IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : DOOM in april (2 concerten) meer info? open dit topic dan! Vorige pagina | Volgende pagina
DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 26-02-2004 23:37 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

doe ik zeker, en in vera ben ik er ook

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 08-04-2004 11:43 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

ff topic omhoog schoppen

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 08-04-2004 11:50 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ben er komende zondag zeker bij

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-04-2004 12:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Morgen in Vera

Heb er zin an!

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 08-04-2004 12:38 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ben vanavond in de Baroeg en zondag in de 013... even lekker een potje doomdancen!!!

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 08-04-2004 23:23 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2004 11:50 schreef Tormented soul het volgende:
Ben er komende zondag zeker bij

Ik hoogstwaarschijnlijk ook wel. Esoteric + Officium Triste

Inter faeces et urinam nascimur

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 09-04-2004 10:27 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

vanavond in Vera... ik ben er

ben zo fucking benieuwd naar Esoteric, zondag, zal wel goed zijn denk ik....

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 09-04-2004 10:31 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

While Heaven Wept was gister in de Baroeg in ieder geval verschrikkelijk slecht!!!

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 09-04-2004 10:32 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2004 10:31 schreef Staalman het volgende:
While Heaven Wept was gister in de Baroeg in ieder geval verschrikkelijk slecht!!!
niet alleen heaven wept dus

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 09-04-2004 11:46 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

vertel!! Ik ga a.s. zondag naar 013 dus wil wel graag weten wat er dan allemaal zo slecht was.

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 09-04-2004 22:05 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2004 11:46 schreef Morgil het volgende:
vertel!! Ik ga a.s. zondag naar 013 dus wil wel graag weten wat er dan allemaal zo slecht was.

Tom zong zo vals als vals maar kan zijn, en de gitaren liepen ook volledig langs elkaar heen. Bij topic "8 april Baroeg DOOOOOOMMMMMMM" verklaar ik alles nader in ieder geval....

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 09-04-2004 23:58 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

nu was het ook niet al te best ... ben halverwege weg gegaan ...

OT heerschte enorm, zoals gewoonlijk, en die ieren vond ik ook erg lekker spelen...

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 10-04-2004 1:55 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Esoteric gaat de 013 plat dreunen...laatste concert ooit daaro...

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 10-04-2004 10:52 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2004 1:55 schreef Voice Of Doom het volgende:
zou mooi zijn !... sowieso .. esoteric lijkt me enorm heerschen live

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 10-04-2004 10:56 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2004 1:55 schreef Voice Of Doom het volgende:

Ben erg benieuwd, ik zal er ook zeker bij zijn.
Ben ook erg benieuwd of W.H.W live nog slechter dan afgelopen donderdag kan spelen...

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 10-04-2004 11:55 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ik ben nu nog benieuwder naar WHW live...

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 10-04-2004 11:57 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2004 11:55 schreef Voice Of Doom het volgende:
Ik ben nu nog benieuwder naar WHW live...
daar hoef je niet zo benieuwd naar te zijn hoor

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 10-04-2004 12:11 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

niet?

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 10-04-2004 12:15 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2004 12:11 schreef Voice Of Doom het volgende:
niet?

Nee inderdaad niet.. Zelden zo'n optreden meegemaakt. Ik had er echt hoge verwachtingen bij, maar helaas konden die niet worden waar gemaakt. Het was zo vals dat ik op een gegeven moment echt iets had van: "hoe hebben ze dat in godsnaam in de studio gedaan" Het verotte is dat ik nu toch op een andere manier naar hun cd's zal luisteren...

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 10-04-2004 12:26 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ik ben nog steeds benieuwd...

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 10-04-2004 12:29 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

hmmm ga morgen naar 013, hoop echt dat WHW een slechte dag had ofzo....

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-04-2004 14:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Pantheïst, Officium Triste en Mourning Beloveth waren erg goed, met als topper Mourning Beloveth!!

While Heaven Wept vond ik allerbelabberdst, slechte zang en gitaar was volgens mij ook wel eens beter gestemd geweest ...

Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 10-04-2004 15:38 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 10 april 2004 14:52 schreef Jenje het volgende:
Pantheïst, Officium Triste en Mourning Beloveth waren erg goed, met als topper Mourning Beloveth!!

While Heaven Wept vond ik allerbelabberdst, slechte zang en gitaar was volgens mij ook wel eens beter gestemd geweest ...

Officium Trsite en Mourning Beloveth waren absoluut de toppers van de avond.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-04-2004 18:16 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Zekers! Hoewel OT toch nét even lekkerder in het gehoor lag, en de zanger leuk met het publiek lulde.

Maar Pantheïst goed...? Was ik de enige die het opviel dat de overgangen nu niet echt naadloos liepen...?

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Butcher of the Soul
Usericon van Butcher of the Soul
Posted 10-04-2004 18:18 by Butcher of the Soul Wijzig reactieProfiel van Butcher of the SoulQuote dit bericht

ik ga morgen in 013 kijken denk ik...

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com