|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Arme Bank... |
|
quote: Heb je dat wel nodig? Zo'n peard merkt dat toch niet als je achter dr staat..die is wel wat anders gewend... |
|
... hoe de hazen lopen ... |
|
Geurtjes en smaakjes zijn overrated. En de kosten natuurlijk. Drogisterij glijmiddel is nog behoorlijk aan de prijs. [Dit bericht is gewijzigd door Zwelglichaam op 02-02-2020 14:01] Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
quote: Neeeee...dat is juist het belangrijkste |
|
nice voip phone service |
|
|
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Tsss... Sodom... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
https://www.nu.nl/advertorial/advertorial-zilveren-kruis/6243184/judith-doet-alpaca-yoga-als-ze-hummen-word-je-helemaal-rustig.html quote: Die reclame trechter op nu.nl is af en toe nog best vermakelijk. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |