|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Je weet ook helemaal niet wat je mist, dan zou ik mischien ook wel zo praten. |
|
hoe kun je nu jaloers zijn op een relatie met Rob? Iedereen weet toch dat je die gozer alleen uit zijn dwangbuis moet laten als ie moet oefenen... None of us are saints - Albert Fish |
|
Dat is ook de reden dat hij geen dwangbuis draagt, met zijn techniek moet hij gewoon altijd oefenen. |
|
Terecht opgemerkt! Je zou inderdaad denken dat je om zo'n fabelachtige techniek te halen wel de hele dag door moet spelen. Maar het valt mee hoor, kom ook nog wel aan neuken toe. Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
quote: Ja we neuken best veel he? Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
Proest Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Wanneer krijgen wie die techniek eens te zien/horen? |
|
Zie topic Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
quote: <---- Ja of, je stopt hem daarin... |
|
Hahahahahahaha, dat vind ik dan wel weer cool van je nynke. |
|
Haha, wees jij nou maar blij met het gezegde 'onkruid vergaat niet'.... Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |