|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Pem en ik maar waarschijnlijk alleen de zaterdag (ik althans). De zondag boeit/ken (me) ik niet |
|
Wel cool dat Dinner Break beide dagen speelt trouwens. |
|
Ik denk ook alleen de zaterdag!!!!! |
|
quote: shit! Die wilden wij ook weer boeken voor ProgPower. Zijn ze ons voor geweest.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Ken er helemaal niks van "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Hehe. PP is toch pas in het najaar? |
|
quote: ja klopt, maar twee keer Dinner Break in een half jaar in ons land laten spelen is zelfs voor zo'n populaire band teveel. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Das pech hebben dan |
|
Ik wil Ephel Duath wel heel graag een keer live zien, dus wellicht dat ik de zondag meepik. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Zal d'r ook zijn. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Ah, het is dus serieus een band. Ik dacht dat ze een soort eetpauze erbij hadden ingepland. |
|
quote:Heb je er al achter uit welk land ze komen? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
dus toch eetpauze |
|
Nou, ik hoef eigenlijk alleen Textures maar te zien, 'k wacht wel tot ze een beetje meer in de buurt spelen. |
|
De bedoeling is zaterdag en dan vooral voor Watchtower en om hun merchandise tent te plunderen The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
he pannekoek, dan ben ik er ook! Kunnen we eindelijk eens een biertje doen :D |
|
IK kom ook, met me radio programma |
|
quote: Yo Squirty! Leuk plan! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
o yeah! |
|
Zooooooo, net een hotelletje gefixt op 2,5 km afstand van de p60 |
|
toen ik in Berlijn was lagen daar flyers van Headway |
|
quote: Er zullen ongetwijfeld busladingen vol mensen naar amstelveen afreizen uit berlijn |
|
NEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!! niet nog meer Duitsers...... |
|
Watchtower... Sieges Even... Ik ben er zowiezo beide dagen, wel zo gemakkelijk als je er vlak bij woont. |
|
Ik ben er alleen op zaterdag, zondag kan ik nml. niet. Wat ik overigens wel spijtig vindt want ik had HEEL GRAAG Ice Age gezien nml. Die Hal Aponte is zo'n meesterlijk drummer Maar op zaterdag Watchtower heerst ook heel erg hard. Dus kortom... I'll be there "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |