|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: vet! |
|
-XPosi -Xnegi -Matthijs filth -Bor -buried alive -Immanitas -... Yes, there are two paths you can go by, but in the long run, there's still time to change the road you're on. |
|
-XPosi -Xnegi -Matthijs filth -Bor -buried alive -Immanitas -Immortella ..."Hate can only create more hate"... |
|
haha westernarigheid represent! hm... immanatas (ofzo) ook uit dizze buurt? |
|
-XPosi -Xnegi -Matthijs filth -Bor -buried alive -Immanitas -Immortella -Rapture -Bodyrotdrummer -Stigma -Nix -Brujeria? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Uit Wierden geloof ik.. Uit de buurt dus.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Dat wordt rammen [ www.deluzion.nl ] |
|
Jammer dat jullie al zo vroeg moeten! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Blijft er meer tijd over om bier te drinken [ www.deluzion.nl ] |
|
Da's waar! ..."Hate can only create more hate"... |
|
hun vroeg?! hehe, wij moeten pas vroeg.. |
|
-XPosi -Xnegi -Matthijs filth -Bor -buried alive -Immanitas -Immortella -Rapture -Bodyrotdrummer -Stigma -Nix -Brujeria? -Hammer |
|
Ik wil hier wel bij zijn, maar kweet nog niet of dat gaat lukken!!! op dit moment geen tijd en geen geld... (the usual) |
|
quote:Tijd kun je maken en voor geld kun je werken. Je hebt nog een week!!!! |
|
Hehehe, scherp opgemerkt Ik heb d'r zin in ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Leuke bands, maar metal battle finale hier in Enschede |
|
quote: Vrij gekregen of genomen??!!! |
|
quote: Foutje van de roostermaker! Had zaterdag eigenlijk wel moeten werken, maar hij had me per ongeluk vergeten in te plannen En dat mocht ik wel zo laten staan! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Het geluk lacht je weer tegemoet!!! Mazzellaarster!!! |
|
quote: ZEKER!!! En ach, je vindt 't maar wat leuk dat ik er ook ben!! Mooi bier drink'n! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Alleen de eerst 10 biertjes, daarna wordt het minder voor mij. |
|
quote: Ik zal me (proberen te) gedragen! En ach, Randrock wordt toch zo streng bewaakt?? Dan stuur je één van die brede speknekken op me af ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Ik voer je wel snel dronken, zodat je een makkelijk slachtoffer wordt. Op die manier gooi ik je wel steeds omver als je vervelend bent |
|
quote: Dan kom ik bekend te staan als 'die dronken griet die de helft van de tijd op de grond lag'... Nee dankje We maken er gewoon een gezellig feestje van, alleen nog ff zorgen dat er een taxi geregeld wordt ..."Hate can only create more hate"... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |