IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Bestial Mockery+Suicidal Winds+Perditor+Kerberos | zo. 22/2 | Baroeg Vorige pagina
Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 23-02-2004 18:35 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2004 18:24 schreef irritante klootzak het volgende:

wel een beetje raar dat na DNS zoveel mensen weggingen?!?!?!? de zaal wa snog maar half gevult....

...naar Morbid Angel ofzo?

Dat was inderdaad vreemd, ik ging eten en toen ik terug kwam was dus de tent zowat leeg.

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 23-02-2004 19:43 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2004 18:24 schreef irritante klootzak het volgende:
...

wel een beetje raar dat na DNS zoveel mensen weggingen?!?!?!? de zaal wa snog maar half gevult....

...naar Morbid Angel ofzo?

Inderdaad! Stond 'r ook van te kijken...alsof men niet wist dat er nog 2 bands moesten komen.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 23-02-2004 19:47 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2004 19:43 schreef MBMarduk het volgende:
Inderdaad! Stond 'r ook van te kijken...alsof men niet wist dat er nog 2 bands moesten komen.

Volgens mij kwam een hoop mensen echt gewoon alleen voor DNS en ik kan ook wel begrijpen waarom...
Lijkt me alleen best irritant om eruit gespeeld te worden door je voorprogramma dat in eerste instantie eigenlijk niet eens deel uitmaakte van de tour, maar als vervanger op mocht draven (voor Perditor als ik me niet vergis...).

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 23-02-2004 19:49 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Voor de geintereseerde hier wat foto's van gisteren.
http://members.fortunecity.com/metalpics/

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 24-02-2004 0:04 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Godverdomme, ik heb na afloop nog even met die kerels van Bestial Mockery staan lullen . Bezopen eikels vergeten soms zelfs dat ze in hun eigen taal staan te praten!

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-02-2004 0:09 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2004 17:55 schreef Verval het volgende:

heersch

mwa achter af had ik na dns misschien beter ook de trein terug kunnen nemen.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 24-02-2004 14:23 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

SW en BM blijken inderdaad een stelletje irritante kleuterachtige Zweden die niet tegen drank kunnen.

wat een afgang...

This is Zodiac speaking...

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 24-02-2004 14:34 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ik vin eht wel heersende gasten!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 24-02-2004 14:38 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

ik vind het sukkels, die zanger van bestial mockery, die neem je toch niet serieus?

wat een vervelende tergdwerg met z'n nep-kettingzaagje zonder ketting en zonder zaag, lekker stoer hoor...

Macabre
Usericon van Macabre
Posted 24-02-2004 14:47 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

Die zaag is wel degelijk echt. Beetje jammer inderdaad dat er geen zaagketting omheen zat. Maar een zaag met ketting mag nou eenmaal niet de grens over.

If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 24-02-2004 14:57 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

had toch een lokaal iemand even een zaag kunnen regelen?

in hengelo vanwege de laatste trein helaas na perditor moeten vertrekken. maar als ik zo hoor dat het toch weinig boeiend was, vond ik dat nog niet eens zo erg meer...

helaas, volgende keer sparen voor eigen vervoer ...

Je moeder.

Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 24-02-2004 14:58 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2004 14:47 schreef Macabre het volgende:
Die zaag is wel degelijk echt. Beetje jammer inderdaad dat er geen zaagketting omheen zat. Maar een zaag met ketting mag nou eenmaal niet de grens over.

laat zo'n ding dan lekker thuis, en koop een goeie bij de Gamma!

Macabre
Usericon van Macabre
Posted 24-02-2004 15:18 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2004 14:58 schreef Zodiac het volgende:
laat zo'n ding dan lekker thuis, en koop een goeie bij de Gamma!

1. Gamma heeft GEEN (goede) motorzagen
2. zo'n ding mag de grens ook niet over
Dat Darkened Nocturn Slaughtercult met die lading schedels en bloed de grens over mag is al een beetje vreemd. Maar ja, die gaan dan ook niet bij Nijmegen de grens over...

If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!

irritante klootzak
Posted 24-02-2004 15:38 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ja, ik vindt die lui van Bestial Mockery heersende gasten ja....

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 24-02-2004 16:15 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2004 15:18 schreef Macabre het volgende:
1. Gamma heeft GEEN (goede) motorzagen
2. zo'n ding mag de grens ook niet over
Dat Darkened Nocturn Slaughtercult met die lading schedels en bloed de grens over mag is al een beetje vreemd. Maar ja, die gaan dan ook niet bij Nijmegen de grens over...

Wat een gedoe allemaal, het is bij bestial mockery inderdaad goed aan af te horen dat ze zich meer met andere dingen (kettingzaag, douane) bezig houden dan een strakke metal show neer te zetten.

irritante klootzak
Posted 24-02-2004 17:02 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

de muziek van Bestial Mockery is UNHOLY, UNPURE and UNTIGHT!!!!

niet piepen dus..

het is tenminste nog een ranzige black metal band en niet zo'n gelikte homo band...

heersende muziek en toffe gasten!

Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 24-02-2004 17:05 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2004 17:02 schreef irritante klootzak het volgende:
de muziek van Bestial Mockery is UNHOLY, UNPURE and UNTIGHT!!!!

niet piepen dus..

het is tenminste nog een ranzige black metal band en niet zo'n gelikte homo band...

heersende muziek en toffe gasten!

een gelikte homo band is het inderdaad zeker niet, maar black metal???
dan denk ik toch meer aan iets als Perditor, da's meer richting black metal naar mijn smaak...

irritante klootzak
Posted 24-02-2004 17:07 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

tja, bestial mockery speelt een mix van black / death / heavy / crust / punk etc..

maar ik noem het voor eht gemak black metal, daar doet het mij nog het meeste aan denken

zometeen als ik thuis ben weer effe Christcrushing hammerchainsaw aanbeuken!

Duxmortem
MURDER JUNKIE
Usericon van Duxmortem
Posted 01-03-2004 20:15 by Duxmortem Wijzig reactieProfiel van DuxmortemQuote dit bericht

Godverredomme, dat heb ik met m'n stomme hoofd dan weer gemist. Die bestial Mockery gasten wil ik al een tijd zien. Die chainsaw execution plaat van ze is wel zo godverdomde goed!

SCUM FUCK

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 01-03-2004 23:34 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

hehehe, een kerel van BM was na het optreden zo lam, dat hij nadat ik een tijdje met hem stond te lullen vergeten was dat hij Zweeds stond te praten en Engels tegen me ging praten. Twee zinnen later zei hij verbaasd "But wait, aren't you...du pratar Svenska va? Jahaaa, jag är so fan drunk!"

hehehe...

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com