|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
misschien level 1 uitspelen..... en als je op een moeilijkheidsgraad speelt behalve het makkelijkst,kan je ook tarotkaarten kopen en inzetten Voor double damage bijvoorbeeld "Sehnsucht" |
|
Painkiller is heel gaaf mooie graphs en de sfeer ook lekker, muziek goed,alleen maken we de verkeerde kant af. Hitman for heaven no thanks SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Gewoon op de nummers klikken in buiten het pentagram "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Je kunt nieuwe kaarten halen, bij level 1 door het level uit te spelen met alleen maar staken (geen grenades schieten of iets anders), bij level 2 zonder extra armor te pakken, en bij de Boss om hem onder de 1 minuut 20 te verslaan. Do or do not. There is no try. |
|
Hmmm, iedereen speelt het ook echt. Is die ook uit voor de Mac? I am the 1%. |
|
Waarom kopen mensen toch een mac? En het spel is nog niet uit... De Demo kan je downloaden op www.gamershell.com Kheb ook geen idee of die ook voor de mac is "Sehnsucht" |
|
Mensen kopen een mac omdat een mac een goede gebruikersvriendelijke makkelijke no bullshit computer is. In tegenstelling tot alle windozen, kheb vandaag de hele dag zitten sleutelen aan een windoos. Er is geen beginnen aan! Ooit wel eens de film "the pirates of silicon valley" gezien? Edit: Windows problemen topic? [Dit bericht is gewijzigd door stoomfiets op 23-02-2004 19:58] I am the 1%. |
|
Kewl ook het 2e secret/holy item gevonden Die is net iets eerder dan eerder genoemd secret: dit moeten toch voldoende hints zijn Ik snap alleen niet die objects destroyed? Wat de fuck moet je slopen dan? Lvl1 met alleen staken is goed te doen. Ik heb een of andere black tarot gekregen waardoor de wereld 4x zo langzaam gaat als je hem gebruikt. |
|
quote: Bwo, ergens wel, maar voor mij was het tijd om eens echt een recente shooter te ontdekken (buiten UT2003) , mooi, maar t speelt wat lam...weinig spanning zeg maar...van een spel met zo'n horrosfeertje had ik daar net meer van verwacht I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Ja ja ja, mac is voor noobs. Er is nauwelijks software voor te krijgen in vergelijking met een PC. Dat is al reden genoeg voor mij om het te vermijden. Voor gamen moet je zo'n ding al helemaal niet kopen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Windows emulatie? |
|
[quote]Op 24 februari 2004 4:25 schreef Bintmeister het volgende: Kewl ook het 2e secret/holy item gevonden Die is net iets eerder dan eerder genoemd secret: dit moeten toch voldoende hints zijn Jep! gevonden! Cool man! "Sehnsucht" |
|
quote: Nee dat is een optie, dat is hetzelfde als in linux, windows emuleren. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Dan wordt 't trippy met die vage zwart wit effecten zeer mooi gedaan! Toch wordt het wat repetatief op een gegeven moment en wapens wisselen gaat te traag, maar een mooi spel blijft 't. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
En de nieuwe? Ik heb de demo gespeeld. Wel veel van hetzelfde. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |