02 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2005 20:55 schreef Chimaira het volgende:
Damn die nieuwe plaat heerscht! The Pale Haunt Departure.

Die klinkt inderdaad erg goed! Misschien wel het beste dat ze ooit hebben uitgebracht!

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com