![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: dat zeg ik ookniet, maar ze mogen wel de prachtige donkere atmosfeer van 'Ashes' intact houden ![]() ![]() |
|
quote: Inderdaad, wat is dat een heerlijk cd'tje geworden... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Ik ben opzoek naar Tabs van dit album, ik kan ze nergens vinden. Iemand? [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 14-08-2004 21:11] ![]() |
|
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Dat is zeker een handige site, maar ik zoek echt de akoestische tabs. Die verschillen op een boel punten behoorlijk van het orgineel. Toch bedankt, straks Undertow oefenen ![]() ![]() |
|
Ik heb de akoestische zelf ook al tevergeefs gezocht. Veel plezier met deze iig. ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Ik heb het album ook al een tijdje in mijn bezit en ik vind het een uitstekend live album. Ashes hebben ze wel leuk aangepast vind ik. ![]() Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |