|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
OJC de nieuwe pazzop presenteerd: MORTEM (peru - old school death metal) Pentacle (nl - ancient death metal) Pulmonary Abscess (nl - death metal) Zaterdag 20 Maart Deuren: 20.oo Aanvang: 21.oo Entree: € 7.00 meer info http://www.herrieavond-online.tk (of als dat verotte dot.tk het weer eens niet doet: http://www.krijg-aids-en-sterf.nl/herrieavond) reserveringen: herrie_avond@hotmail.com [Dit bericht is gewijzigd door Poggwyd op 09-02-2004 19:34] |
|
Aanwezig En de officiele website van Mortem is: http://www.run.to/mortem Vorige keer een gave show gegeven (zowel Pentacle als Mortem) dus ik ben van de partij! changed to 'ouwe' |
|
Heb ik vorig jaar foto's genomen van mortem? Niet dus... vreemd maargoed. Ik, Wil Schuurman |
|
Pulmonary Abcess is ook wel OK, lekker vette pot Death Metal met wat Zweedse invloedjes (maar niet bijster origineel, alles bij elkaar ). zeg maar het standaard Enske old school death bandje Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Gaef, vorige keer Mortem en Pentacle was ook dik in orde. Ik kom wel even kijken. |
|
Joah, ik had gepland om naar deze gig te gaan, blijkt het op 20 maart te vallen. Waarom dan ook . |
|
Aangezien de bus richting Bladel bij mij voor de deur stopt blijkbaar, kan ik moeilijk weg blijven dan. Zeker als er zulke gave bands spelen als op de 20e! |
|
Helaasch is het te ver weg, en een treinkaartje is fucking duur. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
zeer waarschijjnlijk zal ik wel een kijkje komen nemen |
|
quote: Tsk. Pulmonary heerst ferm ja, maar dat "standaard Enske old school death bandje" klopt natuurlijk voor geen meter... Maar goed, neemt niet weg dat Pulmonary heerst, zowel live als op cd. Wel weer eens tijd dat ze wat meer live dingen gaan doen trouwens, lang geleden dat ik ze heb gezien. |
|
quote: Wat heb NOU weer gepland voor de 20ste man? |
|
opdat wij niet vergeten... |
|
quote: Indeed. Volgende week zondag . |
|
quote: Ken ik jou ook es ontmoeten |
|
quote: Volgens mij heb ik jou ooit al eens heel even bij de Effenaar gesproken. Met Vader of Cannibal Corpse, ergens eind 2002, kan dat? |
|
quote: Oef dat is lang geleden... Ik ben volgens mij wel bij Vader geweest, samen met Krisiun / Houwitser ofzo? Owja, PS: het is a.s. zaterdag dat deze gig is. [Dit bericht is gewijzigd door ouwe op 15-03-2004 0:01] |
|
quote: Mijn fout, idd 20 maart. En was met Krisiun/Houwitser ja. Ik herkende het Sodom petje van Snagger, en volgens mij was jij daar toen ook bij. |
|
quote: Klopt. Ik was voordat Houwitser begon achterover gedonderd midden in de zaal, herinner het nog als de dag van gisteren, haha! |
|
Toen al teveel op? On Topic: Pentacle heb ik sinds ZM-Fest niet meer gezien, en Mortem uberhaupt nog nooit. Wordt gaaf! |
|
Hehe ja, we hadden een aangename treinreis. Pentacle voor het laatst ook in Bladel gezien, ook met Mortem. En Mortem leverde een zeer aangename show, en leken zelf wel verbaast hoe optimistisch het publiek was, haha! Dus nog wat toegiften. Zal Decomposed By Possession LPtje eens uit de kast pakken |
|
hhmm.. 400 km / 15 = 26,7 * 1.16 = 31 euro aan benzine ... daar staat echter wel weer een aantrekkelijk lage entree prijs tegenover ..... |
|
Jezus, waar kom jij vandaan?? |
|
quote: Emmeloord (noord oost polder) .. 200 km van bladel dus. |
|
quote:Kom je langs 's Hertogenbosch of Eindhoven ofzo |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |