|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Die Treblinka's vind ik zelf ook erg goed inderdaad! Verder de Asphyx Demo's + 7" (vind ik hun beste release) en embrace the death, hun officiele debuut dat pas jaren later is uitgebracht. Obscuur sfeertje! En Necrovore - Divus de Mortuus, erg erg erg obscuur materiaal. Ik, Wil Schuurman |
|
De demo van Mercenary (bay area thrash) is echt briljant. Dat die band nooit een cd heeft uitgebracht is een groot raadsel. Ook de Phantasm demo (met Katon DePena) is ook echt te gek. Die is gelukkig wel onlanmgs op cd heruitgebracht. ook de oude deathdemo's bevatten nog een stel goede nummers. Jammer dat die cd met hun demo's er nooit meer is gekomen officieel dan) [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 05-02-2004 19:26] |
|
Of DesExult's The Courrier! Vind ik wel toffer dan Samhain... Of de Messiah demos (staan op de rereleases van hymn en extreme cold weather) ook erg gaaf! Ik, Wil Schuurman |
|
armagedda - volkermord! samen met de 7" en split met WoI geweldig! skalder - krieg niet origineel maar wel geweldig, jammer dat ze gekapt zijn voor de rest heb ik geen weet van demo's... overigens black, geen death of doom, of mag dat ook..? [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 05-02-2004 19:28] Je moeder. |
|
quote: Ja!!!!!!!!!! Bestaan er digitale versies van die Desexult/ Samhain demo's? |
|
quote: Juist! dat obscure sfeertje; dat vind ik vaak op demo's zo sterk! Overigens heb ik toevallig vandaag Embrace the death binnengekregen en heb ik ook de Mutilating process 7"; gaaf spul indeed! quote: Thanks! Deze zal ik eens gaan zoeken... quote: Is dat die demo die je van audiogalaxy hebt gehaald? quote: Die ken ik niet...is dat ook thrash? quote: Bij Displeased heb ik 2 compilaties gehaald met een groot gedeelte van het demo werk (afgezien van enkele live nummers die niet op demo's staan en enkele demo gigs); misschien een aanrader? Trouwens; ik heb vandaag ook de Treblinka dubbelcd binnengekregen en ik heb begrepen dat je de Entombed demo cd hebt; heb je zin in een trade (met scans/kopietjes van de cdhoesjes)? Ik ben niet vergeten dat je me ooit 2 mp3 cd's hebt gestuurd en daar wil ik je alsnog wel wat voor teruggeven; ik weet dat je vroeger wel eens oproepen deed of iemand je aan het een en ander kon helpen maar toen had ik het te druk om te reageren. Stuur me als je interesse hebt maar een wantlist en ik kijk wat ik voor je heb. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-02-2004 23:41] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Die demo van Cynic uit '91 vind ik denk ik wel het vetste stuk muziek wat ik in huis heb! Ungentle Exhumation Van Cryptopsy klinkt ook veel beter dan Blasphemy...vooral de drums Maar euh, datgene wat ik daarnet van Eucharist zag, is dat de demo die ik al tijden zoek? Ik ken namelijk een c.d (volgens mij heette ie Death Metal sampler of zoiets)waar een nummer van hun op staat wat van een demo komt.Dat nummer vind ik echt Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Op die Deaf metal sampler staat dat nummer The view; staat exclusief op die cd en niet op de demo of op een van hun andere cd's. Heeft iemand trouwens toevallig: Dead end - Purity demo (en eventueel meerdere opnames?) Septic Broiler-Enfeebled earth demo ’90 The Gathering-demo ’92 (6 track w/ Bart Smiths op vocalen, van na ‘Always’) ? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Death/Doom ? De enige Death/Doom Demo die ik heb zien posten is die van The Gathering :/ De 'The Mist and the Morning Dew' Demo zou ik onder het kopje "Doom" graag willen noemen! "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote:Aha ,ja er stond geloof ik iets in het boekje erbij van dat ze toen alleen nog maar een demo hadden, vandaar dat ik dat dacht dat dat nummer er ook op stond, maar eh als die demo goed is ben ik nog steeds wel geintresseerd in een copietje, is dat misschien te regelen? Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Ja ff ter verduidelijking; death metal demo's, doom metal demo's en doom/death metal demo's dus. quote: Ik trade nog wel eens dus als je zelf ook wat in de aanbieding hebt... ...en je een FTP hebt wil ik em wel voor je rippen en opladen. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 06-02-2004 12:35] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: ja, dat klopt. quote: Ja, de muziek is een stuk thrashier dan Hirax. Leuk detail, de bassist is Ron McCovney en drummer is Gene hoglan. Als je de cd wilt kopen kun je denk ik terecht op de Hirax website |
|
quote: Ik ben altijd geïnteresseerd in een goede trade. Dus Tevlinka Vs Entombed staat wat mij betreft. Ik zal mijn lijst naar je doormailen. Ik zoek niet iets specifieks maar ik ben vooral geïntereseerd in demo's etc. De lijst komt vanavond want nu ben ik niet thuis. |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Ja ik niet zo veel te ruilen helaas, maar ik kan misschien Orion daar wel voor inschakelen. Ik weet ook niet echt wat een FTP is Ik houd mij namelijk pas sinds afgelopen september bezig met het medium 'computer' [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 06-02-2004 13:13] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
De demo versie van Without God van Katatonia vind ik beter dan die op Dance of December Souls is verschenen. De demo bevat wat sferischere keyboarddeuntjes. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Nog niet genoemd: de lieftallige dames van het (naar mijn mening) geweldige MYTHIC!! - (unreleased demo '91) - The Immortal Realm (live demo '91) - Mourning in the Winter Soulstice (ep '92) - Mutatis mutandis - |
|
quote: FTP = file transfer protocol een andere protocol dan HTTP (wat je op het WWW gebruikt) dat geschikt(er) is om binaire bestanden te versturen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Evisceration - alle demo's Gathering - A moonlight archer Celestial Season - demo. UNEARTHLY, Furious Black Metal since 1996!!! Debuut-cd "Hells' Grief" te verwachten eind maart/begin april. |
|
Obituary - Find The Arise |
|
Aardtmann op Vuurtopberg - De Berg Van Verdoemenis Deze nummers schoppen kont. Hemelbos - www.hemelbos.cjb.net |
|
NP Ashtorath zo mooi //edit: totaal verkeerd topic maar.. boeiend ... [Dit bericht is gewijzigd door DaVinz op 14-02-2004 13:48] I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Cannibal Corpse - Created To Kill. De nummers die daarop gespeeld worden vind ik zeker qua zang een stuk beter dan Corpsegrinder voor elkaar heeft gekregen. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Callenish Circle - Lovelorn Forgotten Sunrise - Behind The Abysmal Sky Octagon - The Eve Of The Battle Seraphique - Nehallenia Evisceration - Pure Kurb Saatus I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
de vader demo, de altar demo, de ouwe death demo's. die demo's zijn nog vetter als hun debuutplaat. desexult was ook geweldig, trouwens, nooit meer aan die band gedacht. Oud Vuil. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |