|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmm, zuipen. Dan denk ik dat ik maar niet kom.... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Het is niet alleen zuipen. Er komen ook nog een paar leuke bands. |
|
quote: Ik ben d'r toch ook! [ www.deluzion.nl ] |
|
29 mei bier in Vriezenveen op Randrock en misschien ook en paar leuke bands |
|
Gezellig, ik ga hier wel bij zijn Bodyrot En Nixie, heb jij 'Rapture' aka Dennis op zm gesleept?? ..."Hate can only create more hate"... |
|
hey zitten de'r ook luitjes van de RR org hiero? |
|
quote: nee. volgens mij niet. |
|
quote: alleen maar lastige sXe'ers is er al een entreeprijs bekend of let ik totaal weer niet op We live in a world where people would rather close their eyes than ever admit that we're anything but civilized |
|
ik let dus niet op , sorry voor mijn eerste post die ook nog is gelijk nutteloos is We live in a world where people would rather close their eyes than ever admit that we're anything but civilized |
|
quote: voorverkoop 15 euro dagkasse 17.50 euro [ www.deluzion.nl ] |
|
quote: bor voorstellen jij http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1165333 http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: hahaha.. is hier net, en drekt al een dikke bek! alles flex gozer? |
|
quote: Ja! En ik zal er ook zijn! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: bor hoor jij niet hier: www.punx.nl ?? |
|
quote: Vind ik wel!! Welkom bor Nou moet 't toch ophouden hier hoor, met Westerhaarders.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: ow mag ik niet meerder forums bezoeken anyway dat punx.nl is toch alleen voor concertjes enzo stiekum wil ik gewoon true zijn We live in a world where people would rather close their eyes than ever admit that we're anything but civilized |
|
maar je bent wel true, daar hoef je niet voor op n forum met echte beborsthaarde mannen(en vrouwen:S) te zitten... en wij zijn zowieso de troewste van iedereen..... signature |
|
Programma Randrock 2004: -------------------------------------------------------------------------------- RANDROCKSTAGE: (tijden onder voorbehoud) 11:45 - 12:10 uur: Aldjonoma 12:25 - 12:50 uur: Red Sky Burning 13:05 - 13:30 uur: Bodyrot 13:45 - 14:10 uur: Liquid Baby 14:30 - 15:30 uur: 16Down 15:50 - 16:20 uur: Dragonfly 16:40 - 17:40 uur: Osdorp Posse Uitreiking Grote Prijs van Twenterand 18:10 - 19:10 uur: Skik 19:40 - 20:40 uur: Peter Pan Speedrock 21:10 - 22:10 uur: Mark Foggo' Skasters FLASHBACKSTAGE: (tijden en volgorde worden nog bekendgemaakt) Beasty Jerks Vals Revealed Superhero Tiny Tones Shaggable Sluts Tankcsapda (Hongarije) DANCE AREA: (dj's worden z.s.m. bekendgemaakt) |
|
Uhm, oh... Subtiel kamerolifantje |
|
Laberinto zal meespelen met Osdorp Posse. Deze van oorsprong uit Venezuela afkomstige metalband speelt een originele mix van metal en salsa, ook wel metalatino genoemd. [ www.deluzion.nl ] |
|
quote: Ahh mooi!!!!! |
|
quote: Tenzij je Dedemsvaart interessanter vind deze datum? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Whoegie!! Ik ga hier bij zijn ..."Hate can only create more hate"... |
|
haha, hey het moet "beastIE" zijn hier in de krant staan we als Beastie Jeks. wat willen ze nou? |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |