|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
kijk dat is goed nieuws I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Benieuwd naar wat de tracklist dan zal zijn gezien het album dark space III I gaat noemen, lijkt me starten bij dark 4.18 weinig waarschijnlijk. |
|
Nieuw nummer!!!!!!!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Ravnajuv op 01-09-2014 15:16] Hafgufa |
|
quote: Lijken me eerder een aantal stukken uit de nieuwe nummers, maar ze klinken wel veelbelovend vind ik! |
|
JAAAAAAAAA!!!!!!!! |
|
woei signature |
|
Vetjes! Iemand een idee waar je deze kunt bestellen zonder je blauw te betalen aan verzendkosten? |
|
Voor de liefhebbers: Ik heb het album beschikbaar. Hafgufa |
|
Eerste nummer van het nieuwe album. |
|
quote: waar kan ik hem kopen? |
|
quote: Geen idee, dat zie ik later wel. Het zijn drie nummers: Hafgufa |
|
quote: Ik vind dit lekker. |
|
quote: #scenepoints #poser |
|
quote: Ja, ik stijg nu wel naar hogere sferen Hafgufa |
|
Ik krijg de nieuwe binnenkort op voorraad; op het moment heb ik alleen I, II en III liggen. |
|
Zo, wat een lekkere plaat weer zeg. Begin was een beetje onwennig maar hij dreunt nu lekker door. Snel maar eens even ophalen. |
|
ik wil die nieuwe - wie dan ook mag ze mij leveren signature |
|
Dat nieuw nummer klinkt anders maar toch typisch Darkspace. Had ik niet verwacht. Fijn! [Dit bericht is gewijzigd door Gorath op 08-09-2014 17:13] |
|
http://www.youtube.com/watch?v=BBMUyOCwKm0 Geen idee of dit het echte album is, maar ik ga me er toch eens aan wagen om te luisteren alvast |
|
quote: |
|
https://soundcloud.com/avantgardemusic/sets/darkspace-dark-space-iii-i Ondertussen hebben ze het album ook op soundcloud gedeeld. Ik ben erg liefhebber. In het bijzonder van Dark 4.19 |
|
quote: Er waren wat problemen, is nog niet verkrijgbaar. Op de release show zijn wel 'misprints' van de cd weggegeven though. Goede trip weer zo op het eerste gehoor! |
|
+1, goede trip. Qua songmateriaal lijkt het allemaal ook wat beter te klinken dan de voorgangers (al blijft het lastig te reproduceren en/of uit elkaar te houden: wàt heb ik nu precies gehoord?) Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
25 Minuten per track is echt veels te lang voor nummers van dit kaliber. De rit wordt zo al snel erg saai. En gebruiken ze nou exact dezelfde VST's en samples als Lunar Aurora op Zyklus of bedriegen mijn oren me? |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |