|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Crippled Lucifer, prachtplaatje. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Dankzij Chel op mp3 ... ben alleen niet zo;n liefhebber van die stijl zang .. |
|
quote:wat zeg je me nu. mp3's van chel"alle downloaders zijn gay" man????? maar serieus, de beschrijving is wel mateloos interessant en ik ben dus geïntrigeerd(niet geïntegreerd ). Chelman, ken je Acid bath. dat heeft hier niks mee te maken maar ook die band speelt een eigenzinninge mix van doom en andere stijlen |
|
Acid Bath HEEERRRSSCCHTT MOet alleen Peagan terrorism nog eens kopen .. |
|
quote: Het was overigens een volstrekt legale MP3 die ik van emusic.com heb. quote: Acid Bath ken ik via Jenje en ik moet zeggen dat ik het best heerschend vind. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Acid bath heerst alles plat. En ik krijg sterk het idee dat jij toch trader-achtige trekjes toont. Wel alles kopen he? maar ik ben wel zeer benieuwd naar die band die jij hier voorstelt . [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 26-02-2004 16:25] |
|
quote: Ik heb minder moeite met het uitdelen van MP3tjes waar ik voor betaald heb via fysieke wegen dan aan massaal P2P downloaden. Je kan trouwens samples van Burning Witch dus hier gratis checken: http://www.emusic.com/cd/10590/10590377.html samples checken kan zonder registreren. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Ben ik met je eens! De enige plaat die ik van hen bezit (op MP3 danwel). |
|
quote: Khanate vond je toch wel goed? Zelfde soort zang een beetje ... mwah iets minder extreem misschien, dat wel. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote:Khanate vond ik redelijk goed ja! Minder extreem wel, maar de sfeer zit er iig goed in verpakt |
|
Ik had het tegen Jenje Maar goed, Khanate heerscht, dus daar moet iedereen naar luisteren! "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote:Woops, ik begin blind te worden! quote:zelfde verhaal voor Burning Witch imHHHHHo |
|
quote:Juist je geeft het al aan die stem van Khanate is zo heerlijk extreem terwijl die bij BW mij irriteert |
|
Tsssk, weer niet extreem genoeg voor meneer. Ik vind het feit dat Burning Witch ook nog vette riffs heeft het wel goedmaken dat de zang wat minder is... "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
hmm BW nog maar eens opgezet begint me meer te bevallen .... (oh zou ik nu in Harm's gratie vallen, oh please plelleeeeeaaasseeee ) |
|
np: burning witch - warning signs \\m/ |
|
quote: Ken je OLD? Een opgeheven band met James Plotkin en Alan Dubin (beide Khanate) waar Dubin zich al heerlijk laat gaan... Een aanrader is The New Musical Dimensions of Sleastak. |
|
Hmm kennik nie ... is het muzikaal ook in het verlengde van Khanate? |
|
quote: Old Lady Drivers.Briljant.Had em op vinyl.Die teksten spelfout weggehaald... |
|
quote:hebben ze siteje? |
|
quote: Ah.. http://www.artistdirect.com/nad/music/artist/card/0,,993520,00.html klinkt lekker ja, weer terug gevonden tussen de bestanden hehe. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 16-05-2005 12:00] |
|
OLD own3z yuo! Ik zal anders ff rippen.... Suck my piss |
|
quote: Oud ja.. hehe Soms heb je van die ingevingen, hihi |
|
Welke mailorder verkoopt die shit? Die Lucifer schijf gaat me meer en meer bevallen |
|
quote: idd..boeien/./ Suck my piss |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |