|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Vrijdag 9 april Vera Groningen While Heaven Wept (usa) epic doom Mourning Beloveth (ire) doom/death Officium Triste (hol) doom/death Pantheïst (bel) funeral doom www.vera-groningen.nl Zondag 11 april Day of the Cross MetalMatinee 013 Tilburg While Heaven Wept (usa) epic doom Esoteric (uk) extreme doom Officium Triste (hol) doom/death Whispering Gallery (hol) melodic doom/death www.013web.nl |
|
kleine zaal + batcave .. hmmz zou het uitverkocht raken (zinvol om te reserveren dus 2,10 euro voor ticketservice)?? of kan ik die 2,10 euro binnenhouden.. |
|
Ben erbij in Groningen! Erg benieuwd naar Mourning Belovth en Pantheist live! Officium Triste is altijd tof live, hoop stiekum op nieuwe nummers |
|
Doom en reserveren? Hmm,... "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Nee als echte doomgroupie moet je alleen naar concerten gaan waar geen kip heengaat he ... |
|
Ik bedoelde dat er vanzelf wel bar weinig animo is ... "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Voor zulke line-ups zal er denk ik wel genoeg volk zijn ... |
|
quote: Daar kan je zeker op rekenen. Tegen die tijd is de nieuwe CD inmiddels opgenomen. |
|
quote:Wanneer is de release datum? |
|
Heel misschien naar tilburg... whispering gallery is wel aardig, en officium triste heeft zo zijn momenten... maar het zal me waarschijnlijk wel te duur zijn. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Nee Nee Nee!! Esoteric verdomme! "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Juist gesproken! Esoteric is godverdomme je laatste cent waard! |
|
quote: inderdaad, ben wel benieuwd of ze het kunnen waarmaken live... lijkt me lastige muziek om live te spelen I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Ja inderdaad, nogal... "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Kan het niet wat dichterbij? Baroeg ofzo? Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: durf je nie buiten je stadje te komen dan? en zoals eerder vermeld.. voor esoteric wil je toch wel naar tiburg dacht ik zo I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Ik ben lui quote: Is dat zo bijzonder dan? Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Wellicht dat ik ook bij Esoteric in Tilburg te vinden ben. Mooi (hoop ik). Zijn ze headliner? |
|
quote: Ken je Esoteric niet? dan moet je dat maar es downloaden... zo heerschende doom I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Esoteric is tof . |
|
Ik zal 'ns kijken of ik er wat van kan vinden. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: 28 mei |
|
Esoteric heeft afgelopen zaterdag in London gespeeld en ik begreep dat dat vrij indrukwekkend was. |
|
quote: vet... maar das dan een soort thuis wedstrijd voor hun,.... maar ben wel heeeel erg benieuwd I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Kom dan op de 11e naar 013. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |