|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Inderdaad! Stond 'r ook van te kijken...alsof men niet wist dat er nog 2 bands moesten komen. |
|
quote: Volgens mij kwam een hoop mensen echt gewoon alleen voor DNS en ik kan ook wel begrijpen waarom... Lijkt me alleen best irritant om eruit gespeeld te worden door je voorprogramma dat in eerste instantie eigenlijk niet eens deel uitmaakte van de tour, maar als vervanger op mocht draven (voor Perditor als ik me niet vergis...). Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Voor de geintereseerde hier wat foto's van gisteren. http://members.fortunecity.com/metalpics/ Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Godverdomme, ik heb na afloop nog even met die kerels van Bestial Mockery staan lullen . Bezopen eikels vergeten soms zelfs dat ze in hun eigen taal staan te praten! |
|
quote:heersch mwa achter af had ik na dns misschien beter ook de trein terug kunnen nemen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
SW en BM blijken inderdaad een stelletje irritante kleuterachtige Zweden die niet tegen drank kunnen. wat een afgang... This is Zodiac speaking... |
|
ik vin eht wel heersende gasten! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
ik vind het sukkels, die zanger van bestial mockery, die neem je toch niet serieus? wat een vervelende tergdwerg met z'n nep-kettingzaagje zonder ketting en zonder zaag, lekker stoer hoor... This is Zodiac speaking... |
|
Die zaag is wel degelijk echt. Beetje jammer inderdaad dat er geen zaagketting omheen zat. Maar een zaag met ketting mag nou eenmaal niet de grens over. If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
had toch een lokaal iemand even een zaag kunnen regelen? in hengelo vanwege de laatste trein helaas na perditor moeten vertrekken. maar als ik zo hoor dat het toch weinig boeiend was, vond ik dat nog niet eens zo erg meer... helaas, volgende keer sparen voor eigen vervoer ... Je moeder. |
|
quote: laat zo'n ding dan lekker thuis, en koop een goeie bij de Gamma! This is Zodiac speaking... |
|
quote: 1. Gamma heeft GEEN (goede) motorzagen 2. zo'n ding mag de grens ook niet over Dat Darkened Nocturn Slaughtercult met die lading schedels en bloed de grens over mag is al een beetje vreemd. Maar ja, die gaan dan ook niet bij Nijmegen de grens over... If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
ja, ik vindt die lui van Bestial Mockery heersende gasten ja.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Wat een gedoe allemaal, het is bij bestial mockery inderdaad goed aan af te horen dat ze zich meer met andere dingen (kettingzaag, douane) bezig houden dan een strakke metal show neer te zetten. This is Zodiac speaking... |
|
de muziek van Bestial Mockery is UNHOLY, UNPURE and UNTIGHT!!!! niet piepen dus.. het is tenminste nog een ranzige black metal band en niet zo'n gelikte homo band... heersende muziek en toffe gasten! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: een gelikte homo band is het inderdaad zeker niet, maar black metal??? dan denk ik toch meer aan iets als Perditor, da's meer richting black metal naar mijn smaak... This is Zodiac speaking... |
|
tja, bestial mockery speelt een mix van black / death / heavy / crust / punk etc.. maar ik noem het voor eht gemak black metal, daar doet het mij nog het meeste aan denken zometeen als ik thuis ben weer effe Christcrushing hammerchainsaw aanbeuken! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Godverredomme, dat heb ik met m'n stomme hoofd dan weer gemist. Die bestial Mockery gasten wil ik al een tijd zien. Die chainsaw execution plaat van ze is wel zo godverdomde goed! SCUM FUCK |
|
hehehe, een kerel van BM was na het optreden zo lam, dat hij nadat ik een tijdje met hem stond te lullen vergeten was dat hij Zweeds stond te praten en Engels tegen me ging praten. Twee zinnen later zei hij verbaasd "But wait, aren't you...du pratar Svenska va? Jahaaa, jag är so fan drunk!" hehehe... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |