|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Haha, jezus Kollum??? Hou me op de hoogte! Mag mijn alter-ego zich ook inschrijven??? Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
quote: Zo, onze volgende deelnemer is Hendrik. Welkom Hendrik! Wat voor liedje had je uitgekozen? Ik twijfel nog tussen de Cockrocksong, de hitsingle of Full Remote control System van de legendarische Friesche Grindcore sensatie Barabas. Ook dacht ik misschien aan een bolustrack van het laatste geweldige album 'the sick reality'. Maar omdat de keuze zo groot is en de onderlinge kwaliteit zo ontzettend hoog wordt het toch maar weer Reign in Blood... Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
Haha, zet hem op Fedde, wie weet krijg je de poedelprijs als je de air-microfoon niet laat donderen! Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
wanneer gaat jou toetsenbord een keer kapot olé |
|
Air gitaar spelen is niet stoer [Dit bericht is gewijzigd door Necronynke op 08-03-2004 17:57] |
|
Sorry schat, nog een hele voorraad hier. En die kan Nynke waarschijnlijk wel gebruiken als ze klaar is met het voor straf overschrijven van alle Hammerfall-tekstboekjes, inclusief liner notes!!! Foei, bah! Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
Ik kom 2 april wel even kijken, mischien neem ik Gay-trick ook wel even mee Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Ohja, ontopic, goed idee haha! Of Gay-trick zin heeft om te komen weet ik niet hoor. Misschien als Necrofetisjism opent... Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
quote: |
|
Die was niet leuk... Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
Jij ook niet... |
|
Nee ik ben de ultieme metalgod. Dan wil het leuk-zijn er nog wel eens bij inschieten. Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
quote:YEAH Necrofetisjism heerscht!! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hey Robert, kom je ook even kijken 2 april? Of NF nog komt spelen blijft de vraag maar je zou zo eens verrast kunnen worden... Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
Nog meer mensen die komen? |
|
quote:Misschien kom ik wel ff met die 2 maniacs mee. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
nou ik kom ook wel, al is het niet mijn ding Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ik weet niet zeker of die rooie aap ook mee wil, maar ik wil daar best wel even kijke, want ik heb waarschijnlijk toch niet zo veel te doen Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Hey Rob regel even dat fucking airguitarfestijn, dat moet gewoon een keer plaatsvinden! Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Er is toch al een 'officiele' airgitaar-wedstrijd? Die kan Rob niet zomaar gaan regelen. En als ie wel wat gaat regelen niet 2 april.. ! |
|
hoeft toch niet offiveel te zijn? gewoon doen is lachen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: o... dan heeft ie zeker al wat te doen, of niet Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Rob is gay. |
|
quote: olé |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |