|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Leute, Alvorens we met NWD op het Zware Metalen Fest 3 spelen, zullen we eerst de pannen van het fornuis gaan heersen in het Burgerweeshuis. Dit in kader van de presentatie van onze nieuwe CD 'Xenotron | Obscure Machinery of the Mind'. Enige info: Next Waste Dimension (Death-Metal & Dance) Special guests: Solarisis (Melodic Death) Segunda (Prog-Metal) Datum: vrijdag 26 maart Locatie: Burgerweeshuis Deventer Entree: 3 Euro Open: 20:30 VJ Breinmeester zal het NWD-optreden voorzien van passende videobeelden, met andere woorden een all-ears-and-eyes experience. DJ Goos zorgt voor het juiste muzikale vermaak in de pauzes. Meer info, mp3's en andere ongein op http://www.nextwastedimension.com U bent allen van harte uitgenodigd! [Dit bericht is gewijzigd door niles op 04-03-2004 21:42] |
|
Zal er zijn Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
He doe Gijs de groeten (van Jan / Covered in Ashes) |
|
@ Borgia: Ik verwacht niet anders... @ Jenje: Help tegen die tijd maar ff herinneren |
|
Oh god, toch niet dezelde band dat in de gigant heeft gespeelt rond kerst? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Hmm, Deventer is niet ver. Maar ik kande 26e niet.... [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 04-03-2004 22:01] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Dus als je de 26e wel zou kunnen, zou je komen omdat het ver is? Logisch... |
|
quote: Ik ben onder invloed... Can't blame a girl.. *Edit: post eens een foto? [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 04-03-2004 22:05] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
|
|
En welke is U? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
De derde van rechts. |
|
quote: Ah diegene zonder lang haar , maar nee ik zal er naar alle waarschijnlijkheid niet zijn.... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
En zo zijn we weer on-topic! 17 April herkansing in de Baroeg tijdens ZM-fest 3. |
|
Baroeg is best ver... Maar Zm fest is wel weer interessant. Welke bands komen er nog meer op ZM fest III ? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
|
|
je moet dat niet op een vrijdag doen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ach jongen toch... jammer dat je niet kunt. Als het een beetje meezit gaat die vieo-show vaker plaatsvinden (reden te meer voor ons mom dat te regelen). Is broerlief wel in de gelegenheid? |
|
quote:we gaan met zijn allen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ah ok... Jorik (onze drummer) zei al zoiets. Erg cool! Dacht uit je post op te maken dat je niet kan... goed plan |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1246515 hmm, dus toch beter op NWD kunnen zoeken dan op Solarisis, jammer... maar ik vind mijn topictitel beter dan, daar staat tenminte een datum bij, en de hele line-up hoe dan ook; ik ben er Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
10 voor het idee, dat wel Weet trouwens niet of dat plugpop-stem-gebeuren die avond ook op gaat. Niets over gehoord in de plannen. Wij hebben overigens al op Plug Planstoen Pop gespeeld in 2002... |
|
Cool! Heb er wel zin in, metal in Deventer! |
|
quote: ik dacht dat elke plugpop, behalve plug plantsoen, het stemgebeuren had, maar zo ook kunnen dat dat alleen met plugwinterpop is... oh, verwarring. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Klopt wel dat er doorgaands op elke Plugpopavond een band 'doorgestemd' kan worden. Aangezien deze avond in het kader van onze cd-release staat geloof ik niet dat er een band doorgaat. Wij hebben de (andere) bands ook zelf geregeld... |
|
Solarisis zal present zijn met een nieuwe lading merchandise deze avond. De kans bij uitstek om en shirt te bemachtigen....zijn binnen no-time cult uiteraard |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |