IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Metalpest 2004 ,28 februari, Doetinchem Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 28-02-2004 14:09 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2004 12:01 schreef Noctiis het volgende:
bump for the homies...
morgen kwart over 7 gaan de deuren open!!

mooi, kan ik spongebob nog checken

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Noctiis
Usericon van Noctiis
Posted 28-02-2004 14:16 by Noctiis Wijzig reactieProfiel van NoctiisQuote dit bericht

hehe

spectre
Usericon van spectre
Posted 29-02-2004 10:50 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

nou ik vond alle bands wel vet, the Embodiment stukke minder en als uitschieter dan toch zeker wel Zwartketterij!
Metal, Satan, Demon, Blasphemy!

AESUNT
Uul
Usericon van AESUNT
Posted 29-02-2004 11:33 by AESUNT Wijzig reactieProfiel van AESUNTQuote dit bericht

quote:
Op 29 februari 2004 10:50 schreef spectre het volgende:

Metal, Satan, Demon, Blasphemy!

Ik vond ze geniaal, die cleane zang en screams tussendoor, welkome verassing

Crapuul

Noctiis
Usericon van Noctiis
Posted 29-02-2004 11:48 by Noctiis Wijzig reactieProfiel van NoctiisQuote dit bericht

het was cool!

spectre
Usericon van spectre
Posted 29-02-2004 12:04 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 29 februari 2004 11:33 schreef AESUNT het volgende:
Ik vond ze geniaal, die cleane zang en screams tussendoor, welkome verassing
wha, AESUNT vond ik ook goed trouwens, beetje onwennig op het podium maar de muziek deed me aan Burzum denken, hebben jullie merch?

AESUNT
Uul
Usericon van AESUNT
Posted 29-02-2004 12:46 by AESUNT Wijzig reactieProfiel van AESUNTQuote dit bericht

quote:
Op 29 februari 2004 12:04 schreef spectre het volgende:
wha, AESUNT vond ik ook goed trouwens, beetje onwennig op het podium maar de muziek deed me aan Burzum denken, hebben jullie merch?

Ghehe dank je,
We hebben wel in totaal 2 foute shirts laten drukken, (die hebben we zelf) maar daar bleef het bij

[Dit bericht is gewijzigd door AESUNT op 29-02-2004 12:52]

Crapuul

spectre
Usericon van spectre
Posted 29-02-2004 16:03 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

geen opnames?

fulgrim
Usericon van fulgrim
Posted 29-02-2004 20:05 by fulgrim Wijzig reactieProfiel van fulgrimQuote dit berichthttp://www.opgeroth.tk

ja da was me het feestje wel weer gister

scream leatherbitch!

trol
Usericon van trol
Posted 29-02-2004 23:48 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

De drummer van Aesunt moet de volgende keer backstage gaan indrummen. Halverwege het optreden werd hij opzienbarend soepeler.
Verder was het zeker boven mijn verwachtingen uit.

De hele avond was verder een zatte bedoening hehe.
Maar, FUCK die kleine glaasjes.

spectre
Usericon van spectre
Posted 01-03-2004 11:33 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 29 februari 2004 23:48 schreef trol het volgende:
De drummer van Aesunt moet de volgende keer backstage gaan indrummen. Halverwege het optreden werd hij opzienbarend soepeler.
Verder was het zeker boven mijn verwachtingen uit.

De hele avond was verder een zatte bedoening hehe.
Maar, FUCK die kleine glaasjes.
ja je was behoorlijk wasted again... ik moest fukkin' auto rijden dus moest aan de fris...
wat me tegen viel was dat dit jaar die tafel eens een keer niet voor de vlakte ging

CRISH
6 string constructor
Usericon van CRISH
Posted 01-03-2004 12:57 by CRISH Wijzig reactieProfiel van CRISHQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

Ja die tafel.... Dat verbaasde mij ook al!

AESUNT
Uul
Usericon van AESUNT
Posted 01-03-2004 14:34 by AESUNT Wijzig reactieProfiel van AESUNTQuote dit bericht

quote:
Op 29 februari 2004 16:03 schreef spectre het volgende:
geen opnames?

Wel opnames, maar geen luisterbare versies nog, i.v.m. de apparatuur die we hebben. we gaan toch nog maar even door op deze manier, in tegenstelling tot wat ik beweerde een paar bladzijden terug.

Crapuul

Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 02-03-2004 15:25 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

Heidevolk half gezien, ok als gewoonlijk.

Zwartketterij was echt gaaf!

Laatste was ok, alleen beetje veel priegel af en toe!

Noctiis
Usericon van Noctiis
Posted 02-03-2004 15:30 by Noctiis Wijzig reactieProfiel van NoctiisQuote dit bericht

NorthernThrone
Usericon van NorthernThrone
Posted 04-03-2004 11:53 by NorthernThrone Wijzig reactieProfiel van NorthernThroneQuote dit bericht

haha zomaar mijn site erop zetten

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 04-03-2004 12:27 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Dat was wel een gezellig avondje in Doetichem ja, daarna in de pub was het nog gezelliger.

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

Noctiis
Usericon van Noctiis
Posted 04-03-2004 12:42 by Noctiis Wijzig reactieProfiel van NoctiisQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2004 11:53 schreef NorthernThrone het volgende:
haha zomaar mijn site erop zetten

hehe sorry.. hope you don't mind

NorthernThrone
Posted 04-03-2004 18:33 by NorthernThrone Wijzig reactieProfiel van NorthernThroneQuote dit bericht

haha nee staat er nu toch al
had het wel fijner gevonden als ik het al wist..maar goed...

Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 05-03-2004 18:01 by Mr. Cuntreaper Wijzig reactieProfiel van Mr. CuntreaperQuote dit berichthttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

De Doetinchemse dames, daar zou ik wel een paar dienbladen beschuiten mee willen eten, aldus sprak Jack Hellfire van Zwartketterij

Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!

NorthernThrone
Posted 06-03-2004 13:54 by NorthernThrone Wijzig reactieProfiel van NorthernThroneQuote dit bericht

dat kan , maar ik niet haha

Valfreya
Usericon van Valfreya
Posted 06-03-2004 13:58 by Valfreya Wijzig reactieProfiel van ValfreyaQuote dit bericht

Haha, en dat met zo'n naam

NorthernThrone
Posted 06-03-2004 14:00 by NorthernThrone Wijzig reactieProfiel van NorthernThroneQuote dit bericht

waren er weleens dames uit Doetichem bij dan? zoja niet veel gehe

Valfreya
Usericon van Valfreya
Posted 06-03-2004 14:00 by Valfreya Wijzig reactieProfiel van ValfreyaQuote dit bericht

Aesunt vond ik niets aan
Heidevolk was goed
Zwartketterij echt heerschend, had ook niet anders verwacht!
Embodiment was ook goed alleen niet echt mijn ding...

NorthernThrone
Posted 06-03-2004 14:03 by NorthernThrone Wijzig reactieProfiel van NorthernThroneQuote dit bericht

die waren inderdaad goed
toch wel leuk dat Aesunt het geprobeerd had

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com