|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Deze ongeveer dezelfde package was gister in Hengelo wel aardig, maar niet super. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Maar volgens mij is het ook niet echt your cup of tea als het geen doom-drone-noise is |
|
*meldt zich present* Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Profileer ik mijzelf *zo* close-minded? Nee, Beastial Mockery was wel de moeite waard om te zien. Goed spel, vette riffs, humor, bruutheid, mooi! "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Ik ben er morgen bij. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Aanwezig, Mike, ik ben vanavond/morgen in Eindhoven, je kan evt. wel meerijden... als je me effe wat laat weten.. ik ben tot 20.00 in Bladel dus bel*/sms effe anders... * geen beltegoed, anders had ik jou gebeld, haha! |
|
ik ben er ook weer is. |
|
hell yeah! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
En New Era productions staat er ook weer met een stand met cd's/lp's etc...dus hopelijk hebben jullie flink gespaard! |
|
quote: Ik neem de Devil Doll cd morgen voor je mee! |
|
quote: tsss, wat heb je voor bijstandmoeders? [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 21-02-2004 22:48] Oud Vuil. |
|
quote: perfect! |
|
kerberos deed het beter dan ik verwachte. De stem was, natuurlijk, minder screamy dan op cd maar het heerschte wel. DNS blijft een gave band. Yvonne heeft echt een geweldige uitstraling en stem. (doet me trouwens denken aan de eerste cd van Astarte) suicidal win d & bestial mockery vond ik beide iets te 'deathie' en eentoonig, kon me niet boeien. Verder nog ff met MBmarduk en Altx staan kletsen. @robin: volgende keer dat ik je zie zal ik je wel ff aanspreken Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
hahaha, het was weer is een gezellig avondje! Aantal leuke dingen gekocht, weer met MbMarduk staan ouwehoeren (drunk asshole!). |
|
quote:Ik heb jou geloof ik ook voorbij zien komen ja; was jij niet met Metalgirlblabla? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
ja, ik ben idd die hele brede gozer. |
|
quote:Zelf spot is een mooi iets Ik was meneer met dat ozo mooie lugubre shirt. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Mijn relaas: Kerberos vond ik eerlijk gezegd niet zo veel aan. Te weinig variatie zeg maar. Darkened Nocturn Slaughtercult was in een woord geweldig. Niet alleen goede muziek, maar ook een goede podiumpresentatie. Suicidal Winds en Bestial Mockery vond ik bij vlagen wel aardig maar tegen DNS afgezet vielen ze een beetje tegen... Verder Verval, Leviathanica, Kwelgeest en MbMarduk nog gesproken. Wat bier gezopen en 3 cd'tjes gekocht. Was weer een geslaagde dag. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Gelukkig doe ik daar niet aan. quote: hmm, niet gezien. |
|
quote: Weinig aan toe te voegen eigenlijk. EN IK WAS ECHT NIET ZAT! (welgeteld 9 pilsjes) Wel leuk om naar fucking lange tijd Aerodis weer eens te spreken. Kennis gemaakt met MGO en heen-en-weer geduscussieerd over de diepere keuzes der leven zoals gezegd altx, Kwelghost gesproken en verder nog de nimmer afscheidbare Leviathanica en verval. Nog een zooi mensen en wat Muurders. |
|
Zijn er nog maria beeldjes vergruisd? "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote:nopuh, bloed gespuwd Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Christenbloed neem ik aan (of gaat dat te ver!?) Hihi. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Was weer een leuke middag. Wel een beetje tam publiek (was zelf ook niet al te beweegbaar). Kerberos was erg bruut alleen hadden ze een verschrikkelijk kut geluid. Van DNS sloeg ik stijl achterover. Suicidal winds was wel aardig en vooral de zanger was de moeite waard door uber dronken gedrag. Bestial mockery was weer wel erg goed en had ook een beter geluid dan alle andere bands. Wel jammer dat de zanger het niet echt naar zijn zin had. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
ja, was een gave middag... Kerberos was weer ouderwets gezellig... lekker old school beuken en had precies dezelfde sfeer als de eerdere concerten die ze deden (maar dan met haar)... gaaf!!!! DNS was natuurlijk weer geniaal... ook al was het op het podium een chaos wat nog werd versterkt door het barre geluid was het echt een GENIALE show en waren ze de band van de dag! Suicidal Winds is naar mijn menig op plaat beter als live. Het was gaaf, maar doe mij hun platen maar! Bestial Mockery was erg gaaf!!! geniale band en alweer mochten ze de ketting avnd e kettingzaag niet de grens mee over nemen.... goed gezopen en me prima vermaakt! hoppa.. wel een beetje raar dat na DNS zoveel mensen weggingen?!?!?!? de zaal wa snog maar half gevult.... ...naar Morbid Angel ofzo? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |