|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: En dat terwijl wij ( www.achterhoeks-metalcorps.tk ) toch al een paar jaartjes bezig zijn, en nee, we hebben geen deal gemaakt met CBI voor dit feestje, gewoon voor deze bands gekozen, vergeet niet dat het er 7 (!) in totaal zijn, dus dat de entree van 12 euro nog meevalt..... |
|
Metalpest in nietstedoenichem bestaat een stuk langer!! |
|
quote: Ik denk dat je een ander iemand voor ogen hebt.. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote:dat van CBI was een grapje omdat TMDC speelt, maargoed, 7 bands! is dat avondvullend of beginnen jullie al in de middag? Ik zelf vindt 7 bands gewoon teveel voor een avond, en dan nog vindt ik 12 euro veel geld... maargoed dat ben ik maar Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
stennis, back in the Goatlord days |
|
Vroegah... Toen men nog werd verbannen uit jongerenvereniging door wangedrag... Zou fluisterwoud daar niet spelen dit jaar? hehe |
|
vroegah, toen kleedkamers een stuk steviger waren |
|
Toch jammer... Had de kop van Jaap wel willen zien wanneer 2 van zijn grootste nachtmerries ineens weer voor zijn neus staan om de avond flink te verstieren met een bak pleuris herrie. Volgende keer maar weer. |
|
Vroeger toen Fluisterwoud nog geen Nachtraaf in de gelederen had en het oogappeltje van de maatschappij was Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Ik ben er niet bij Inter faeces et urinam nascimur |
|
Dirk, lul, had je er al een geopend valt me van je mee. @stoerbaard: wat heb je voor slechte reden [Dit bericht is gewijzigd door AESUNT op 12-02-2004 20:07] Crapuul |
|
quote: Die tijd zijn we -de heilige natuurkrachten zij dank- voorbij. We maken nu Black Metal met invloeden van Burzum, Darkthrone inderdaad, maar hier en daar wat falkenbach-a-like riedeltjes (doch zonder keyboard) nouja. Echt weer zo'n bandje dat nog niet weet wat het wil, precies. Of het optreden gaat geweldig, of we zuigen keihard. we zullen zien. het wordt iig ons laatste optreden ook. Crapuul |
|
Aanvang toch 20:00 uur? Of heeft ruud een fout gemaakt? Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
ah,ik ben er uiteraard ook! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Misschien kom ik ook, even kijken of ik met iemand mee kan rijden of zo. |
|
quote:laatste? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
fuck die flyer!! wij spelen als 2e, zet die shit goed man!! en hoelaat is het nou? deuren open om 7 uur of om 8 uur? misschien ook slim om de exacte prijs erbij te zetten he? [Dit bericht is gewijzigd door Noctiis op 13-02-2004 10:29] |
|
rustig Noctiis.. (denk aan je hart) |
|
Ik heb betere dingen te doen Aesunt Maar hoe dan ook, veel plezier en succes enzo blabla. Hoop dat t een geslaagde avond gaat worden. De metalscene in Doetinchem en omstreken is sowieso al bijna zo dood als een uhm... tja. Er mag dus wel wat activiteit komen ja. Goed, I'll shut the fuck up. TILBURRIG Inter faeces et urinam nascimur |
|
Stennis... hehehe... *1, 2, 3, 4...* adem halen.. [Dit bericht is gewijzigd door Noctiis op 14-02-2004 18:02] |
|
Woehoe! Metal in DTC denk dat ik er wel ben. Maar denk niet dat ik Heidevolk ga kijken, kutband |
|
kom ook wel ff langs met een horde fw/dp idioten + meer idioten ..waarschijnlijk een hoop oude bekenden De bands boeien niet, behalve zwartketterij dat altijd is! |
|
tuurlijk ben ik daar maar hoe laat begint t nou.. snap dr geen zak meer van ey ryn ook hier.. morgen wel lekker oefenen hehe |
|
bump for the homies... morgen kwart over 7 gaan de deuren open!! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |