IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : [corpse paint] serieuze vragen aan de blackmetal-lieden Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 13-11-2001 20:12 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 30 oktober 2001 19:51 schreef Shadow_Smile het volgende:
Alice Cooper droeg als eerst zwarte schmink/paint.


Was Kiss niet de eerste? Blackie's zeggen wel vaak dat het niets met Kiss te maken heeft, maar al die paint lijkt er toch qua vormgeving op gebaseerd te zijn (en op die van King diamond).

Voor pubers is 't handig om hun puisten te verbergen.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 13-11-2001 20:56 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 13 november 2001 10:50 schreef Cadaveria het volgende:
hey vargen zullen we een x gecorps paint naar de christelijke gemeentschap gaan en weer een potje poolen?
Lijkt me een slecht plan, want da's dan ook gelijk de laatste keer dat je daar binnenkomt. En met het oog op toekomstige poolsessies kunnen we dat dus beter niet flikken.



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 16-11-2001 10:06 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Hey vargen,
Die gast die toen achter de bar stond was schijts benouwd voor ons. we kwamen ook met z'n 20en daar binnen stormen. Dat wijf rende al weg. Hij kan ons toch niets maken.

kunnen altijd nog in bar en boos poolen.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-11-2001 11:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mensen .. ON TOPIC !
En ook niet slowchatten, daar is de telefoon voor uitgevonde, of rooksignalen.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 16-11-2001 11:47 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

sorry hoor Jenje

*UCH*


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Vladdiark
Usericon van Vladdiark
Posted 02-12-2002 23:26 by Vladdiark Wijzig reactieProfiel van VladdiarkQuote dit bericht

Corpspaint is grote shit: en wel om deze filosofische redenen:

Het zijn alleen de freaks die denken dat ze met hun (togwel artistiek knappe-) corpspaint gezichten tot de essensie van blackmetal doordringen. Maar in fijte zijn het geen echte BM-ers, het zijn zij die hun klederdracht en andere uiterlijke extraverte dingen zo hoog opvoeren dat ze uitijndelijk de strijd verliezen. Of tog doorzetten (heel uitzonderlijk) en hun corpspaint afdoen. Ze zien die voorbij periode dan als hun pubertijd of een periode waarbij ze later zeggen, 'toen was ik jong he!'.
Nee, de echte Blackmetalers die gaan naar de essensie en niet naar het uiterlijk, voor hen is de muziek pure duisernis in hart en geest, pure onuitgesproken verlangende duistere emotie en sfeer, zij kleden zich dan ook niet zo extreem (wel extreem genoeg om hun eigen gevoelens in hun uiterlijk terug te zien, maar ook niet meer dan dat) en dragen zeker geen corpspaint. En zij houden het ook voor altijd vol, of houden er voor lang dezelfde filosofieën achter!

Bericht van de Blackmetal-sjamaan.


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 03-12-2002 7:41 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

wow zo veel wijsheid en tog geen nederlands kunnen



Vladdiark
Usericon van Vladdiark
Posted 03-12-2002 12:21 by Vladdiark Wijzig reactieProfiel van VladdiarkQuote dit bericht

Wijsheid heeft niets te maken met slimheid markam, allouwel je niet dom kunt zijn als je wijs bent, natuurlijk. Dus ik ben niet slim zo heel slim zeker??


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 03-12-2002 12:27 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 2 december 2002 23:26 schreef Vladdiark het volgende:
Corpspaint is grote shit: en wel om deze filosofische redenen:

Het zijn alleen de freaks die denken dat ze met hun (togwel artistiek knappe-) corpspaint gezichten tot de essensie van blackmetal doordringen. Maar in fijte zijn het geen echte BM-ers, het zijn zij die hun klederdracht en andere uiterlijke extraverte dingen zo hoog opvoeren dat ze uitijndelijk de strijd verliezen. Of tog doorzetten (heel uitzonderlijk) en hun corpspaint afdoen. Ze zien die voorbij periode dan als hun pubertijd of een periode waarbij ze later zeggen, 'toen was ik jong he!'.
Nee, de echte Blackmetalers die gaan naar de essensie en niet naar het uiterlijk, voor hen is de muziek pure duisernis in hart en geest, pure onuitgesproken verlangende duistere emotie en sfeer, zij kleden zich dan ook niet zo extreem (wel extreem genoeg om hun eigen gevoelens in hun uiterlijk terug te zien, maar ook niet meer dan dat) en dragen zeker geen corpspaint. En zij houden het ook voor altijd vol, of houden er voor lang dezelfde filosofieën achter!

Bericht van de Blackmetal-sjamaan.


Waarom krijg ik bij BM-ers altijd het gevoel dat ze zich tegenover elkaar proberen te 'bewijzen'? Waarom proberen ze allerlei regels te verzinnen om zo BM mogelijk te zijn?

doe gewoon wat je zelf mooi vindt.
luister wat je zelf mooi vindt.
De muziek brengt voor iedereen een ander gevoel mee, dus waarom moet iedereen hetzelfde zijn in de black-metal?


Overigens vind ik corpsepaint er mooi, mits het subtiel is


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Vladdiark
Usericon van Vladdiark
Posted 03-12-2002 12:33 by Vladdiark Wijzig reactieProfiel van VladdiarkQuote dit bericht

There are no rules, regels zijn echt shit, voledig mee akkoord dus


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 03-12-2002 13:17 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Met één van mijn bands hebben we een keer opgetreden met paint, omdat we speelden op een Halloweenfeessie en ons was gevraagd iets aan het thema te doen. Dat was dus één keer en nooit weer. Wat een drama!

Ook ben ik eens met een vriend van me naar een verkleedpartijtje geweest. We waren "The Crow" (deel 1 en 2, zeg maar). De mensen in de bus vroegen ons: "Oh cool, zijn jullie Kiss?"


Touché, pussycat!


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 03-12-2002 13:25 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Sporty; het leuke is als je je ECHT als KISS gaat verkleden want dan vergaapt men zich aan "hoe geweldig die outfit jullie staan"
Uit ervaring wel maar niet de mijne.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 03-12-2002 13:59 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

"Waarom krijg ik bij BM-ers altijd het gevoel dat ze zich tegenover elkaar proberen te 'bewijzen'? Waarom proberen ze allerlei regels te verzinnen om zo BM mogelijk te zijn?

doe gewoon wat je zelf mooi vindt.
luister wat je zelf mooi vindt.
De muziek brengt voor iedereen een ander gevoel mee, dus waarom moet iedereen hetzelfde zijn in de black-metal?"



Metal = Freedom

a.u.b. geen domme regels over hoe men eruit moet zien om thrash, black, death, etc. te zijn


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 03-12-2002 14:58 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2002 13:25 schreef MBMarduk het volgende:
Sporty; het leuke is als je je ECHT als KISS gaat verkleden want dan vergaapt men zich aan "hoe geweldig die outfit jullie staan"
Uit ervaring wel maar niet de mijne.

Wordt nog moeilijk om de goeie laarzen te vinden...


Touché, pussycat!


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 03-12-2002 19:06 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

corpse paint...? In den beginnen deden we dat met Repossessed wel, maar da's ondertussen vijf jaar geleden. Het hele gegeven heeft bijzonder veel van zijn charme verloren, althans zo zie ik dat.
Toen ik voor het eerst die bandfoto's van Mayhem en Emperor zag dacht ik: "Fuck, die zien er angstaanjagend uit!"
Als ik nu zo'n band zie, dan denk ik eerder:" Fuck, jullie lijken wel een bende clowns!"
De enige bands die er nog mee wegkomen zijn Immortal, Marduk en Dark Funeral.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 03-12-2002 19:34 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Haha, de eeuwige discussie weer.

Helaas is het zo dat, omdat je idd niet dogmatisch moet zijn, men dan maar meteen denkt dat het allemaal geen fuck uitmaakt en muziek wordt beleefd als een soort egotrip à la 'doe wat JIJ LEUK vindt, man'. Hippies...

Inderdaad kan je dogmatische muziek beter links laten liggen, maar kunst (en muziek) is wel degelijk communicatie en een serieuze zaak. Anders hadden we toch ook nooit zo lang erover door kunnen lullen.

Dus ik zou willen zeggen: laat je inderdaad door niemand vertellen wat je moet doen, maar gebruik wel je hersens en trap niet in de 'doe wat je leuk vindt'-val.


Anesthesia
Oops! Now you're blind!
Usericon van Anesthesia
Posted 03-12-2002 19:35 by Anesthesia Wijzig reactieProfiel van AnesthesiaQuote dit berichthttp://www.church-of-havok.tk

hahaha nie alleen bij black metal

zoek maar eens fotows van Leftöver Crack (superskacoreband, f.k.a. Choking victim)


Lester sux. Monkeyballs.


Nightraven
De Haardos
Usericon van Nightraven
Posted 03-12-2002 21:16 by Nightraven Wijzig reactieProfiel van NightravenQuote dit berichthttp://www.x-tinxion.com

Corpse paint heeft wel iets, maar tegenwoordig doet iedereen het inderdaad.

Even een vraag aan de Grimmige Heerscharen Des Duysternis onder jullie: loopt dat spul niet helemaal uit in de pi (waar jullie toch wel staan als vaandeldragers van de eeuwige vorst?)



Nightraven
De Haardos
Usericon van Nightraven
Posted 03-12-2002 21:17 by Nightraven Wijzig reactieProfiel van NightravenQuote dit berichthttp://www.x-tinxion.com

In de pit bedoel ik



Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 04-12-2002 11:23 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2002 19:34 schreef Dwaallicht het volgende:
Dus ik zou willen zeggen: laat je inderdaad door niemand vertellen wat je moet doen, maar gebruik wel je hersens en trap niet in de 'doe wat je leuk vindt'-val.
Wat is dan precies het gevaar daarvan?


Touché, pussycat!


Filthgrinderr
Usericon van Filthgrinderr
Posted 04-12-2002 11:39 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2001 17:51 schreef attila_de_hun het volgende:
1. is dit een essentieel onderdeel van black-metal

Ik geloof dat het er wel bij hoort jah.. meestal kun je aan foto's gelijk wel zien dat het black metal is..

quote:
2. draag je hetzelf, en zoja alleen op concerten of ook thuis.

neeej.. zeker niet! ik heb 1x voor de grap wat op gesmeerd en er n foto van gemaakt.. maar das ook de enige keer...
ik vind corpse paint bij bandleden (on stage of in clips) wel okee.. geeft toch n duistere sfeer.. maar mensen in het publiek ofzo.. daar moet ik echt nix van hebben..

quote:
3. wat is de bedoeling van corpse paint eigenlijk?

duistere sfeer... niet herkend worden..

[Dit bericht is gewijzigd door Filthgrinderr op 04-12-2002 11:55]


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 04-12-2002 11:41 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 4 december 2002 11:39 schreef Filthgrinderr het volgende:
meestal kun je aan foto's gelijk wel zien dat het black metal is..


I'm not being rude. You're just insignificant.


Filthgrinderr
Usericon van Filthgrinderr
Posted 04-12-2002 11:52 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2002 11:41 schreef helmet het volgende:



Ja heel grappig..

Ik zei "MEESTAL"!!!


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 04-12-2002 13:22 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Doe wat je leuk vind val?

Ik kan begrijpen dat je bij een blackmetal concert niet met een eminem t-shirt moet gaan rond lopen rennen, dat je dan raar aan wordt gekeken en veel commentaar krijgt, maar als mensen dat willen doen, laat ze, wat maakt het jou in helsnaam uit wat ze dragen en hoe ze er verder uit zien. Het gaat alleen om de beleving die JIJ bij de muziek hebt, wat anderen doen maakt geen flikker uit..

Nogmaals: dan ben ik maar een hippie


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 04-12-2002 18:00 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2002 11:23 schreef Sporty Voleg het volgende:
Wat is dan precies het gevaar daarvan?

Niets, het neemt juist alle 'gevaar' weg, dat is nu net het probleem.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen