|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Er komt binnenkort(althans in USA) een hele vage Buffy aflevering, een soort musical achtig iets. De cast gaat dan zelf zingen enzo.. Het verhaal gaat ongeveer zo, er is een Demon die ze moeten slayen door hun emoties te zingen e.d.... vaag, maar wel grappig. Kijk maar eens op de officiële buffypagina: http://www.buffy.com |
|
LOL Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Buffy sucks.. ..heel erg goed.. God hates us all ! God hates us all ! |
|
Als dit op de tv komt, dan kijk ik echt niet meer. Ik haat "slechte" musicals. the only pleasure is pain |
|
BUFFY, BUFFY, BUFFY! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Beffy RULES, al is het een bitch !!! Wiegen Meister ! |
|
|
Ik hou wel van Buffy,maar niet van musicals... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
|
|
Ik heb al meer series gezien waarin de inspiratie zo laag komt te liggen dat ze musicals gaan maken... en dat zuigt... Xena kon er op een gegeven moment er veel van. Forward into the light, forward into infinity! |
|
buffy = musical = dus... musical maal buffy = |
|
Beffy en musical .....hoop dat het een beetje overde top is dan kan ikerwel om lachen |
|
|
Weet iemand wanneer Buffy weer begint? Ik wacht met smart op de nieuwe afleveringen. (ook die van Angel trouwens) the only pleasure is pain |
|
same here |
|
Voor Buffy, Angel, Charmed zijn de nieuwe afleveringen al aangekocht, d'r is alleen niet bekend wanneer ze uitgezonden gaan worden. (waarschijnlijk pas als de winterprogrammering van start gaat) Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Je kan op BBC2 de nieuwe episodes zien.. in nederland zijn op het moment de herhalingen te zien op zondag.. op FOX8 erm... V8 Voor de rest valt nog maar een ding te zeggen: BUFFY, BUFFY, BUFFY ANGEL, ANGEL, ANGEL |
|
Haha een musical... die komt over en paar weken toch op tv? lijkt me wel lachen..... Boffy the Vampire Layer Do or do not. There is no try. |
|
Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Buuuuuuffffffffyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: anke? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Graag zinnige opmerkingen posten. the only pleasure is pain |
|
de hond van Buffy heet Thor dat is dan wel weer gaaf aan Buffy Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
buffy heerst uh ja sinds vorige week woensdagsavond (net5 of fox ofzo) zijn er weer nieuwe afleveringen op.. dan zal die vage 'musical' ook wel een keer voorbij komen denk ik.. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |