![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Dat is inderdaad relatief mijn waarde! *installeerd demo* ![]() |
|
dat was de demo, leuk!! wel weinig wapens. gameplay time: 22:15 monsters killed 141/141 en voor de rest suck ik natuurlijk de pan uit, geen holy items, geen objects destroyed en no secrets found. de status is dan ook failed. en dat op dificulty: daydream. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote:Succes ![]() Ik vond het redelijk vermakelijk eigenlijk... vooral het level wat na the town kwam... een rondje rennen, alle creeps achter je aan krijgen en dan maar knallen ![]() FREEZE ![]() |
|
nog een level??? die zal ik wel nooit te zien krijgen, hehheh. ik ga me nu storten op return to castle wolfenstein: enemy territory. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote: ![]() FREEZE ![]() |
|
het speelt net als Unreal, geweldige graphics, maar de gameplay is traag ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Stoorde mij ook enorm ja ![]() ![]() |
|
ja wat denk je dan dat het toen allemaal automatisch en supersnel het is geen m16 die je daar hebt Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
FREE FIRE ZONE WITH MY M-16 FREE FIRE ZONE WITH MY M-16 MERCY CHILLED TO THE FREEZING POINT TO THE WAR... ? ![]() hehe, dat snapte ik ook wel, maar het irritatie-niveau ligt gewoon hoog, bij een game als Thief had ik daar weinig last van! ![]() |
|
quote: zeik niet gewoon hengsten en multiple impalements maken in dat spel, gelijk keihard en rossen met die zooi ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote:Het heerscht wel ja, veel blood 'n gore ![]() ![]() |
|
quote: goed zo en there is more where that came from, onthou dat het een demo is; 12 april the real thing ![]() ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Ik wacht met grote smart ![]() ![]() |
|
de sfeer is gewoon super in deze game , idee erachter vind ik persoonlijk wel erg van Blood ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote: hoe zit het dan met die holy dingen enzo, ik vond geen reet? er is toch geen use-button ofzo? ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
nee daar snap ik ook geen reet van Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote: nee wat ik al zei het is een demo dus de nodige bugs zitten er nog in maar dat komt vanzelf goed ook met de cards die je kan gebruiken Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
wat is dat voor groene schimmel als je zo'n zombie dood hakt??? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
Heej Invictis, jij weet er blijkbaar meer van, hoe draait die game op wat oudere machines? Ik praat hier over een 800 MHz ding met een GeForce II GTS kaart ![]() ![]() |
|
quote: hmmz hij is vrij heftig zal eens ff nazoeken voor je Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote:Levenspunten ![]() ![]() |
|
er was toch ook iets met zielen ofzo 100 zielen dan kreeg je "superkrachten" ? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
system requirements; Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |