|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Hehe, dat ziet er best cool uit op dat plaatje. Metal heads met een cello Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
lijkt me op zich best gaaf ja.....hebben alleen de laatste vier weken al 500 gulden aan concertkaartjes uitgegeven..... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Ik heb net het nieuwe album geluisterd en ik moet zeggen dat dit wel hun beste album is. Zitten erg mooie composities in. |
|
Ben bedreigd door 16 jarig meisje dat ik mee moest doek dus maar denk ik ... |
|
quote: Wie?? |
|
Meissie wat ik via CU2 en ICQ ken |
|
Klinkt niet slecht... Ik ben er de vorige keer (begin oktober als ik het me goed kan herinneren) bij geweest in de 013.... Maakte enorm veel indruk op me toen. Wanneer is het nu? Ben de datum nog nergens tegengekomen..... |
|
Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
hmmm, in 013 waren L M en ik er ook!!! |
|
Ik ga mischien naar Apocalyptica, moet ff kijken of ik wat kennissen zover kan krijgen om mee te gaan. |
|
*schop* aankomende Apocalyptica tour Ik heb zo'n vermoeden dat ik (wederom) van de partij ga zijn in 013! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Het idee opzich is wel vet, maar waarom shit als Metallica coveren? |
|
hmz nej bedankt, leuk om te luisteren maar live... zal live net zo slaapverwekkend zijn al TSOTB vrees ik : enneh 28 März ist mein Geburtstag Je moeder. |
|
ik heb ze al een paar keer live gezien en ik vind t wel apart, ik heb er ook een cd van, ik vind de composities erg goed maar vind cello ook een mooi instrument omdat mooie lage tonen/klanken heeft. |
|
Apocalyptica is wel grappig...meer ook niet, jammer dat ze Metallica coveren, ze konden beter Cannibal Corpse o.i.d. coveren |
|
*proest* oja, nee da's leuk... Gelukkig zitten die numers van Metallica een stuk beter in elkaar |
|
dat is wel waar zeker om klassiek te spelen |
|
ARGH!!! *valt van stoel af* IK GA MEEE!!!! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Niet alleen maar!! Ook sepultura pantera faith no more en slayer (volgens mij) ik ken hun nummers niet, maar ze staan in de "also thanx" in Inquistion Symphony "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote:Voor deze bands geldt hetzelde als voor Metallica. Ze zullen death of black wel niet kunnen bijhouden. |
|
quote: Die muziek van jou slaat nergens op..en hee ze coveren niet alleen maar! Alleen eerste cd was alleen metallica de rest is grotendeels allemaal zelfgemaakt. Jij kan het niet! Weet je hoe bruut dat is.. "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
maar death/black kunnen ze niet bijhouden |
|
quote:Waar baseer je dit op en waar slaat dit op? quote:Ja dat weet ik: niet. |
|
quote: Nee nou en?? Is ook helemaal niet leuk om dat te spelen. Vooral Death niet, zit geen enkele melodielijn in!! Denk nou eens na, hoe dat zou klinken op cello. En hee de uitvoering van Grieg - Hall of the Mountain King hebben ze behoooooorlijk versneld en dat kunnen ze echt wel! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: gaaf! quote: oke oke, dat is waar |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |