IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : pain of Salvation - 12:5 Vorige pagina
rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 22-04-2004 11:09 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

tis gewoon een heerlijke release!!! niet zeiken wat er wel en wat er niet op had moeten staan of dat een nummer ineens vrolijk klinkt......

geweldig!

nummers mogen anders klinken op een akoestische plaat! (check sleepy buildings van The Gathering maar eens.....)

I Find That I Am Not There...

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 22-04-2004 11:11 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2004 11:09 schreef rvanderholst het volgende:

nummers mogen anders klinken op een akoestische plaat! (check sleepy buildings van The Gathering maar eens.....)

dat zeg ik ookniet, maar ze mogen wel de prachtige donkere atmosfeer van 'Ashes' intact houden

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 22-04-2004 13:06 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2004 11:09 schreef rvanderholst het volgende:
(check sleepy buildings van The Gathering maar eens.....)

Inderdaad, wat is dat een heerlijk cd'tje geworden...

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

Tormented soul
Posted 14-08-2004 21:10 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik ben opzoek naar Tabs van dit album, ik kan ze nergens vinden. Iemand?

[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 14-08-2004 21:11]

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 15-08-2004 0:18 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Tormented soul
Posted 15-08-2004 11:54 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Dat is zeker een handige site, maar ik zoek echt de akoestische tabs. Die verschillen op een boel punten behoorlijk van het orgineel. Toch bedankt, straks Undertow oefenen

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 15-08-2004 11:59 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Ik heb de akoestische zelf ook al tevergeefs gezocht. Veel plezier met deze iig.

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Shadow_buildeR
Behind The Mask
Usericon van Shadow_buildeR
Posted 15-08-2004 18:19 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

Ik heb het album ook al een tijdje in mijn bezit en ik vind het een uitstekend live album. Ashes hebben ze wel leuk aangepast vind ik.

Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com