|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
hehe |
|
nou ik vond alle bands wel vet, the Embodiment stukke minder en als uitschieter dan toch zeker wel Zwartketterij! Metal, Satan, Demon, Blasphemy! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik vond ze geniaal, die cleane zang en screams tussendoor, welkome verassing Crapuul |
|
het was cool! |
|
quote:wha, AESUNT vond ik ook goed trouwens, beetje onwennig op het podium maar de muziek deed me aan Burzum denken, hebben jullie merch? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ghehe dank je, We hebben wel in totaal 2 foute shirts laten drukken, (die hebben we zelf) maar daar bleef het bij [Dit bericht is gewijzigd door AESUNT op 29-02-2004 12:52] Crapuul |
|
geen opnames? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ja da was me het feestje wel weer gister scream leatherbitch! |
|
De drummer van Aesunt moet de volgende keer backstage gaan indrummen. Halverwege het optreden werd hij opzienbarend soepeler. Verder was het zeker boven mijn verwachtingen uit. De hele avond was verder een zatte bedoening hehe. Maar, FUCK die kleine glaasjes. |
|
quote:ja je was behoorlijk wasted again... ik moest fukkin' auto rijden dus moest aan de fris... wat me tegen viel was dat dit jaar die tafel eens een keer niet voor de vlakte ging Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ja die tafel.... Dat verbaasde mij ook al! |
|
quote: Wel opnames, maar geen luisterbare versies nog, i.v.m. de apparatuur die we hebben. we gaan toch nog maar even door op deze manier, in tegenstelling tot wat ik beweerde een paar bladzijden terug. Crapuul |
|
Heidevolk half gezien, ok als gewoonlijk. Zwartketterij was echt gaaf! Laatste was ok, alleen beetje veel priegel af en toe! |
|
|
|
haha zomaar mijn site erop zetten |
|
Dat was wel een gezellig avondje in Doetichem ja, daarna in de pub was het nog gezelliger. "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: hehe sorry.. hope you don't mind |
|
haha nee staat er nu toch al had het wel fijner gevonden als ik het al wist..maar goed... |
|
De Doetinchemse dames, daar zou ik wel een paar dienbladen beschuiten mee willen eten, aldus sprak Jack Hellfire van Zwartketterij Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
dat kan , maar ik niet haha |
|
Haha, en dat met zo'n naam |
|
waren er weleens dames uit Doetichem bij dan? zoja niet veel gehe |
|
Aesunt vond ik niets aan Heidevolk was goed Zwartketterij echt heerschend, had ook niet anders verwacht! Embodiment was ook goed alleen niet echt mijn ding... |
|
die waren inderdaad goed toch wel leuk dat Aesunt het geprobeerd had |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |