|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ah nice I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
|
|
Daar mis je niet veel aan hoor, live. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Inderdaad, die show op Roadburn was echt bedroevend slecht. |
|
ow, echt ? dat is wel zonde I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Ja, niet goed. Zoals zo vaak met dit soort dingen. Don't believe the hype. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Slecht zou ik het niet willen noemen (hoewel, het geluid stond nogal zacht en de drumcomputer in verhouding weer te hard), maar wel eentonig. Ze maken mooie muziek, maar een set van tachtig minuten met ook nog eens voortdurend hetzelfde licht/podiumbeeld is een beetje too much from the good... |
|
juist met dit soort muziek zijn de verschillen in tonen en geluiden erg klein. MAW je hoort al snel een ruis en verder niks. Erg zonde, wil het toch een keer meemaken, het kan zo mooi zijn... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Volgens mij moet je in een trance raken, en na 80 minuten live Darkspace, verbaasd opkijken, hm afgelopen? En nee dat lukt niet in gezellige setting van bier drinken en kletsen. Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
Mee eens, maar voornoemde eentonigheid is volgens mij niet de juiste manier om in een trance te geraken. Hooguit om verveeld door te raken c.q. in slaap te vallen. |
|
Ik heb ze in Tsjechië gezien, s'nachts op een open veld keihard! Ik vond het wel wat hebben, maar op album kan ik er moeilijk naar luisteren Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
god wat is darkspace III goed zeg I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Geniale band, was ook een aparte belevenis live op Hellfest dit jaar. En ivm de platen: I en III zijn super en vind ik aan elkaar gewaagd, II vind ik net een tikkeltje minder. Faustian Spirit of the Earth |
|
Komt een nieuw album aan. Niet "IV" of "IIII", maar "III I". Geen idee waarom. Persoonlijk zit ik hier niet heel hard op te wachten. Met het uitkomen van "III" had ik het eigenlijk wel gehoord. En ik moet zeggen dat de vorige vier releases hier al jaren geen speeltijd meer hebben gezien; maar volgens mij lurken/posten hier mensen die wel fan zijn. http://www.avantgardemusic.com/ If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ik kijk hier wel naar uit ja. III was misschien wel de beste Darkspace plaat. |
|
Er is natuurlijk wel zes jaar overheengegaan. Wellicht dat het iets anders klinkt. Dat zou't interessant maken. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ben benieuwd wat het gaat worden I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Ik ga het ook zeker checken! Beetje een kvelgeest-gevoel wel, want als ik de vorige platen opleg, is het telkens een blij wederhoren, maar dat teruggrijpen gebeurt wel niet vaak... |
|
De laatste Paysage d'Hiver was al een voorproefje. Hoop ik... Hafgufa |
|
hmm hier ben ik wel benieuwd naar ! III I is een beetje vreemd.. maar ach... -I kan natuurlijk ook niet I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Ik vond de laatste Paysage d'Hiver vanuit dat oogpunt ook enerzijds goed, anderzijds minder. Het was toch wel het album met de meeste Darkspace invloeden en daarmee ook weer eentje welke niet volledig Paysage d'Hiver aanvoelde. Echter, losstaand daarvan was is het muzikaal gezien uitstekend inderdaad I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Volmondig mee eens. |
|
http://www.metalstorm.net/events/news_comments.php?news_id=24139 Nieuwe plaat komt op 6 september uit. Faustian Spirit of the Earth |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |