IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Mortem (peru) + Pentacle + Pulmonary Abcess op 20-3 Vorige pagina
Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-03-2004 9:54 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2004 9:52 schreef ouwe het volgende:
Kom je langs 's Hertogenbosch of Eindhoven ofzo

Ongetwijfeld, maar ik ga niet. Was maar een berekening voor de lol.. ga echt geen twee uur rijden, niet zuipen en weer twee uur rijden voor 2 uurtjes coole muziek .. Jammer altijd, want er zijn wel veel gave concerten in Bladel.. (al krijg ik het idee dat Pentacle een soort van huisband geworden is daar?)

ouwe
Usericon van ouwe
Posted 15-03-2004 9:55 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Ow, haha! Maar het is zeker de moeite, dus als je nog overweegt om te komen...
Pentacle is afkomstig uit Bladel dus ik vrees dat je gelijk hebt, hehe...

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 15-03-2004 12:16 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

ik ben van de partij

Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 15-03-2004 18:32 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2004 9:54 schreef Valorian het volgende:
Ongetwijfeld, maar ik ga niet. Was maar een berekening voor de lol.. ga echt geen twee uur rijden, niet zuipen en weer twee uur rijden voor 2 uurtjes coole muziek .. Jammer altijd, want er zijn wel veel gave concerten in Bladel.. (al krijg ik het idee dat Pentacle een soort van huisband geworden is daar?)

Pentacle komt inderdaad uit Bladel, maar een huisband wil ik het niet echt noemen...

Zo speelden ze in de periode 2000 tot op heden slechts 2 keer in pazzop, om overkill te voorkomen...

Mortem zal dit jaar mogelijk nog heersender op het podium komen, want naast Fernan is dit jaar (in tegenstelling tot vorig jaar) mede-oprichter Alvaro er ook bij en dus mogen we ons klaar gaan maken voor nog meer oude klassiekers als vorig jaar!

ouwe
Usericon van ouwe
Posted 20-03-2004 0:32 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

up

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 20-03-2004 15:50 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Heute Abend!

ouwe
Usericon van ouwe
Posted 20-03-2004 15:51 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2004 15:50 schreef TNightmare het volgende:
Heute Abend!
np: pentacle - prophet of perdition

Sar'Goth the Warlock
Posted 20-03-2004 15:51 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

@Tnightmare
ga jij ook? en mike?
en hoe gaan jullie?

[Dit bericht is gewijzigd door Sar'Goth the Warlock op 20-03-2004 15:52]

ouwe
Usericon van ouwe
Posted 20-03-2004 15:52 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Mike ging ook vertelde die.

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 20-03-2004 15:55 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik ga per bus.

Nu even opzoeken op de hermes-site wanneer ik nog terug kan, en anders hoop ik dat er genoeg mensen daarblijven .

[edit] ok, lijn 150 is niet vertegenwoordigd op de Hermes-site...

[Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 20-03-2004 15:56]

ouwe
Usericon van ouwe
Posted 20-03-2004 15:55 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2004 15:55 schreef TNightmare het volgende:
Ik ga per bus.

Nu even opzoeken op de hermes-site wanneer ik nog terug kan, en anders hoop ik dat er genoeg mensen daarblijven .
Ik ben er ook... Kan helaas ook niet terug. Wordt lekker over straat zwerven dan

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 20-03-2004 18:31 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Laatste bus naar Eindhoven zal iets over 11 al vertrekken, want die komt 10 voor 12 hier bij mij langs... Dus dat zal geen optie zijn denk ik.

broeinest
Eerste klas bitch!
Usericon van broeinest
Posted 21-03-2004 9:43 by broeinest Wijzig reactieProfiel van broeinestQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Godverdomme Pentacle heerschde fors!

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 21-03-2004 10:54 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Weer een avontuur rijker.
Relaas volgt na de nodige uren slaap te hebben ingehaald.

ouwe
Usericon van ouwe
Posted 21-03-2004 11:11 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Grmbl welke eikel heeft mijn D666 7" gejat?! Mocht ik er achter komen verklaar ik je gehandicapt

Sar'Goth the Warlock
Posted 21-03-2004 11:58 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

hehe rustig ouwe, hij ligt vast nog ergens binnen
was erg gaaf zeg! pentacle heerscht! die 1e band vond ik ook wel ok. en mortem tja

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 21-03-2004 12:27 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Hmm, kut...

Ik had mijn bus gemist en had er gewoon meteen geen zin meer in, ook omdat ik de hele nacht in Bladel zou moeten rondhangen.

ouwe
Usericon van ouwe
Posted 21-03-2004 16:12 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Was goed te vertoeven gisteren ja

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com