IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Motorpsycho Vorige pagina | Volgende pagina
Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 16-04-2006 20:48 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

Klasse platen allebei ja. Prachtig vormgegeven verpakking ook. Top! Wellicht moet ik ze in Eindhoven maar eens gaan bekijken.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 28-06-2007 9:38 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Angels and Daemons at Play staat hier met vol volume. Keihard rockende plaat! Trust Us is natuurlijk ook geweldig en krijg Neverland van It's a Love Cult maar eens uit je bol. Dikke poep!


innerlogicmarty
Map Ref. 41ºN 93ºW
Usericon van innerlogicmarty
Posted 02-02-2008 13:28 by innerlogicmarty (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van innerlogicmartyQuote dit bericht

Hoera!

NEW MOTORPSYCHO ALBUM OUT END OF MARCH
We are thrilled to announce that the new Motorpsycho album, "Little Lucid Moments", will be released on March 28th!

The album will be available on CD, double vinyl and digitally and will be followed by a European tour and various festival gigs. Check our tour dates page regularly, because all tour dates will go online as soon as they have been officially confirmed.

What this means for the Motorpsycho DVD? That it's been postponed, of course! It's ready to go, however, and will be released in time for the tour. Really!

Bron: http://stickman-records.de/


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 02-02-2008 13:37 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

En het komt uit op Rune Grammofon, en weer geproduceerd door Helge Sten a.k.a Deathprod .



Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 15-02-2008 21:18 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Dat wordt dus importeren. Rune Grammofon brengt het nieuwe album slechts in enkele europese landen uit. Maar aangezien ik aan cd's van dat jazz/noise/electronica kwaliteitslabel een aparte sectie in mijn platenkast heb gewijdt, zal dat een importje worden. Dus met het artwork van Kim Hiorthøy op wit karton .

By the way, vandaag was echt een zalige lentedag. gelijk de 60's trilogie uit de kast getrokken: Let Them Eat Cake, Phanerothyme en It's A Love Cult. Zalig

[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 15-02-2008 21:20]


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 16-02-2008 13:29 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Yeehaawww. Kom maar op!

high time, it's about high time


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 28-03-2008 14:18 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Godverdomme wat is de nieuwe plaat K*NK*RVET.




Wie o wie gaat hier dit jaar nog overheen?


innerlogicmarty
Map Ref. 41ºN 93ºW
Usericon van innerlogicmarty
Posted 28-03-2008 18:35 by innerlogicmarty (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van innerlogicmartyQuote dit bericht

Ik moet hem nog horen maar hij is al in bestelling! Aaaargh, kan niet wachten!


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 28-03-2008 19:37 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

het eerste nummer (suite: Little Lucid Moments) is de hele 21 minuten superdeluxe!

Daarstussen zitten 2 gave nummers, en afsluiter The Alchemyst is weer hemels. Plaat van het jaar?

ps: extra aandacht naar het fantastische drumwerk

[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 28-03-2008 19:50]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 28-03-2008 19:47 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

MP heerscht zelfs de vuile onderbroek van Mental's reet af.

Ik moet de nieuwe nog checken.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 28-05-2008 9:49 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Nog mensen vanavond / morgenavond aanwezig?


innerlogicmarty
Map Ref. 41ºN 93ºW
Usericon van innerlogicmarty
Posted 28-05-2008 12:34 by innerlogicmarty (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van innerlogicmartyQuote dit bericht

Ik had graag naar een van de shows gegaan, maar dit wordt zo te zien de eerste tour waar ik niet bij kan zijn. Bummer.

Die dubbel DVD al gezien? Fantastisch.

Little Lucid Moments is trouwens wat mij bewtreft de plaat van het jaar. Hier gaat niets meer overheen vrees ik.


suul
Usericon van suul
Posted 30-05-2008 0:39 by suul Wijzig reactieProfiel van suulQuote dit bericht

Motorpsycho overdonderde Tivoli vanavond. Een dikke twee uur is voor deze band natuurlijk weinig! Het publiek bleef ook maar joelen met de zaallichten aan. Nooit meeemaakt! Kut zo'n avond met zo'n studentenparty na afloop, afschaffen die dubbele avonden!


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 30-05-2008 0:53 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Nou, ja 2 1/2 uur dan. Was idd zeer goed. Verbaasde me al over 't fanatieke publiek. Was helemaal anders dan 't publiek in 't zogenaamde Eindhoven Rock City.

Het sacrale Upstairs/Downstairs->Glow->Hogwash van gisteren werd niet overtroffen. Maar da's niet erg want met LLM, een voortreffelijke uitvoering van Vortex Surfer, Taifun en Superstooge met name viel er genoeg te genieten.

Wat een band toch!


suul
Usericon van suul
Posted 30-05-2008 15:48 by suul Wijzig reactieProfiel van suulQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2008 0:53 schreef Psychonaut het volgende:
Nou, ja 2 1/2 uur dan. Was idd zeer goed. Verbaasde me al over 't fanatieke publiek. Was helemaal anders dan 't publiek in 't zogenaamde Eindhoven Rock City.




Ha Ha, oordoppen in tijdens het gefluit om meer toegiften, dat maak je in Eindhoven niet mee nee.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 30-05-2008 15:49 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

De band had wel opstartproblemen. met name het geluid was niet altijd even best. Het koste me 3 minuten voordat ik door had dat ze opend emet Triggerman. Maar halverwege de (lange) set werd het steeds beter. Alleen ergerde ik me gruwelijk aan het typisch Nederlandse kwebbelpubliek. Ook terwijl de band stilte beaamde, bleef er maar doorgetetterd worden. En als Vortex Surfer de zaal niet plat kan krijgen, wie of wat kan dat dan wel?


suul
Usericon van suul
Posted 30-05-2008 17:03 by suul Wijzig reactieProfiel van suulQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2008 15:49 schreef Tormented soul het volgende:
De band had wel opstartproblemen. met name het geluid was niet altijd even best. Het koste me 3 minuten voordat ik door had dat ze opend emet Triggerman. Maar halverwege de (lange) set werd het steeds beter. Alleen ergerde ik me gruwelijk aan het typisch Nederlandse kwebbelpubliek. Ook terwijl de band stilte beaamde, bleef er maar doorgetetterd worden. En als Vortex Surfer de zaal niet plat kan krijgen, wie of wat kan dat dan wel?


zo gaat dat inderdaad altijd in tivoli, veel verdwaalde zielen zonder lucid moments zoals heel Nederland zichzelf graag hoort trouwens. Typisch Nederlands is ook om te brullen in je mobiel. Gewoon voor de geluidsman blijven heb je er geen last van.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 31-05-2008 11:40 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2008 17:03 schreef suul het volgende:
zo gaat dat inderdaad altijd in tivoli, veel verdwaalde zielen zonder lucid moments zoals heel Nederland zichzelf graag hoort trouwens. Typisch Nederlands is ook om te brullen in je mobiel. Gewoon voor de geluidsman blijven heb je er geen last van.


Tja, ik heb er zelfs ooit een topic over geopend om me af te reageren. Zal me er altijd aan blijven ergeren.

Eens:
http://www.kindamuzik.net/live/motorpsycho/motorpsycho-3659


suul
Usericon van suul
Posted 31-05-2008 11:49 by suul Wijzig reactieProfiel van suulQuote dit bericht

Eens:
http://www.kindamuzik.net/live/motorpsycho/motorpsycho-3659
[/quote]

Zeker! Op het volgende zinnetje over Roadburn na:

"Misschien eens polsen voor een invalbeurt als er volgend jaar weer zoveel bands afzeggen?"

INVALBEURT????????????????? Hoe lang Walter het ook gaat maken, misschien wordt het wel een week ooit, wat mij betreft mag Motorpsycho elke avond met een compleet andere set Roadburn headlinen.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 01-12-2008 14:05 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik heb de DVD haircuts nog niet zo lang geleden gekocht en ik ben er dik tevreden mee. De twee schijfjes puilen uit van het materiaal (bijna 6 uur in zijn totaliteit). Dat wil zeggen, 19 videoclips, 3 documantaires, een heel liveconcert (opgenomen met 5 camera's in de Paradiso) en nog wat extra's. Bovendien fijn dat de meeste video's zijn voorzien van (ondertiteld) commentaar. Fijne set, geweldige band

[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 01-12-2008 14:06]


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 08-02-2010 21:49 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Het nieuwe album is geweldig. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.

G.E.W.E.L.D.I.G.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 09-02-2010 12:52 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

Zeker, favoriet van dit jaar tot nu toe.



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 09-02-2010 15:20 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Aanwezig in Vera.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 29-03-2010 9:17 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Jaarlijstjes top drie materiaal die nieuwe!!!!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Bijlensmid
Usericon van Bijlensmid
Posted 03-04-2010 17:59 by Bijlensmid Wijzig reactieProfiel van BijlensmidQuote dit bericht

Ik ben op zoek naar het album "Angels & Daemons At Play", maar ik kan hem niet vinden op Google Blogs. Heeft iemand misschien de link van de locatie waar ik het album kan downloaden? Jaja, muziek stelen is niet cool... Maar ik heb dus laatst het album ergens beluisterd, en ik kan bijna met geen woorden beschrijven hoe GOED dit klonk, zonder meer! Ik MOET het gewoon sinds die tijd nog een keer beluisteren! Vandaar dat ik dacht: ff downloaden, maar ik kan hem dus niet vinden. Dus als iemand mij kan helpen... Thanks!


Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen